Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
En ik heb denk ik ook een boek voor mn recensie gevondenDus het einde is echt ECHT in zicht
![]()
![]()
Dat is inderdaad heel irritant want van lezen ontspan ik niet alleen, ik krijg er ook altijd inspriratie door. Ik gok dat op dit moment één boek is dat ik zou kunnen lezen maar dat moet ik eerst even bestellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
Feli LB
en wat irritant nemik heb het omgekeerde, wel zin om te lezen maar geen tijd
zo in bad maar weer eens een boek erbij nemen
Mogguh PSquote:
How are you doing today?quote:
Not bad.quote:
Zit je nog in Chicago of ben je ondertussen al op je eindbestemming? (Ja, ik loop wat achterquote:
Not yet. Though Lyle made me pancakesquote:
Ben alweer een paar dagen in galesburg, maar trek morgen pas in mijn kamer. Zie mn sitequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nog in Chicago of ben je ondertussen al op je eindbestemming? (Ja, ik loop wat achter)
Nice. Blueberry?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Not yet. Though Lyle made me pancakes
Nee, plain. Maar gister had ie blueberry muffins gemaaktquote:
Met ahornsiroop zijn ook de plains heerlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, plain. Maar gister had ie blueberry muffins gemaakt
Check..en gebookmarkedquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Not yet. Though Lyle made me pancakes
[..]
Ben alweer een paar dagen in galesburg, maar trek morgen pas in mijn kamer. Zie mn site
Ja, maple syrup en boterquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met ahornsiroop zijn ook de plains heerlijk.![]()
Blueberry muffins............ mmmmmmm
* Gaat maar eens zoeken naar tickets naar de US
Sweetquote:
Ik zal proberen regelmatig te lezen en ook wel te reageren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha echt leuk dat er SC'ers reageren op mijn site![]()
\quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen regelmatig te lezen en ook wel te reageren.
Hartstikke goed! En dat je rocked was al duidelijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zojuist de eerste gast voor ons programma binnengehaaldI rock
Hihi thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hartstikke goed! En dat je rocked was al duidelijk!
Wat doe je het liefst van die 3 dingen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi thanks
Ik zit in dubio, ik kan 3 dingen gaan doen:
1) Dexter kijken
2) Gitaar oefenen
3) Ivrit oefenen
Wat zal ik doen?
Dexter kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi thanks
Ik zit in dubio, ik kan 3 dingen gaan doen:
1) Dexter kijken
2) Gitaar oefenen
3) Ivrit oefenen
Wat zal ik doen?
Taxi's zijn gewone motorvoertuigenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's waar ook![]()
Taxi's, bussen en Leopard tanks hebben altijd voorrang
durf jij voorrang te nemen als er een leopard aan komt rijden waarvan je niet weet of ie gaat stoppenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Taxi's zijn gewone motorvoertuigen
Bussen hebben binnen de bebouwde zones voorrang als ze van een halte wegrijden.
Leopards hebben voorrang als de colonne het kruispunt al aan het oversteken is.
In het theorieboekje wordt voorrang nemen niet uitdrukkelijk aangeprezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
durf jij voorrang te nemen als er een leopard aan komt rijden waarvan je niet weet of ie gaat stoppen![]()
Beginnende glaucoom?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over boeken gesproken: ik kan al 2 maanden geen boeken meer lezen
Maakt niet uit in welke ik begin, na een halve pagina ben ik erop uitgekeken
Ik denk dat het plaatje verklaard waarom en wat hij nu dus veel doet....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaatie verder WG, weinig online de laatste tijd?
Ja de buren hebben inmiddels al door dat ie hun verbinding aftapte vandaar dat ie nu internetloos is.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beetje jammer, naar de Mac gaan om dit plaatje te posten
Veel computertechneuten hier zeg! Ik voel me toch wel een beetje een computeranalfabeet.....quote:
Heh, neuh. Ben wat drukker met studie nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja de buren hebben inmiddels al door dat ie hun verbinding aftapte vandaar dat ie nu internetloos is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist op family guy (helaas niet beschikbaar met beter geluid)
![]()
![]()
ik mezelf ook. De basics ken ik wel en de rest vraag ik hier welquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel computertechneuten hier zeg! Ik voel me toch wel een beetje een computeranalfabeet.....
Ah gelukkig ben ik niet alleen daarin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik mezelf ook. De basics ken ik wel en de rest vraag ik hier wel
Het is dan ook beste windows tool ooitquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Wg, ik moet zeggen dat Total Commander me wel bevalt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |