quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb denk ik ook een boek voor mn recensie gevondenDus het einde is echt ECHT in zicht
![]()
![]()
Dat is inderdaad heel irritant want van lezen ontspan ik niet alleen, ik krijg er ook altijd inspriratie door. Ik gok dat op dit moment één boek is dat ik zou kunnen lezen maar dat moet ik eerst even bestellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
Feli LB
en wat irritant nemik heb het omgekeerde, wel zin om te lezen maar geen tijd
zo in bad maar weer eens een boek erbij nemen
Mogguh PSquote:
How are you doing today?quote:
Not bad.quote:
Zit je nog in Chicago of ben je ondertussen al op je eindbestemming? (Ja, ik loop wat achterquote:
Not yet. Though Lyle made me pancakesquote:
Ben alweer een paar dagen in galesburg, maar trek morgen pas in mijn kamer. Zie mn sitequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nog in Chicago of ben je ondertussen al op je eindbestemming? (Ja, ik loop wat achter)
Nice. Blueberry?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Not yet. Though Lyle made me pancakes
Nee, plain. Maar gister had ie blueberry muffins gemaaktquote:
Met ahornsiroop zijn ook de plains heerlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, plain. Maar gister had ie blueberry muffins gemaakt
Check..en gebookmarkedquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Not yet. Though Lyle made me pancakes
[..]
Ben alweer een paar dagen in galesburg, maar trek morgen pas in mijn kamer. Zie mn site
Ja, maple syrup en boterquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met ahornsiroop zijn ook de plains heerlijk.![]()
Blueberry muffins............ mmmmmmm
* Gaat maar eens zoeken naar tickets naar de US
Sweetquote:
Ik zal proberen regelmatig te lezen en ook wel te reageren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha echt leuk dat er SC'ers reageren op mijn site![]()
\quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen regelmatig te lezen en ook wel te reageren.
Hartstikke goed! En dat je rocked was al duidelijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zojuist de eerste gast voor ons programma binnengehaaldI rock
Hihi thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hartstikke goed! En dat je rocked was al duidelijk!
Wat doe je het liefst van die 3 dingen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi thanks
Ik zit in dubio, ik kan 3 dingen gaan doen:
1) Dexter kijken
2) Gitaar oefenen
3) Ivrit oefenen
Wat zal ik doen?
Dexter kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi thanks
Ik zit in dubio, ik kan 3 dingen gaan doen:
1) Dexter kijken
2) Gitaar oefenen
3) Ivrit oefenen
Wat zal ik doen?
Taxi's zijn gewone motorvoertuigenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's waar ook![]()
Taxi's, bussen en Leopard tanks hebben altijd voorrang
durf jij voorrang te nemen als er een leopard aan komt rijden waarvan je niet weet of ie gaat stoppenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Taxi's zijn gewone motorvoertuigen
Bussen hebben binnen de bebouwde zones voorrang als ze van een halte wegrijden.
Leopards hebben voorrang als de colonne het kruispunt al aan het oversteken is.
In het theorieboekje wordt voorrang nemen niet uitdrukkelijk aangeprezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
durf jij voorrang te nemen als er een leopard aan komt rijden waarvan je niet weet of ie gaat stoppen![]()
Beginnende glaucoom?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over boeken gesproken: ik kan al 2 maanden geen boeken meer lezen
Maakt niet uit in welke ik begin, na een halve pagina ben ik erop uitgekeken
Ik denk dat het plaatje verklaard waarom en wat hij nu dus veel doet....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaatie verder WG, weinig online de laatste tijd?
Ja de buren hebben inmiddels al door dat ie hun verbinding aftapte vandaar dat ie nu internetloos is.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje jammer, naar de Mac gaan om dit plaatje te posten
Veel computertechneuten hier zeg! Ik voel me toch wel een beetje een computeranalfabeet.....quote:
Heh, neuh. Ben wat drukker met studie nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja de buren hebben inmiddels al door dat ie hun verbinding aftapte vandaar dat ie nu internetloos is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist op family guy (helaas niet beschikbaar met beter geluid)
![]()
![]()
ik mezelf ook. De basics ken ik wel en de rest vraag ik hier welquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel computertechneuten hier zeg! Ik voel me toch wel een beetje een computeranalfabeet.....
Ah gelukkig ben ik niet alleen daarin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mezelf ook. De basics ken ik wel en de rest vraag ik hier wel
Het is dan ook beste windows tool ooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Wg, ik moet zeggen dat Total Commander me wel bevalt![]()
Dan moet je via een proxyserver werken. En ik heb dat eerlijk gezegd zelf nog nooit gedaan dus zou ook moeten opzoeken hoe dat precies in zn werk gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe kan ik mijn compyter laten denken dat ie in NL is? ik wil een nederlandse uitzending terugkijken, maar vanwege uitzendrecht kan dat alleen als ik in Nederland ben
nahja, dan kan ik alleen vinden dat ie nederlands zijn uitzetquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe bedoel je de verkeerde kant ?
Het idee is het zelfde natuurlijk. Alleen moet jij er voor zorgen dat je een proxyserver vind die een nederlands ip heeft.
wie gaat er uberhaupt naar een adam sandler filmquote:Op woensdag 2 september 2009 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag bij de sneak geweest. Tip: ga niet naar deze film
Ik heb me best weten te vermaken met Happy Gilmore en Anger Management, maar dit keer is het niet de gebruikelijke meligheid. Waarschijnlijk vind ik de film daardoor totaal niet leukquote:Op woensdag 2 september 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat er uberhaupt naar een adam sandler film
er zit per ongeluk wel eens een goede film tussenquote:Op woensdag 2 september 2009 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me best weten te vermaken met Happy Gilmore en Anger Management, maar dit keer is het niet de gebruikelijke meligheid. Waarschijnlijk vind ik de film daardoor totaal niet leuk
Ik zou Happy Gilmore niet goed noemen, maar vermakelijk was het welquote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er zit per ongeluk wel eens een goede film tussen
quote:SKY News: David Richards 40 from Caerwys snaps photo of UFO in back garden!
Well sir if you say it's a UFO then you have identified it making it an FO, if it's landed in your back garden it's not flying thus making it an O.
So David, you have succesfully managed to take a photo of an object in your back garden.
Well done... dickhead.
quote:Op woensdag 2 september 2009 07:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Cobra, weer vroeg aan de bak?
Werksequote:Op woensdag 2 september 2009 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol, ik ga maar eens naar naar m'n werk. Later
Mogguh MaJo.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:31 schreef MaJo het volgende:
Meuning
hier ook de gebruikelijke gaarheidelke dag zo vroeg opstaan hakt er toch best wel in
Zal het? Voor mijn gevoel gaat het nooit wennenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MaJo.
Ah joh. Dat went wel.
Tuurlijk. Misschien dat het bij jou iets langer nodig heeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal het? Voor mijn gevoel gaat het nooit wennen
Ik verwacht zo dat ik er aan het eind van mijn stage aan gewend benquote:Op woensdag 2 september 2009 08:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Misschien dat het bij jou iets langer nodig heeft.
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verwacht zo dat ik er aan het eind van mijn stage aan gewend ben
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even stofzuigen, ontbijt maken, Lennon naar bed brengen, dan even bijlezen. Vandaag en morgen vrij! En ik zag vanmorgen op de kalender dat Twan morgen ook vrij is
Lekker relaxdagje morgen.
quote:A five-year-old boy and his grandfather are sitting on the front porch together, when grandpa pulled a beer out of the cooler. The little boy asked, “Grandpa, can I have a beer?” Grandpa replied “Can your pecker touch you’re ass?” The little boy answered, “No Grandpa, It’s just a little pecker!” Grandpa said, “Then you’re not man enough to have a beer.”
A little later Grandpa lit up a cigar. The little boy asked, “Grandpa, can I have a cigar?” Once again, Grandpa asked, “Can your pecker touch you’re ass?” The little boy answered “no,” again. Grandpa said, “Then your not man enough to have a cigar.”
A little later, the boy came out of the house with some cookies and milk. Grandpa asked, “Can I have a cookie?” The boy asked, “Can your pecker touch you’re ass?” Grandpa replied, “Hell yeah, my pecker can touch my ass!”
The boy replied, “Then go fuck yourself! Grandma made these for me.”
Is dat een goed teken?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef Soempie het volgende:
Cobra![]()
Ik heb eigenlijk niks te vertellen.
Staat genoteerd. Welke zender en hoe laat eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat een goed teken?
10 september
oke.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie er is iets mis gegaan met opnemen van Zomergasten![]()
![]()
maar ik heb nog 1 optie... dat ga ik vandeweek proberen als ik al het andere wat ik ook nog moet doen, gedaan heb.
quote:
21.30 uur op NL (1/2/3) De exacte zender zal MaJo moeten verklappen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Welke zender en hoe laat eigenlijk?![]()
Leukquote:En ik denk dat het wel een goed teken is. Ben met Sven een weekend naar vrienden geweest wat heel erg leuk was. Verder probeer ik hier wat meer met mensen af te spreken en dingen te doen. En ik sport 1 a 2 keer per dag een uurtje.![]()
quote:En ik heb een ander forum ontdekt.
Nou... ik snap ook niet wat er mis is gegaan met het onpnemen zaterdag. Waarschijnlijk niet ingesteld, terwijl ik dacht dat wel te hebben gedaan.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
* Gaat schandpaal vast klaar zetten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
* Gaat schandpaal vast klaar zetten
[ afbeelding ]
Ik denk dat Soempie stiekem KPD rechten heeft gekregen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
belangrijker is de vraag welk forum? GeenStijl of VKMAG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |