Ik doe al mijn best.... maar zo makkelijk gaat het kennelijk niet.... ik ben al weken niet meer bij haar boodschappen wezen doen maar toch moest ik tijdens die 2 ceremonies onbewust ineens aan haar denken....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en wat PS zegt idd: zet haar uit je hoofd, er loopt genoeg leuks rond op de wereld
Moet ik eerst een vrouw vinden......quote:
Ik heb echt helemaal niks gedaan vandaagquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef Nesle het volgende:
Mijn eerste dag op mn nieuwe school was wel oke, moet al wel meteen flink aan de bak maar dat komt wel goed denk ik!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb over anderhalf uur weer met mijn taalgenootje afgesproken
Hey vet van dat aanbod! Ga ik wel keer van gebruik maken denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb over anderhalf uur weer met mijn taalgenootje afgesproken
Ligt er aan wat soort bedrijvenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, ik zie dat er in Galesburg 2 grote bedrijven zitten, welke zijn dat?
Waar+wanneer is het? Heb je misschien al gemeld maar heb geen zin het op te zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
In die richting moet je wel denken ja
Kom je naar de uitzending?
doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik heb een nieuw voertuig gevonden dat me wel tof lijkt als eerste auto
[ afbeelding ]
Mogguh MaJoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:20 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik heb gister de eerste pepernoten op![]()
quote:en mijn kamer opgeruimdwerd ook wel tijd, er was geen leeg stukje vloer meer
Ja ze smaakte primaquote:
Die zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ze smaakte primaik heb vooral zin dat de mandarijnen weer in het land komen
Wat moeten de dames nu wel niet van mij denken......quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moeten de dames nu wel niet van mij denken......
Je krijgt nu wel de kans het te weerleggen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moeten de dames nu wel niet van mij denken......
Nou daar gaan we dan:quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je krijgt nu wel de kans het te weerleggen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou daar gaan we dan:
Dames ik ben geen pooier maar een schooier!
Dames u kunt stemmen!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu eens kijken of de dames me nu weer aardig vinden.....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dames u kunt stemmen!!!!!!!!!!
[ _ ] Mr_a is aardig
[ _ ] Mr_a is niet aardig.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het loopt nog niet echt storm bij deze verkiezing
Ah topquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker
Ik heb de mail verstuurd trouwens.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dames u kunt stemmen!!!!!!!!!!
[ X ] Mr_a is aardig
[ _ ] Mr_a is niet aardig.
Saffie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah topDan zal mijn collega zo wel blij worden want we zijn echt hard op zoek naar publiek...
Dus iemand zin om te komen of ken je iemand? Let me know!
Ik heb al een reactie van hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah topDan zal mijn collega zo wel blij worden want we zijn echt hard op zoek naar publiek...
Misschien kun je me even bijpraten want ik mis wel eens iets.......quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus iemand zin om te komen of ken je iemand? Let me know!
quote:
Dat klopt, je mist iets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien kun je me even bijpraten want ik mis wel eens iets.......
Bij gelezen en snap het nu... Helaas MaJo...... Ik zit op dit moment een beetje gebonden aan de regio......quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef zebaz het volgende:
Zo'n enkelband kan je er toch wel af slopen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |