Kun je dat jaar niet negeren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een cd met nummers uit 1998 aan het maken, tering, wat een treurig muziekjaar
we worden samen 98, dus we willen een uurtje muziek uit dat jaar draaienquote:
Dat is dus het hele punt, er is er 1 23 geworden, dus 100 ging niet lukkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:25 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie ook samen jullie 100ste verjaardag vieren?
Maar we worden volgend jaar allemaal een jaar ouder, dus dan zit je op 102quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:31 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp het niet. Jullie zijn nu samen 98..dan is het toch zo dat als er twee een jaartje ouder worden het gaat om 100?
Toch niet op dezelfde dag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar we worden volgend jaar allemaal een jaar ouder, dus dan zit je op 102
Ozo, dus eigenlijk vieren jullie gewoon de verjaardagen in een jaar allemaal samen. Ik dacht dat het gewoon iets was van: grappig, nu zijn we allemaal bij elkaar 98, tijd voor een feestje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar we worden volgend jaar allemaal een jaar ouder, dus dan zit je op 102
Nee, maar wel allemaal dit jaarquote:
Idd, gewoon samen de verjaardagen vieren door een kroeg af te huren, en dat het juist 98 is ipv 100 vinden wij wel grappig, ook al slaat het nergens opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ozo, dus eigenlijk vieren jullie gewoon de verjaardagen in een jaar allemaal samen. Ik dacht dat het gewoon iets was van: grappig, nu zijn we allemaal bij elkaar 98, tijd voor een feestje.
Vond het al zo'n gek getal.![]()
mja, uh, goedemorgen.
boven jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:44 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Waar zijn die stuiterende meisjes dan?
Dubbelzinnig, eigenlijk te vroeg maar wel erg leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
boven je
onder je
boven je
onder je
boven je
onder je
Dan moeten we tegen Polenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:12 schreef Soempie het volgende:
Dinsdag volleybalwedstrijd en ik mag meedoen.![]()
Sta als buitenaanvaller opgesteld.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:44 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorgen![]()
Waar zijn die stuiterende meisjes dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |