Zo praat ik nooit over ernstig zieke mensen......quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef zebaz het volgende:
Zo'n enkelband kan je er toch wel af slopen...?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dames u kunt stemmen!!!!!!!!!!
[ X ] Mr_a is aardig
[ _ ] Mr_a is niet aardig.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef MaJo het volgende:
Moet weer een kamerlid bellen en maak me meteen zenuwachtig![]()
Die heb ik vorige week al gegeten. Alleen zaten ze vol met pitten maar zúúrquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ze smaakte primaik heb vooral zin dat de mandarijnen weer in het land komen
Mogguh Nemquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week al gegeten. Alleen zaten ze vol met pitten maar zúúr
Tevens goedemorgen
Kamerleden poepen ook, jeweets. Of is het een vrouw?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef MaJo het volgende:
Zij werken voor jou en niet andersom hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef MaJo het volgende:
Ook al ziek kerel? Jeemig..... Beterschap!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend maar besloten om thuis te blijven![]()
gaat nu wel weer iets beter na een paar uur in bed, maar het houdt niet over
Ook griep?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend maar besloten om thuis te blijven![]()
gaat nu wel weer iets beter na een paar uur in bed, maar het houdt niet over
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Stukken beter mensen. Ik was al iets beter maar ik had zaterdagavond een vet feest dus daar ben ik maar heengegaan. Gevolg was zondag de hele dag op bed(niet van de kater) en gisteren ook nog even rustig aan gedaan.
Maar verder weer prima
Verder is er hier in huis niemand ziek geworden.
Beter!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me de afgelopen dagen vooral bezig gehouden met muziek. Nagenieten van LL
En aankomend weekend zit ik het hele weekend in Brussel: http://www.weekenddelabiere.be/nl/pages/home.htm
In een hotelletje nét naast de Grote Markt. Superlocatie. Dat ze nog plek hadden verbaast me
gistermiddag zat ik tegen koppijn aan en kreeg ik spierpijn in mn nek en schouders, vanochtend was ik er een half uurtje uit en begin het weer te zeuren, zou zomaar kunnenquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Nem, ga jij MaJo ook verblijden met een bezoekje aan de studio?
Idem. De 17de ga ik zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk
Meerdere malen als het leuk is
Zij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren/eergisteren zag ik Alela Diane op TV. Die speelde ook op The Great White Open.
Oh! My mama
The Rifle
Tired Feet
-edit- White As Diamonds mag niet ontbreken
Ik hoop daar zeker nog veel meer van de te gaan horen
Dan ben ik er juist weer nietquote:
De reclassering is toch tot 1700 open?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Crap! Kom te laat op een afspraak..... Tot later
Wel alle andere data?quote:
Nice.quote:
Kom er net achter dat het helemaal geen kamerlid meer isquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kamerleden poepen ook, jeweets. Of is het een vrouw?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom er net achter dat het helemaal geen kamerlid meer isEn hij neemt niet op
Ja mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Verkeerde bron gebruikt voor informatie?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja mijn hoofdDacht dat ie in de kamer zat maar die partij zit helemaal niet meer in de kamer
Dacht alleen even dat hij van een andere partij was
Daarbij is Janmaat al jaren doodquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja mijn hoofdDacht dat ie in de kamer zat maar die partij zit helemaal niet meer in de kamer
Dacht alleen even dat hij van een andere partij was
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarbij is Janmaat al jaren dood
01-09-09 11:27:05 Brandweer Brabant Zuid-Oost loos alarm loos alarmquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
BBQ in Eindhoven!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_PSV-stadion__.html
Nee ik heb wel hem nodig aangezien hij de laatste dagen veel in het nieuws isquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En nu ga je je tweede keus bellen?
Binnenlandsquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens MaJo, waar moet ik aan denken? Alleen maar binnenlandse politiek, of ook buitelands?
Dat doet toch een beetje zeer aan m'n ogen hoor, hopen dat het meevaltquote:
MaJo is toch al druk aan het bellen. Zij doet het wel even voor je.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:Mijn scriptiebegeleider stond op mn voicemail, of ik hem terug wilde bellen, over mn scriptie!
Eerste gedachte: hoe de fuck komt ie aan mn nummer??(zal wel netjes in de administratie staan), tweede gedachte: OMG wat is er aan de hand!
![]()
![]()
En nu durf ik niet te bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |