Ik zit ook alweer in een donkere kamer, met koude handen en de neiging om mn dikke trui aan te gaan trekkenquote:
Nee, daarom zit ik nu thuis.quote:
Ooh! Wat leuk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik hier eigenlijk al verteld dat ik over een paar weken een kookworkhop ga doen bij de Librije in Zwolle?![]()
Bedrijfsuitje van de basiseenheid waar mn vriend promoveert, en partners mogen mee![]()
Ik ben zoooooo benieuwd wat we gaan doen!!
Men, dat je het vol hebt gehoudenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, daarom zit ik nu thuis.
Rum en warme melk hebben niet geholpen.
Ik zat net in de werkgroep met gesnotter, verschillende keren een bloedneus, steeds weer niezen, rode oogjes, trillen en dan weer zweten en tranen over m'n wangen, maar ik hoef nu in elk geval geen extra opdracht te maken.
ik ben jaloersquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik hier eigenlijk al verteld dat ik over een paar weken een kookworkhop ga doen bij de Librije in Zwolle?![]()
Bedrijfsuitje van de basiseenheid waar mn vriend promoveert, en partners mogen mee![]()
Ik ben zoooooo benieuwd wat we gaan doen!!
Die fout heb ik zo vaak gemaaktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik snap geen hol van dat Rainmeter
Hoe krijg ik dingen van mn desktop af die ik er niet op wil hebben?Erop klikken en dan exit sluit het hele programma af...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:27 schreef MaJo het volgende:
ik voel me zo beroerd als een hondeerst ging mijn collega ziek naar huis en nu ben ik ook maar gegaan
hopelijk valt het allemaal mee, ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Ik dacht dat kleine kindjes sowieso nog geen spinazie mochtenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Wisten jullie dat het geen goed idee is om een baby spinazie te eten te geven, samen met wat appelsap?
Appelsap laxeert namelijk
Gevolg: groene spuitluier 'sochtens
Ah bah.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
wat is er nu allemaal groen in de babykamer?
Nog onderweg, bijna thuisquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]he bah, ben je nu al wel thuis?
Het heerst wel geloof ik, hier ook al wat zieke mensen, hoop dat ik gespaard blijf
Mijn huisgenootje gaat ook voor me koken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog onderweg, bijna thuismijn huisgenootje gaat voor me koken
Ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit hier trouwens iemand bij de DSB?
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit hier trouwens iemand bij de DSB?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Meisje verloor 8 vingers bij knutselopdracht
Als ik je er een stuur, is dat flauw zekerquote:
Rabobankquote:
Yuri was je al voor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik je er een stuur, is dat flauw zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |