Ik zit ook alweer in een donkere kamer, met koude handen en de neiging om mn dikke trui aan te gaan trekkenquote:
Nee, daarom zit ik nu thuis.quote:
Ooh! Wat leuk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik hier eigenlijk al verteld dat ik over een paar weken een kookworkhop ga doen bij de Librije in Zwolle?![]()
Bedrijfsuitje van de basiseenheid waar mn vriend promoveert, en partners mogen mee![]()
Ik ben zoooooo benieuwd wat we gaan doen!!
Men, dat je het vol hebt gehoudenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, daarom zit ik nu thuis.
Rum en warme melk hebben niet geholpen.
Ik zat net in de werkgroep met gesnotter, verschillende keren een bloedneus, steeds weer niezen, rode oogjes, trillen en dan weer zweten en tranen over m'n wangen, maar ik hoef nu in elk geval geen extra opdracht te maken.
ik ben jaloersquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik hier eigenlijk al verteld dat ik over een paar weken een kookworkhop ga doen bij de Librije in Zwolle?![]()
Bedrijfsuitje van de basiseenheid waar mn vriend promoveert, en partners mogen mee![]()
Ik ben zoooooo benieuwd wat we gaan doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |