Hij is 'm kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:Mijn scriptiebegeleider stond op mn voicemail, of ik hem terug wilde bellen, over mn scriptie!
Eerste gedachte: hoe de fuck komt ie aan mn nummer??(zal wel netjes in de administratie staan), tweede gedachte: OMG wat is er aan de hand!
![]()
![]()
En nu durf ik niet te bellen
Nou, bellen dus!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is geen excuus! Ik heb m zo weer uitgeprint
Je hebt een 8quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker dan.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo trouwens een vervelend telefoontje plegen. Kreeg gisteravond een sms van de Lush dat ik inventory gemist had en dat het onacceptabel was. WTF, ik wist van niks![]()
Fijn dat ze dat via een SMS-je laten horenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo trouwens een vervelend telefoontje plegen. Kreeg gisteravond een sms van de Lush dat ik inventory gemist had en dat het onacceptabel was. WTF, ik wist van niks![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Gebeld
En de scriptie ligt klaar, wel met nog wat commentaar van de tweede lezer erbij () maargoed, hij zei "ruime voldoende" dus ik heb toch goede hoop op een 7
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Gebeld
En de scriptie ligt klaar, wel met nog wat commentaar van de tweede lezer erbij () maargoed, hij zei "ruime voldoende" dus ik heb toch goede hoop op een 7
![]()
Ehm ja maar je snapt toch ook wel dat zij er vanuit gingen dat MaJo het wél wist? Ik vind alleen dat ze beter even hadden kunnen bellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]succes
Als je van niks wist moeten ze niet zo'n lullig smsje sturen
Gebeld
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm ja maar je snapt toch ook wel dat zij er vanuit gingen dat MaJo het wél wist? Ik vind alleen dat ze beter even hadden kunnen bellen.
vroeger was je dan echt de lul, althans, toen er nog alleen typemachines warenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik laat het nog even van dat commentaar afhangen, maar ik denk dat mijn dag wel ok is jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi LB
Jou dag kan niet meer kapot
*ril*quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vroeger was je dan echt de lul, althans, toen er nog alleen typemachines waren
Slimmerikken gebruikte carbonpapier.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Mja ik vrees van wel.... de tweede lezer is nogal streng, dus ik had echt gehoopt dat zijn rol als tweede lezer het niet zou toelaten om nog commentaar te geven, maar helaas.....
Gelukkig ben ik vrij eigenwijs en heb ik ook enkele opmerkingen van mijn begeleider links laten liggen omdat me dat niet zo paste
maar je moet eerst een keer de fout gemaakt hebben het niet te doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slimmerikken gebruikte carbonpapier.
Juist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkHet is jouw scriptie, met jouw visie, en die hoeft niet 100% gelijk te liggen met wat zij denken
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkHet is jouw scriptie, met jouw visie, en die hoeft niet 100% gelijk te liggen met wat zij denken
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar je moet eerst een keer de fout gemaakt hebben het niet te doen
Dat zit ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist.![]()
Net als dat de vogel van Etcie best op een vliegtuig mag lijken.![]()
Zelfs dan kun je waarschijnlijk nog wel onderbouwen waarom je gelijk hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar als je er onderbouwbaar naast zit?
Dan heb je flink lopen tieren zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had zaterdag trouwens een aanvaring aanrijding met een eeeh medelander.
Ik stak over en hij stak met z'n bestelbusje achteruit aan de overkant van de straat.
Ik dacht: ga ik voorlangs of achterlangs? Als ik achterlangs ga dan ziet 'ie me niet natuurlijk.
Dus ik netjes voorlangs, HEEL erg duidelijk, rijdt 'ie me gewoon aan
Ik loop naar zijn raampje, doet 'ie zijn raampje open en begint te schelden en te tieren.
Zegt 'ie: "Je ziet me toch rijden!?!?"
- "Je ziet me toch lopen? Je rijdt me gewoon bewust aan eikel"
"Jij moet achterlangs lopen" --->
Ben ik daar uit mijn naad gegaan en heb ik 'm maar even uitgelegd hoe fout 'ie zat. Hij bleef wel mooi in zijn auto zitten
Daarom vermoed ik ook dat 'ie gewoon bijdehand zat te doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:als iemand voor je auto langsloopt dan ZIE je dat toch sowieso?????
Komt nog bij dat als je een bijzondere verrichting uitvoert (zoals inparkeren) zo ongeveer alles voorrang heeft op jouquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had zaterdag trouwens een aanvaring aanrijding met een eeeh medelander.
Ik stak over en hij stak met z'n bestelbusje achteruit aan de overkant van de straat.
Ik dacht: ga ik voorlangs of achterlangs? Als ik achterlangs ga dan ziet 'ie me niet natuurlijk.
Dus ik netjes voorlangs, HEEL erg duidelijk, rijdt 'ie me gewoon aan
Ik loop naar zijn raampje, doet 'ie zijn raampje open en begint te schelden en te tieren.
Zegt 'ie: "Je ziet me toch rijden!?!?"
- "Je ziet me toch lopen? Je rijdt me gewoon bewust aan eikel"
"Jij moet achterlangs lopen" --->
Ben ik daar uit mijn naad gegaan en heb ik 'm maar even uitgelegd hoe fout 'ie zat. Hij bleef wel mooi in zijn auto zitten
Uhuhquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je flink lopen tieren zeker.
Dat heb ik 'm ook uitgelegdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt nog bij dat als je een bijzondere verrichting uitvoert (zoals inparkeren) zo ongeveer alles voorrang heeft op jou
Na und? Al gebeld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef MaJo het volgende:
Hangt ook een beetje af van de straat denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:44 schreef Etcetera het volgende:
Hier kunnen ze niet parkerenSchots en scheef flikkeren ze een auto er bij voorkeur dubbel in. Vraag me nog steeds af of dat iets typisch 'Knoalsters' is of dat het in het algemeen steeds erger wordt
Dan hoort het vast bij Knoal Cityquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:
Nee joh, is niet alleen hier in de straat het is overaltot en met het centrum aan toe
Nee bel zo na mijn werk. Misschien valt het allemaal mee maar ik heb wel een naar gevoel over gehouden aan het smsjequote:
Is ook lastig parkeren zo'n grote bak.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoort het vast bij Knoal City![]()
Beetje jammerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan hoort het vast bij Knoal City![]()
Ben jij aardig vandaag zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is ook lastig parkeren zo'n grote bak.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |