Truste PSquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh echt? Whatever, tis laat...
Sorry
Weltrustenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wiki doek morge wel...
Gezellig dan.......quote:
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:16 schreef Cobra4 het volgende:
Blijf nog maar even lekker in bed liggen mensen. Vandaag, speciaal voor jullie; ontbijt op bed!
[ afbeelding ]
Ik heb 'm afgelopen nacht weer met veel plezier gekeken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:57 schreef Soempie het volgende:
Delicatessen is zo grappig. Jean-Pierre Jeunet.![]()
Ik had hem op dvd, maar heb hem ooit uitgeleend en weet niet meer aan wie.
HP Brown Sauce rules.quote:
De Yogi drink was eigenlijk voor Andy. Je weet namelijk nooit hoe oud het meisje is welk naast hem ligt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4, graag de volgende keer geen pakjes Yogi drink en zeker geen blisterverpakking ketchup meer. Bij het openmaken net een een straal ketchup op de lakens gekregen! En je weet hoe lastig je ketchup uit wasgoed krijgt
quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Yogi drink was eigenlijk voor Andy. Je weet namelijk nooit hoe oud het meisje is welk naast hem ligt.
Nee, OZ is zo spannend dat ik waarschijnlijk om 1400 uur weer eens op de klok kijk en spontaan slaap krijg.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is OZ dermate saai dat je ervan in slaap valt?
Hoe lang duurt het om na 10 kilometer lopen in slaap te vallen?
Indien:
- slaapverwekkendheid OZ > 10km lopen --> OZ kijken
- slaapverwekkendheid OZ < 10km lopen -->lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |