Ik doe al mijn best.... maar zo makkelijk gaat het kennelijk niet.... ik ben al weken niet meer bij haar boodschappen wezen doen maar toch moest ik tijdens die 2 ceremonies onbewust ineens aan haar denken....quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en wat PS zegt idd: zet haar uit je hoofd, er loopt genoeg leuks rond op de wereld
Moet ik eerst een vrouw vinden......quote:
Ik heb echt helemaal niks gedaan vandaagquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef Nesle het volgende:
Mijn eerste dag op mn nieuwe school was wel oke, moet al wel meteen flink aan de bak maar dat komt wel goed denk ik!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb over anderhalf uur weer met mijn taalgenootje afgesproken
Hey vet van dat aanbod! Ga ik wel keer van gebruik maken denk ikquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb over anderhalf uur weer met mijn taalgenootje afgesproken
Ligt er aan wat soort bedrijvenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, ik zie dat er in Galesburg 2 grote bedrijven zitten, welke zijn dat?
Waar+wanneer is het? Heb je misschien al gemeld maar heb geen zin het op te zoekenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
In die richting moet je wel denken ja
Kom je naar de uitzending?
doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik heb een nieuw voertuig gevonden dat me wel tof lijkt als eerste auto
[ afbeelding ]
Mogguh MaJoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:20 schreef MaJo het volgende:
Meuning
ik heb gister de eerste pepernoten op![]()
quote:en mijn kamer opgeruimdwerd ook wel tijd, er was geen leeg stukje vloer meer
Ja ze smaakte primaquote:
Die zijn ook lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ze smaakte primaik heb vooral zin dat de mandarijnen weer in het land komen
Wat moeten de dames nu wel niet van mij denken......quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moeten de dames nu wel niet van mij denken......
Je krijgt nu wel de kans het te weerleggen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat moeten de dames nu wel niet van mij denken......
Nou daar gaan we dan:quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je krijgt nu wel de kans het te weerleggen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou daar gaan we dan:
Dames ik ben geen pooier maar een schooier!
Dames u kunt stemmen!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu eens kijken of de dames me nu weer aardig vinden.....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dames u kunt stemmen!!!!!!!!!!
[ _ ] Mr_a is aardig
[ _ ] Mr_a is niet aardig.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het loopt nog niet echt storm bij deze verkiezing
Ah topquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker
Ik heb de mail verstuurd trouwens.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ X ] Mr_a is aardig
Saffie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah topDan zal mijn collega zo wel blij worden want we zijn echt hard op zoek naar publiek...
Dus iemand zin om te komen of ken je iemand? Let me know!
Ik heb al een reactie van hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah topDan zal mijn collega zo wel blij worden want we zijn echt hard op zoek naar publiek...
Misschien kun je me even bijpraten want ik mis wel eens iets.......quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus iemand zin om te komen of ken je iemand? Let me know!
quote:
Dat klopt, je mist iets.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien kun je me even bijpraten want ik mis wel eens iets.......
Bij gelezen en snap het nu... Helaas MaJo...... Ik zit op dit moment een beetje gebonden aan de regio......quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef zebaz het volgende:
Zo'n enkelband kan je er toch wel af slopen...?
Zo praat ik nooit over ernstig zieke mensen......quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef zebaz het volgende:
Zo'n enkelband kan je er toch wel af slopen...?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[ X ] Mr_a is aardig
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef MaJo het volgende:
Moet weer een kamerlid bellen en maak me meteen zenuwachtig![]()
Die heb ik vorige week al gegeten. Alleen zaten ze vol met pitten maar zúúrquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ze smaakte primaik heb vooral zin dat de mandarijnen weer in het land komen
Mogguh Nemquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week al gegeten. Alleen zaten ze vol met pitten maar zúúr
Tevens goedemorgen
Kamerleden poepen ook, jeweets. Of is het een vrouw?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef MaJo het volgende:
Zij werken voor jou en niet andersom hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef MaJo het volgende:
Ook al ziek kerel? Jeemig..... Beterschap!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend maar besloten om thuis te blijven![]()
gaat nu wel weer iets beter na een paar uur in bed, maar het houdt niet over
Ook griep?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend maar besloten om thuis te blijven![]()
gaat nu wel weer iets beter na een paar uur in bed, maar het houdt niet over
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Stukken beter mensen. Ik was al iets beter maar ik had zaterdagavond een vet feest dus daar ben ik maar heengegaan. Gevolg was zondag de hele dag op bed(niet van de kater) en gisteren ook nog even rustig aan gedaan.
Maar verder weer prima
Verder is er hier in huis niemand ziek geworden.
Beter!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me de afgelopen dagen vooral bezig gehouden met muziek. Nagenieten van LL
En aankomend weekend zit ik het hele weekend in Brussel: http://www.weekenddelabiere.be/nl/pages/home.htm
In een hotelletje nét naast de Grote Markt. Superlocatie. Dat ze nog plek hadden verbaast me
gistermiddag zat ik tegen koppijn aan en kreeg ik spierpijn in mn nek en schouders, vanochtend was ik er een half uurtje uit en begin het weer te zeuren, zou zomaar kunnenquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nem, ga jij MaJo ook verblijden met een bezoekje aan de studio?
Idem. De 17de ga ik zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Meerdere malen als het leuk is
Zij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren/eergisteren zag ik Alela Diane op TV. Die speelde ook op The Great White Open.
Oh! My mama
The Rifle
Tired Feet
-edit- White As Diamonds mag niet ontbreken
Ik hoop daar zeker nog veel meer van de te gaan horen
Dan ben ik er juist weer nietquote:
De reclassering is toch tot 1700 open?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Crap! Kom te laat op een afspraak..... Tot later
Wel alle andere data?quote:
Nice.quote:
Kom er net achter dat het helemaal geen kamerlid meer isquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kamerleden poepen ook, jeweets. Of is het een vrouw?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het helemaal geen kamerlid meer isEn hij neemt niet op
Ja mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Verkeerde bron gebruikt voor informatie?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja mijn hoofdDacht dat ie in de kamer zat maar die partij zit helemaal niet meer in de kamer
Dacht alleen even dat hij van een andere partij was
Daarbij is Janmaat al jaren doodquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja mijn hoofdDacht dat ie in de kamer zat maar die partij zit helemaal niet meer in de kamer
Dacht alleen even dat hij van een andere partij was
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij is Janmaat al jaren dood
01-09-09 11:27:05 Brandweer Brabant Zuid-Oost loos alarm loos alarmquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
BBQ in Eindhoven!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_PSV-stadion__.html
Nee ik heb wel hem nodig aangezien hij de laatste dagen veel in het nieuws isquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En nu ga je je tweede keus bellen?
Binnenlandsquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens MaJo, waar moet ik aan denken? Alleen maar binnenlandse politiek, of ook buitelands?
Dat doet toch een beetje zeer aan m'n ogen hoor, hopen dat het meevaltquote:
MaJo is toch al druk aan het bellen. Zij doet het wel even voor je.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:Mijn scriptiebegeleider stond op mn voicemail, of ik hem terug wilde bellen, over mn scriptie!
Eerste gedachte: hoe de fuck komt ie aan mn nummer??(zal wel netjes in de administratie staan), tweede gedachte: OMG wat is er aan de hand!
![]()
![]()
En nu durf ik niet te bellen
Hij is 'm kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:Mijn scriptiebegeleider stond op mn voicemail, of ik hem terug wilde bellen, over mn scriptie!
Eerste gedachte: hoe de fuck komt ie aan mn nummer??(zal wel netjes in de administratie staan), tweede gedachte: OMG wat is er aan de hand!
![]()
![]()
En nu durf ik niet te bellen
Nou, bellen dus!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is geen excuus! Ik heb m zo weer uitgeprint
Je hebt een 8quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker dan.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo trouwens een vervelend telefoontje plegen. Kreeg gisteravond een sms van de Lush dat ik inventory gemist had en dat het onacceptabel was. WTF, ik wist van niks![]()
Fijn dat ze dat via een SMS-je laten horenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo trouwens een vervelend telefoontje plegen. Kreeg gisteravond een sms van de Lush dat ik inventory gemist had en dat het onacceptabel was. WTF, ik wist van niks![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Gebeld
En de scriptie ligt klaar, wel met nog wat commentaar van de tweede lezer erbij () maargoed, hij zei "ruime voldoende" dus ik heb toch goede hoop op een 7
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Gebeld
En de scriptie ligt klaar, wel met nog wat commentaar van de tweede lezer erbij () maargoed, hij zei "ruime voldoende" dus ik heb toch goede hoop op een 7
![]()
Ehm ja maar je snapt toch ook wel dat zij er vanuit gingen dat MaJo het wél wist? Ik vind alleen dat ze beter even hadden kunnen bellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]succes
Als je van niks wist moeten ze niet zo'n lullig smsje sturen
Gebeld
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja maar je snapt toch ook wel dat zij er vanuit gingen dat MaJo het wél wist? Ik vind alleen dat ze beter even hadden kunnen bellen.
vroeger was je dan echt de lul, althans, toen er nog alleen typemachines warenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik laat het nog even van dat commentaar afhangen, maar ik denk dat mijn dag wel ok is jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi LB
Jou dag kan niet meer kapot
*ril*quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vroeger was je dan echt de lul, althans, toen er nog alleen typemachines waren
Slimmerikken gebruikte carbonpapier.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mja ik vrees van wel.... de tweede lezer is nogal streng, dus ik had echt gehoopt dat zijn rol als tweede lezer het niet zou toelaten om nog commentaar te geven, maar helaas.....
Gelukkig ben ik vrij eigenwijs en heb ik ook enkele opmerkingen van mijn begeleider links laten liggen omdat me dat niet zo paste
maar je moet eerst een keer de fout gemaakt hebben het niet te doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slimmerikken gebruikte carbonpapier.
Juist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkHet is jouw scriptie, met jouw visie, en die hoeft niet 100% gelijk te liggen met wat zij denken
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkHet is jouw scriptie, met jouw visie, en die hoeft niet 100% gelijk te liggen met wat zij denken
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar je moet eerst een keer de fout gemaakt hebben het niet te doen
Dat zit ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist.![]()
Net als dat de vogel van Etcie best op een vliegtuig mag lijken.![]()
Zelfs dan kun je waarschijnlijk nog wel onderbouwen waarom je gelijk hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?
Dan heb je flink lopen tieren zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had zaterdag trouwens een aanvaring aanrijding met een eeeh medelander.
Ik stak over en hij stak met z'n bestelbusje achteruit aan de overkant van de straat.
Ik dacht: ga ik voorlangs of achterlangs? Als ik achterlangs ga dan ziet 'ie me niet natuurlijk.
Dus ik netjes voorlangs, HEEL erg duidelijk, rijdt 'ie me gewoon aan
Ik loop naar zijn raampje, doet 'ie zijn raampje open en begint te schelden en te tieren.
Zegt 'ie: "Je ziet me toch rijden!?!?"
- "Je ziet me toch lopen? Je rijdt me gewoon bewust aan eikel"
"Jij moet achterlangs lopen" --->
Ben ik daar uit mijn naad gegaan en heb ik 'm maar even uitgelegd hoe fout 'ie zat. Hij bleef wel mooi in zijn auto zitten
Daarom vermoed ik ook dat 'ie gewoon bijdehand zat te doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:als iemand voor je auto langsloopt dan ZIE je dat toch sowieso?????
Komt nog bij dat als je een bijzondere verrichting uitvoert (zoals inparkeren) zo ongeveer alles voorrang heeft op jouquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stak over en hij stak met z'n bestelbusje achteruit aan de overkant van de straat.
Ik dacht: ga ik voorlangs of achterlangs? Als ik achterlangs ga dan ziet 'ie me niet natuurlijk.
Ik loop naar zijn raampje, doet 'ie zijn raampje open en begint te schelden en te tieren.
Ben ik daar uit mijn naad gegaan en heb ik 'm maar even uitgelegd hoe fout 'ie zat. Hij bleef wel mooi in zijn auto zitten
Uhuhquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je flink lopen tieren zeker.
Dat heb ik 'm ook uitgelegdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt nog bij dat als je een bijzondere verrichting uitvoert (zoals inparkeren) zo ongeveer alles voorrang heeft op jou
Na und? Al gebeld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Hangt ook een beetje af van de straat denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Hier kunnen ze niet parkerenSchots en scheef flikkeren ze een auto er bij voorkeur dubbel in. Vraag me nog steeds af of dat iets typisch 'Knoalsters' is of dat het in het algemeen steeds erger wordt
Dan hoort het vast bij Knoal Cityquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:
Nee joh, is niet alleen hier in de straat het is overaltot en met het centrum aan toe
Nee bel zo na mijn werk. Misschien valt het allemaal mee maar ik heb wel een naar gevoel over gehouden aan het smsjequote:
Is ook lastig parkeren zo'n grote bak.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoort het vast bij Knoal City![]()
Beetje jammerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoort het vast bij Knoal City![]()
Ben jij aardig vandaag zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is ook lastig parkeren zo'n grote bak.
[ afbeelding ]
Het spijt me.quote:
Ik ga je voor straf weer ouwe noemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Ik kon het niet laten....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga je voor straf weer ouwe noemen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Hier word ik ook wel vrolijk van: http://www.nu.nl/muziekni(...)r-sarah-bettens.html
Is dat nou ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het kan slechter met je aflopen als je aangereden wordt...
http://www.nu.nl/algemeen(...)met-politieauto.html
Ja maar ik zat niet in een autoquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het kan slechter met je aflopen als je aangereden wordt...
http://www.nu.nl/algemeen(...)met-politieauto.html
Die regel geldt alleen als ze je van achteren naderen he... en misschien ook recht van voren, maar dat weet ik niet zeker. Een auto die van rechts komt en linksaf wil heeft voorrang op jou als je rechtdoor wil oversteken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word sowieso vaak bijna aangereden bij Rotterdam CS. Daar moet ik oversteken en de auto's en taxis komen daar gewoon altijd de bocht omzetten(zonder richting) terwijl ik rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg ben. En dat schijnen ze gewoon nog stééds niet te snappen.
Nu is Wiki niet de meest betrouwbare bron natuurlijk, maar dan zou ik zeggen dat Nem voorrang had?quote:# De regel rechtdoor op dezelfde weg gaat voor geldt ook voor voetgangers in hun relatie met het overige verkeer.
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even gepaint om het duidelijker te maken
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Nem de blauwe bliksemschicht wel voorrang op de groene auto, maar niet op de rode
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Hier Etcie. Om het goed te maken.![]()
[ afbeelding ]
Ik wéét dat ik voorrang heb. Allen de chauffeurs nooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu is Wiki niet de meest betrouwbare bron natuurlijk, maar dan zou ik zeggen dat Nem voorrang had?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je haat het echt he om ouwe te worden genoemd
Nem zit op dezelfde weg als de groene auto en heeft voorrang op de groene omdat deze afslaat. De rode zit echter op een andere weg dan Nem. Omdat er geen zebrapad is heeft de rode auto voorrang op Nem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu is Wiki niet de meest betrouwbare bron natuurlijk, maar dan zou ik zeggen dat Nem voorrang had?
Als groen naar rechts afslaat, dan heb ik voorrang ja. Maakt niet uit van welke kant ik oversteek overigens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even gepaint om het duidelijker te maken
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Nem de blauwe bliksemschicht wel voorrang op de groene auto, maar niet op de rode
Vooral bij zebrapaden steek ik stug overquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wéét dat ik voorrang heb. Allen de chauffeurs nooit
Dan zal ik me inhoudenquote:
Correctemundo. De vraag was natuurlijk of de lijntjes de toekomst aangeven of het al afgelegde stukquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem zit op dezelfde weg als de groene auto en heeft voorrang op de groene omdat deze afslaat. De rode zit echter op een andere weg dan Nem. Omdat er geen zebrapad is heeft de rode auto voorrang op Nem.
Maar als je naar links zou oversteken had groen voorrang op jou en moest rood wachtenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als groen naar rechts afslaat, dan heb ik voorrang ja. Maakt niet uit van welke kant ik oversteek overigens.
Thxquote:
Ik ook maar ik kijk wel of ik daar niet een ongeluk mee veroorzaak hoor. Dat vind ik dan ook weer niet nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Vooral bij zebrapaden steek ik stug overZe remmen maar
![]()
De routes die ze gaan nemen, anders reden de auto's aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo. De vraag was natuurlijk of de lijntjes de toekomst aangeven of het al afgelegde stuk
Maar wij zijn het dus eens.
Dat zekerquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kijk wel of ik daar niet een ongeluk mee veroorzaak hoor. Dat vind ik dan ook weer niet nodig.
Dus als er een auto heel dicht achter zit dan spring ik er niet voor maar anders wel (met en inschatting dat ze nog wel kúnnen remmen)
Soemp, was het met jou in Rotterdam met die auto op het zebrapad?
Grappig, dat doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Dus ik kijk drie keer of ik erover kan, voorrang krijg en of het veilig is
Dat is helemaal niet raar. Dat is heel mannelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig, dat doe ik ook wel eens
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar. Dat is heel mannelijk
Da's waar ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef zebaz het volgende:
De hoofdregel is toch dat degene met het grootste en zwaarste voertuig voorrang heeft?
In elk geval dat Renault Twingo's nooit voorrang hebben en taxi's en bussen altijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef zebaz het volgende:
De hoofdregel is toch dat degene met het grootste en zwaarste voertuig voorrang heeft?
We wonen hier niet in Indiaquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef zebaz het volgende:
Bij deze is Tim Kuik ook op de hoogte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Dit heb ik op mijn 500Gb schijf staan:
According to Jim\
Band of Brothers\
Battlestar Galactica\
Black Books\
Dead Like Me\
Doctor Who (2005)\
Gary unmarried\
Greek (2007-)\
Legend of the Seeker - 2008\
One Tree Hill\
Private Practice\
Spooks\
The Big Bang Theory (2007-)\
Ugly Betty\
Weeds\
En dit nog op mijn 1Tb schijf:
Burn Notice\
Gossip girl\
How I Met Your Mother\
Las Vegas\
Leverage\
Lost\
Merlin 2008\
NCIS\
Samantha Who\
Smallville\
That 70s Show\
The IT Crowd\
The Sopranos\
The Tudors\
Op beide schijven heb ik nog zo'n 150Gb ruimte over
Ik zie het al helemaal voor me... ps-je met zo'n huge bier trechter en 20 studenten er omheen CHUG ! CHUG ! CHUG !quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
biertrechter in de mond en dan go go go
Niet even een paar keer door zn open raampje gehoest?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Die voorrangsregels daar.... zijn wel helder...quote:
Die heeft het toch veel te druk met rechtszaken enzoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze is Tim Kuik ook op de hoogte.
En dan meegenomen worden door de campus police wegens het drinken als minderjarigequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me... ps-je met zo'n huge bier trechter en 20 studenten er omheen CHUG ! CHUG ! CHUG !
![]()
[ afbeelding ]
Had ik misschien maar moeten doen met het gevaar dat ik een onbedoeld scheldwoord eruit gooi.quote:Niet even een paar keer door zn open raampje gehoest?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Als je slim bent dan doe je dat in de stoel van je tandarts.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Net terug uit de bieb waar ik het commentaar van de tweede lezer al verwerkt heb(de ouwe betweter had de helft van de tijd gewoon zin om te zaniken denk ik, want dan stond het gewoon in een noot
)
Begeleider zei nog dat ie wel had gezien dat ik er nog even goed voor was gaan zitten, het was nu nog een stuk beter, en 'prettig leesbaar'![]()
En ik mag de volgende versie, de chic ingebonden versie dus, meteen inleveren bij het secretariaat
![]()
En ik heb denk ik ook een boek voor mn recensie gevondenDus het einde is echt ECHT in zicht
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb denk ik ook een boek voor mn recensie gevondenDus het einde is echt ECHT in zicht
![]()
![]()
Dat is inderdaad heel irritant want van lezen ontspan ik niet alleen, ik krijg er ook altijd inspriratie door. Ik gok dat op dit moment één boek is dat ik zou kunnen lezen maar dat moet ik eerst even bestellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
Feli LB
en wat irritant nemik heb het omgekeerde, wel zin om te lezen maar geen tijd
zo in bad maar weer eens een boek erbij nemen
Mogguh PSquote:
How are you doing today?quote:
Not bad.quote:
Zit je nog in Chicago of ben je ondertussen al op je eindbestemming? (Ja, ik loop wat achterquote:
Not yet. Though Lyle made me pancakesquote:
Ben alweer een paar dagen in galesburg, maar trek morgen pas in mijn kamer. Zie mn sitequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nog in Chicago of ben je ondertussen al op je eindbestemming? (Ja, ik loop wat achter)
Nice. Blueberry?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Not yet. Though Lyle made me pancakes
Nee, plain. Maar gister had ie blueberry muffins gemaaktquote:
Met ahornsiroop zijn ook de plains heerlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, plain. Maar gister had ie blueberry muffins gemaakt
Check..en gebookmarkedquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Not yet. Though Lyle made me pancakes
[..]
Ben alweer een paar dagen in galesburg, maar trek morgen pas in mijn kamer. Zie mn site
Ja, maple syrup en boterquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met ahornsiroop zijn ook de plains heerlijk.![]()
Blueberry muffins............ mmmmmmm
* Gaat maar eens zoeken naar tickets naar de US
Sweetquote:
Ik zal proberen regelmatig te lezen en ook wel te reageren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha echt leuk dat er SC'ers reageren op mijn site![]()
\quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen regelmatig te lezen en ook wel te reageren.
Hartstikke goed! En dat je rocked was al duidelijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zojuist de eerste gast voor ons programma binnengehaaldI rock
Hihi thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hartstikke goed! En dat je rocked was al duidelijk!
Wat doe je het liefst van die 3 dingen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi thanks
Ik zit in dubio, ik kan 3 dingen gaan doen:
1) Dexter kijken
2) Gitaar oefenen
3) Ivrit oefenen
Wat zal ik doen?
Dexter kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi thanks
Ik zit in dubio, ik kan 3 dingen gaan doen:
1) Dexter kijken
2) Gitaar oefenen
3) Ivrit oefenen
Wat zal ik doen?
Taxi's zijn gewone motorvoertuigenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's waar ook![]()
Taxi's, bussen en Leopard tanks hebben altijd voorrang
durf jij voorrang te nemen als er een leopard aan komt rijden waarvan je niet weet of ie gaat stoppenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Taxi's zijn gewone motorvoertuigen
Bussen hebben binnen de bebouwde zones voorrang als ze van een halte wegrijden.
Leopards hebben voorrang als de colonne het kruispunt al aan het oversteken is.
In het theorieboekje wordt voorrang nemen niet uitdrukkelijk aangeprezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
durf jij voorrang te nemen als er een leopard aan komt rijden waarvan je niet weet of ie gaat stoppen![]()
Beginnende glaucoom?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over boeken gesproken: ik kan al 2 maanden geen boeken meer lezen
Maakt niet uit in welke ik begin, na een halve pagina ben ik erop uitgekeken
Ik denk dat het plaatje verklaard waarom en wat hij nu dus veel doet....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaatie verder WG, weinig online de laatste tijd?
Ja de buren hebben inmiddels al door dat ie hun verbinding aftapte vandaar dat ie nu internetloos is.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje jammer, naar de Mac gaan om dit plaatje te posten
Veel computertechneuten hier zeg! Ik voel me toch wel een beetje een computeranalfabeet.....quote:
Heh, neuh. Ben wat drukker met studie nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja de buren hebben inmiddels al door dat ie hun verbinding aftapte vandaar dat ie nu internetloos is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist op family guy (helaas niet beschikbaar met beter geluid)
![]()
![]()
ik mezelf ook. De basics ken ik wel en de rest vraag ik hier welquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel computertechneuten hier zeg! Ik voel me toch wel een beetje een computeranalfabeet.....
Ah gelukkig ben ik niet alleen daarin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mezelf ook. De basics ken ik wel en de rest vraag ik hier wel
Het is dan ook beste windows tool ooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Wg, ik moet zeggen dat Total Commander me wel bevalt![]()
Dan moet je via een proxyserver werken. En ik heb dat eerlijk gezegd zelf nog nooit gedaan dus zou ook moeten opzoeken hoe dat precies in zn werk gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe kan ik mijn compyter laten denken dat ie in NL is? ik wil een nederlandse uitzending terugkijken, maar vanwege uitzendrecht kan dat alleen als ik in Nederland ben
nahja, dan kan ik alleen vinden dat ie nederlands zijn uitzetquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe bedoel je de verkeerde kant ?
Het idee is het zelfde natuurlijk. Alleen moet jij er voor zorgen dat je een proxyserver vind die een nederlands ip heeft.
wie gaat er uberhaupt naar een adam sandler filmquote:Op woensdag 2 september 2009 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag bij de sneak geweest. Tip: ga niet naar deze film
Ik heb me best weten te vermaken met Happy Gilmore en Anger Management, maar dit keer is het niet de gebruikelijke meligheid. Waarschijnlijk vind ik de film daardoor totaal niet leukquote:Op woensdag 2 september 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat er uberhaupt naar een adam sandler film
er zit per ongeluk wel eens een goede film tussenquote:Op woensdag 2 september 2009 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me best weten te vermaken met Happy Gilmore en Anger Management, maar dit keer is het niet de gebruikelijke meligheid. Waarschijnlijk vind ik de film daardoor totaal niet leuk
Ik zou Happy Gilmore niet goed noemen, maar vermakelijk was het welquote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er zit per ongeluk wel eens een goede film tussen
quote:SKY News: David Richards 40 from Caerwys snaps photo of UFO in back garden!
Well sir if you say it's a UFO then you have identified it making it an FO, if it's landed in your back garden it's not flying thus making it an O.
So David, you have succesfully managed to take a photo of an object in your back garden.
Well done... dickhead.
quote:Op woensdag 2 september 2009 07:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Cobra, weer vroeg aan de bak?
Werksequote:Op woensdag 2 september 2009 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol, ik ga maar eens naar naar m'n werk. Later
Mogguh MaJo.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:31 schreef MaJo het volgende:
Meuning
hier ook de gebruikelijke gaarheidelke dag zo vroeg opstaan hakt er toch best wel in
Zal het? Voor mijn gevoel gaat het nooit wennenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MaJo.
Ah joh. Dat went wel.
Tuurlijk. Misschien dat het bij jou iets langer nodig heeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal het? Voor mijn gevoel gaat het nooit wennen
Ik verwacht zo dat ik er aan het eind van mijn stage aan gewend benquote:Op woensdag 2 september 2009 08:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Misschien dat het bij jou iets langer nodig heeft.
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verwacht zo dat ik er aan het eind van mijn stage aan gewend ben
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even stofzuigen, ontbijt maken, Lennon naar bed brengen, dan even bijlezen. Vandaag en morgen vrij! En ik zag vanmorgen op de kalender dat Twan morgen ook vrij is
Lekker relaxdagje morgen.
quote:A five-year-old boy and his grandfather are sitting on the front porch together, when grandpa pulled a beer out of the cooler. The little boy asked, “Grandpa, can I have a beer?” Grandpa replied “Can your pecker touch you’re ass?” The little boy answered, “No Grandpa, It’s just a little pecker!” Grandpa said, “Then you’re not man enough to have a beer.”
A little later Grandpa lit up a cigar. The little boy asked, “Grandpa, can I have a cigar?” Once again, Grandpa asked, “Can your pecker touch you’re ass?” The little boy answered “no,” again. Grandpa said, “Then your not man enough to have a cigar.”
A little later, the boy came out of the house with some cookies and milk. Grandpa asked, “Can I have a cookie?” The boy asked, “Can your pecker touch you’re ass?” Grandpa replied, “Hell yeah, my pecker can touch my ass!”
The boy replied, “Then go fuck yourself! Grandma made these for me.”
Is dat een goed teken?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef Soempie het volgende:
Cobra![]()
Ik heb eigenlijk niks te vertellen.
Staat genoteerd. Welke zender en hoe laat eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat een goed teken?
10 september
oke.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie er is iets mis gegaan met opnemen van Zomergasten![]()
![]()
maar ik heb nog 1 optie... dat ga ik vandeweek proberen als ik al het andere wat ik ook nog moet doen, gedaan heb.
quote:
21.30 uur op NL (1/2/3) De exacte zender zal MaJo moeten verklappen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Welke zender en hoe laat eigenlijk?![]()
Leukquote:En ik denk dat het wel een goed teken is. Ben met Sven een weekend naar vrienden geweest wat heel erg leuk was. Verder probeer ik hier wat meer met mensen af te spreken en dingen te doen. En ik sport 1 a 2 keer per dag een uurtje.![]()
quote:En ik heb een ander forum ontdekt.
Nou... ik snap ook niet wat er mis is gegaan met het onpnemen zaterdag. Waarschijnlijk niet ingesteld, terwijl ik dacht dat wel te hebben gedaan.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
* Gaat schandpaal vast klaar zetten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
* Gaat schandpaal vast klaar zetten
[ afbeelding ]
Ik denk dat Soempie stiekem KPD rechten heeft gekregen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belangrijker is de vraag welk forum? GeenStijl of VKMAG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |