Nou, bellen dus!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is geen excuus! Ik heb m zo weer uitgeprint
Je hebt een 8quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker dan.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo trouwens een vervelend telefoontje plegen. Kreeg gisteravond een sms van de Lush dat ik inventory gemist had en dat het onacceptabel was. WTF, ik wist van niks![]()
Fijn dat ze dat via een SMS-je laten horenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo trouwens een vervelend telefoontje plegen. Kreeg gisteravond een sms van de Lush dat ik inventory gemist had en dat het onacceptabel was. WTF, ik wist van niks![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Gebeld
En de scriptie ligt klaar, wel met nog wat commentaar van de tweede lezer erbij () maargoed, hij zei "ruime voldoende" dus ik heb toch goede hoop op een 7
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Gebeld
En de scriptie ligt klaar, wel met nog wat commentaar van de tweede lezer erbij () maargoed, hij zei "ruime voldoende" dus ik heb toch goede hoop op een 7
![]()
Ehm ja maar je snapt toch ook wel dat zij er vanuit gingen dat MaJo het wél wist? Ik vind alleen dat ze beter even hadden kunnen bellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]succes
Als je van niks wist moeten ze niet zo'n lullig smsje sturen
Gebeld
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja maar je snapt toch ook wel dat zij er vanuit gingen dat MaJo het wél wist? Ik vind alleen dat ze beter even hadden kunnen bellen.
vroeger was je dan echt de lul, althans, toen er nog alleen typemachines warenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik laat het nog even van dat commentaar afhangen, maar ik denk dat mijn dag wel ok is jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi LB
Jou dag kan niet meer kapot
*ril*quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vroeger was je dan echt de lul, althans, toen er nog alleen typemachines waren
Slimmerikken gebruikte carbonpapier.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mja ik vrees van wel.... de tweede lezer is nogal streng, dus ik had echt gehoopt dat zijn rol als tweede lezer het niet zou toelaten om nog commentaar te geven, maar helaas.....
Gelukkig ben ik vrij eigenwijs en heb ik ook enkele opmerkingen van mijn begeleider links laten liggen omdat me dat niet zo paste
maar je moet eerst een keer de fout gemaakt hebben het niet te doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slimmerikken gebruikte carbonpapier.
Juist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkHet is jouw scriptie, met jouw visie, en die hoeft niet 100% gelijk te liggen met wat zij denken
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkHet is jouw scriptie, met jouw visie, en die hoeft niet 100% gelijk te liggen met wat zij denken
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar je moet eerst een keer de fout gemaakt hebben het niet te doen
Dat zit ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist.![]()
Net als dat de vogel van Etcie best op een vliegtuig mag lijken.![]()
Zelfs dan kun je waarschijnlijk nog wel onderbouwen waarom je gelijk hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?
Dan heb je flink lopen tieren zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had zaterdag trouwens een aanvaring aanrijding met een eeeh medelander.
Ik stak over en hij stak met z'n bestelbusje achteruit aan de overkant van de straat.
Ik dacht: ga ik voorlangs of achterlangs? Als ik achterlangs ga dan ziet 'ie me niet natuurlijk.
Dus ik netjes voorlangs, HEEL erg duidelijk, rijdt 'ie me gewoon aan
Ik loop naar zijn raampje, doet 'ie zijn raampje open en begint te schelden en te tieren.
Zegt 'ie: "Je ziet me toch rijden!?!?"
- "Je ziet me toch lopen? Je rijdt me gewoon bewust aan eikel"
"Jij moet achterlangs lopen" --->
Ben ik daar uit mijn naad gegaan en heb ik 'm maar even uitgelegd hoe fout 'ie zat. Hij bleef wel mooi in zijn auto zitten
Daarom vermoed ik ook dat 'ie gewoon bijdehand zat te doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:als iemand voor je auto langsloopt dan ZIE je dat toch sowieso?????
Komt nog bij dat als je een bijzondere verrichting uitvoert (zoals inparkeren) zo ongeveer alles voorrang heeft op jouquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stak over en hij stak met z'n bestelbusje achteruit aan de overkant van de straat.
Ik dacht: ga ik voorlangs of achterlangs? Als ik achterlangs ga dan ziet 'ie me niet natuurlijk.
Ik loop naar zijn raampje, doet 'ie zijn raampje open en begint te schelden en te tieren.
Ben ik daar uit mijn naad gegaan en heb ik 'm maar even uitgelegd hoe fout 'ie zat. Hij bleef wel mooi in zijn auto zitten
Uhuhquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je flink lopen tieren zeker.
Dat heb ik 'm ook uitgelegdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt nog bij dat als je een bijzondere verrichting uitvoert (zoals inparkeren) zo ongeveer alles voorrang heeft op jou
Na und? Al gebeld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Hangt ook een beetje af van de straat denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Hier kunnen ze niet parkerenSchots en scheef flikkeren ze een auto er bij voorkeur dubbel in. Vraag me nog steeds af of dat iets typisch 'Knoalsters' is of dat het in het algemeen steeds erger wordt
Dan hoort het vast bij Knoal Cityquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:
Nee joh, is niet alleen hier in de straat het is overaltot en met het centrum aan toe
Nee bel zo na mijn werk. Misschien valt het allemaal mee maar ik heb wel een naar gevoel over gehouden aan het smsjequote:
Is ook lastig parkeren zo'n grote bak.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoort het vast bij Knoal City![]()
Beetje jammerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoort het vast bij Knoal City![]()
Ben jij aardig vandaag zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is ook lastig parkeren zo'n grote bak.
[ afbeelding ]
Het spijt me.quote:
Ik ga je voor straf weer ouwe noemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Ik kon het niet laten....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga je voor straf weer ouwe noemen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef Nembrionic het volgende:
Hier word ik ook wel vrolijk van: http://www.nu.nl/muziekni(...)r-sarah-bettens.html
Is dat nou ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het kan slechter met je aflopen als je aangereden wordt...
http://www.nu.nl/algemeen(...)met-politieauto.html
Ja maar ik zat niet in een autoquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het kan slechter met je aflopen als je aangereden wordt...
http://www.nu.nl/algemeen(...)met-politieauto.html
Die regel geldt alleen als ze je van achteren naderen he... en misschien ook recht van voren, maar dat weet ik niet zeker. Een auto die van rechts komt en linksaf wil heeft voorrang op jou als je rechtdoor wil oversteken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word sowieso vaak bijna aangereden bij Rotterdam CS. Daar moet ik oversteken en de auto's en taxis komen daar gewoon altijd de bocht omzetten(zonder richting) terwijl ik rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg ben. En dat schijnen ze gewoon nog stééds niet te snappen.
Nu is Wiki niet de meest betrouwbare bron natuurlijk, maar dan zou ik zeggen dat Nem voorrang had?quote:# De regel rechtdoor op dezelfde weg gaat voor geldt ook voor voetgangers in hun relatie met het overige verkeer.
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even gepaint om het duidelijker te maken
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Nem de blauwe bliksemschicht wel voorrang op de groene auto, maar niet op de rode
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
Hier Etcie. Om het goed te maken.![]()
[ afbeelding ]
Ik wéét dat ik voorrang heb. Allen de chauffeurs nooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu is Wiki niet de meest betrouwbare bron natuurlijk, maar dan zou ik zeggen dat Nem voorrang had?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je haat het echt he om ouwe te worden genoemd
Nem zit op dezelfde weg als de groene auto en heeft voorrang op de groene omdat deze afslaat. De rode zit echter op een andere weg dan Nem. Omdat er geen zebrapad is heeft de rode auto voorrang op Nem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu is Wiki niet de meest betrouwbare bron natuurlijk, maar dan zou ik zeggen dat Nem voorrang had?
Als groen naar rechts afslaat, dan heb ik voorrang ja. Maakt niet uit van welke kant ik oversteek overigens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even gepaint om het duidelijker te maken
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Nem de blauwe bliksemschicht wel voorrang op de groene auto, maar niet op de rode
Vooral bij zebrapaden steek ik stug overquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wéét dat ik voorrang heb. Allen de chauffeurs nooit
Dan zal ik me inhoudenquote:
Correctemundo. De vraag was natuurlijk of de lijntjes de toekomst aangeven of het al afgelegde stukquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem zit op dezelfde weg als de groene auto en heeft voorrang op de groene omdat deze afslaat. De rode zit echter op een andere weg dan Nem. Omdat er geen zebrapad is heeft de rode auto voorrang op Nem.
Maar als je naar links zou oversteken had groen voorrang op jou en moest rood wachtenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als groen naar rechts afslaat, dan heb ik voorrang ja. Maakt niet uit van welke kant ik oversteek overigens.
Thxquote:
Ik ook maar ik kijk wel of ik daar niet een ongeluk mee veroorzaak hoor. Dat vind ik dan ook weer niet nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Vooral bij zebrapaden steek ik stug overZe remmen maar
![]()
De routes die ze gaan nemen, anders reden de auto's aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correctemundo. De vraag was natuurlijk of de lijntjes de toekomst aangeven of het al afgelegde stuk
Maar wij zijn het dus eens.
Dat zekerquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook maar ik kijk wel of ik daar niet een ongeluk mee veroorzaak hoor. Dat vind ik dan ook weer niet nodig.
Dus als er een auto heel dicht achter zit dan spring ik er niet voor maar anders wel (met en inschatting dat ze nog wel kúnnen remmen)
Soemp, was het met jou in Rotterdam met die auto op het zebrapad?
Grappig, dat doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Dus ik kijk drie keer of ik erover kan, voorrang krijg en of het veilig is
Dat is helemaal niet raar. Dat is heel mannelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig, dat doe ik ook wel eens
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar. Dat is heel mannelijk
Da's waar ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef zebaz het volgende:
De hoofdregel is toch dat degene met het grootste en zwaarste voertuig voorrang heeft?
In elk geval dat Renault Twingo's nooit voorrang hebben en taxi's en bussen altijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef zebaz het volgende:
De hoofdregel is toch dat degene met het grootste en zwaarste voertuig voorrang heeft?
We wonen hier niet in Indiaquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef zebaz het volgende:
Bij deze is Tim Kuik ook op de hoogte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:50 schreef Etcetera het volgende:
Dit heb ik op mijn 500Gb schijf staan:
According to Jim\
Band of Brothers\
Battlestar Galactica\
Black Books\
Dead Like Me\
Doctor Who (2005)\
Gary unmarried\
Greek (2007-)\
Legend of the Seeker - 2008\
One Tree Hill\
Private Practice\
Spooks\
The Big Bang Theory (2007-)\
Ugly Betty\
Weeds\
En dit nog op mijn 1Tb schijf:
Burn Notice\
Gossip girl\
How I Met Your Mother\
Las Vegas\
Leverage\
Lost\
Merlin 2008\
NCIS\
Samantha Who\
Smallville\
That 70s Show\
The IT Crowd\
The Sopranos\
The Tudors\
Op beide schijven heb ik nog zo'n 150Gb ruimte over
Ik zie het al helemaal voor me... ps-je met zo'n huge bier trechter en 20 studenten er omheen CHUG ! CHUG ! CHUG !quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
biertrechter in de mond en dan go go go
Niet even een paar keer door zn open raampje gehoest?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Die voorrangsregels daar.... zijn wel helder...quote:
Die heeft het toch veel te druk met rechtszaken enzoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze is Tim Kuik ook op de hoogte.
En dan meegenomen worden door de campus police wegens het drinken als minderjarigequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me... ps-je met zo'n huge bier trechter en 20 studenten er omheen CHUG ! CHUG ! CHUG !
![]()
[ afbeelding ]
Had ik misschien maar moeten doen met het gevaar dat ik een onbedoeld scheldwoord eruit gooi.quote:Niet even een paar keer door zn open raampje gehoest?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Als je slim bent dan doe je dat in de stoel van je tandarts.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
Net terug uit de bieb waar ik het commentaar van de tweede lezer al verwerkt heb(de ouwe betweter had de helft van de tijd gewoon zin om te zaniken denk ik, want dan stond het gewoon in een noot
)
Begeleider zei nog dat ie wel had gezien dat ik er nog even goed voor was gaan zitten, het was nu nog een stuk beter, en 'prettig leesbaar'![]()
En ik mag de volgende versie, de chic ingebonden versie dus, meteen inleveren bij het secretariaat
![]()
En ik heb denk ik ook een boek voor mn recensie gevondenDus het einde is echt ECHT in zicht
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |