Dat zal wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik wil het ook niet. ik wil alleen maar eventjes huilen
quote:
Het huren gaat nu zeker niet door?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank je voor het toevoegen van de komma C4
er ligt hier sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Yuri! Heb jij vrolijk nieuws voor ons?
Hier binnen niet, maar buiten welquote:
Nah, ik denk dat ik morgen maar gewoon op de fiets naar het werk gaquote:Op donderdag 17 december 2009 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het huren gaat nu zeker niet door?
scheelt weer een gedoe bij het parkeren.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat ik morgen maar gewoon op de fiets naar het werk ga
OP voor je aangepast.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, UI veranderd in de wiki, net te laat... en aan het skypen met een andere knox vriend die nu ook in shock is
misschien heb ik het gemist, maar waarom gaat/moet hij weg?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, UI veranderd in de wiki, net te laat... en aan het skypen met een andere knox vriend die nu ook in shock is
je kan een meisje uit amsterdam halen maar....quote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik heb ingebroken en een fiets gejat
Hij komt uit Pakistan en de problemen daar hebben de financiele situatie van zijn familie verkloot. Daarnaast zou hij gesponsord worden door een particulier, maar die heeft hem laten zitten. Die zou bijna alles coveren, tot hij nog maar 500$ per maand zou hoeven betalen in plaats van weet ik het, 4000?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist, maar waarom gaat/moet hij weg?
Dankje!quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik heb ingebroken en een fiets gejat
Hihiquote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan een meisje uit amsterdam halen maar....![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan een meisje uit amsterdam halen maar....![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij komt uit Pakistan en de problemen daar hebben de financiele situatie van zijn familie verkloot. Daarnaast zou hij gesponsord worden door een particulier, maar die heeft hem laten zitten. Die zou bijna alles coveren, tot hij nog maar 500$ per maand zou hoeven betalen in plaats van weet ik het, 4000?
[..]
Dankje!
Da's een goed idee! We hebben hier nog wat leuke radarheuvels waar we goed met e slee vanaf kunnen. Zo even vragen of een collega een slee thuis heeft liggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en ik heb twee sleeën nu, voor als het binnekort weer gaat sneeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |