quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij kun je ze niet per regel verwijderen...
Herken het niet, maar ziet er goed uit. Groot ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
De buitenkant van ons huis, misschien herken je het: tenminste toen we het kochten, de buitenkant muur aan de rechterkant laten we nu klimop groeien
Dit zijn wel twee huizen hoor, het is een 2 onder 1 kap. Wij wonen rechts..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Herken het niet, maar ziet er goed uit. Groot ook.
Ja oke, maar ik was zover nog niet..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet het er bij mij uit. Ik kan per regel een vinkje weghalen en het vinkje voor Problem werkt als (de)select all
Ohquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik was zover nog niet..was nog bij de cleaner..
quote:Today, while at an amusement park my husband left me to walk with all of our friends because he said that I moved too slow. I'm pregnant. FML
quote:Today, I accidentally ran my thumb down the cheese grater while preparing lunch beside my wife. I instantly jerked my hand away from the grater just in time run my forearm across the knife she was using. I now have 20 stitches and 5 staples in my arm, no lunch, and a puking wife. FML
Topicnummer vind post?quote:
Nondequote:
Ahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik was zover nog niet..was nog bij de cleaner..
Uiteindelijk is het ergste dat kan gebeuren dat je alsnog Windows opnieuw moet installeren. Ik zou daarom in eerste instantie alleen de files verwijderen die direct met Hyves te maken hebben en de rest met rust latenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef peaceman het volgende:
Hmmm geeft daar idd veel fouten... wat kan er nu misgaan als je heel die zooi probeert te herstellen? hooguit hersteld ie het niet toch?
Ow dat stelt me gerustquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh zoiets had ik ook johNiet alle programma's hebben hele goede deinstallatie functies geloof ik
Echt wel en helemaal in het voorjaar/zomer, dan is het een al volle bomen enz.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prima uitzicht.Veel beter dan de Geraniumstraat 3 straten verderop.
Oops... ben je iets te laat mee..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ergste dat kan gebeuren dat je alsnog Windows opnieuw moet installeren. Ik zou daarom in eerste instantie alleen de files verwijderen die direct met Hyves te maken hebben en de rest met rust laten
Dan ben ik benieuwd of het gruwelijk mis gaat of nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oops... ben je iets te laat mee..
Ah, iets wat ik niet hoeft te proberen dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Okay SC, ik heb weer wat nieuws gevonden in de supermarkt. Dit keer is het Spa Citron met gember toegevoegd. Even proeven dus...
Het smaakt niet heel erg naar gember en eigenlijk ook niet meer naar Spa Citron. Ik denk niet dat ik het heel veel vaker zal kopen en ik geef het product minder dan een half jaar in de Nederlandse schappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |