quote:
Al gemeld bij Cynix. Nu is het wachten op hem.quote:
Oh ik dacht tot 31 december....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond een nieuwjaarsborrel en met een beetje geluk wordt dat erg gezellig en gaat dat door tot 06:00u
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht tot 31 december....
Dus jullie gaan eindigen met een champagne ontbijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond een nieuwjaarsborrel en met een beetje geluk wordt dat erg gezellig en gaat dat door tot 06:00u
Zó gezellig wordt het volgens mij nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan eindigen met een champagne ontbijt.
Shoarmaatje scoren moet wel lukken toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zó gezellig wordt het volgens mij niet
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shoarmaatje scoren moet wel lukken toch?
Dat is wel relaxed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komt
Als de hapjes dan maar niet proberen te ontsnappen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komt
esgarGOquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de hapjes dan maar niet proberen te ontsnappen.
[ afbeelding ]
quote:
Heel fijnquote:
Een geitenkaasje?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel fijn
Ik ga zelf nog wel een knoflookkaasje meenemen vanuit Tjechie. Erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |