Ik doe al mijn best.... maar zo makkelijk gaat het kennelijk niet.... ik ben al weken niet meer bij haar boodschappen wezen doen maar toch moest ik tijdens die 2 ceremonies onbewust ineens aan haar denken....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en wat PS zegt idd: zet haar uit je hoofd, er loopt genoeg leuks rond op de wereld
Moet ik eerst een vrouw vinden......quote:
Ik heb echt helemaal niks gedaan vandaagquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef Nesle het volgende:
Mijn eerste dag op mn nieuwe school was wel oke, moet al wel meteen flink aan de bak maar dat komt wel goed denk ik!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb over anderhalf uur weer met mijn taalgenootje afgesproken
Hey vet van dat aanbod! Ga ik wel keer van gebruik maken denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb over anderhalf uur weer met mijn taalgenootje afgesproken
Ligt er aan wat soort bedrijvenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, ik zie dat er in Galesburg 2 grote bedrijven zitten, welke zijn dat?
Waar+wanneer is het? Heb je misschien al gemeld maar heb geen zin het op te zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
In die richting moet je wel denken ja
Kom je naar de uitzending?
doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik heb een nieuw voertuig gevonden dat me wel tof lijkt als eerste auto
[ afbeelding ]
Mogguh MaJoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:20 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik heb gister de eerste pepernoten op![]()
quote:en mijn kamer opgeruimdwerd ook wel tijd, er was geen leeg stukje vloer meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |