Ik zit ook alweer in een donkere kamer, met koude handen en de neiging om mn dikke trui aan te gaan trekkenquote:
Nee, daarom zit ik nu thuis.quote:
Ooh! Wat leuk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik hier eigenlijk al verteld dat ik over een paar weken een kookworkhop ga doen bij de Librije in Zwolle?![]()
Bedrijfsuitje van de basiseenheid waar mn vriend promoveert, en partners mogen mee![]()
Ik ben zoooooo benieuwd wat we gaan doen!!
Men, dat je het vol hebt gehoudenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, daarom zit ik nu thuis.
Rum en warme melk hebben niet geholpen.
Ik zat net in de werkgroep met gesnotter, verschillende keren een bloedneus, steeds weer niezen, rode oogjes, trillen en dan weer zweten en tranen over m'n wangen, maar ik hoef nu in elk geval geen extra opdracht te maken.
ik ben jaloersquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Had ik hier eigenlijk al verteld dat ik over een paar weken een kookworkhop ga doen bij de Librije in Zwolle?![]()
Bedrijfsuitje van de basiseenheid waar mn vriend promoveert, en partners mogen mee![]()
Ik ben zoooooo benieuwd wat we gaan doen!!
Die fout heb ik zo vaak gemaaktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik snap geen hol van dat Rainmeter
Hoe krijg ik dingen van mn desktop af die ik er niet op wil hebben?Erop klikken en dan exit sluit het hele programma af...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:27 schreef MaJo het volgende:
ik voel me zo beroerd als een hondeerst ging mijn collega ziek naar huis en nu ben ik ook maar gegaan
hopelijk valt het allemaal mee, ik heb het gevoel dat ik moet kotsen
Ik dacht dat kleine kindjes sowieso nog geen spinazie mochtenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef iamredleader het volgende:
Wisten jullie dat het geen goed idee is om een baby spinazie te eten te geven, samen met wat appelsap?
Appelsap laxeert namelijk
Gevolg: groene spuitluier 'sochtens
Ah bah.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
wat is er nu allemaal groen in de babykamer?
Nog onderweg, bijna thuisquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]he bah, ben je nu al wel thuis?
Het heerst wel geloof ik, hier ook al wat zieke mensen, hoop dat ik gespaard blijf
Mijn huisgenootje gaat ook voor me koken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog onderweg, bijna thuismijn huisgenootje gaat voor me koken
Ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit hier trouwens iemand bij de DSB?
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Zit hier trouwens iemand bij de DSB?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Meisje verloor 8 vingers bij knutselopdracht
Als ik je er een stuur, is dat flauw zekerquote:
Rabobankquote:
Yuri was je al voor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik je er een stuur, is dat flauw zeker
INGquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit fijn bij de ING
Ga nu etcetera maar plagen.quote:
Maar meer de INGquote:
Nope ABN AMRO en Svenska Handelsbanken.....quote:
Ah okay! Dan zal ik er maar eens werk van maken. Mijn zus vind de Rabobank prettiger.quote:
Hoi Schoonheid!quote:
Goed en hoe hangt het daar aan de andere kant van de plas?quote:
Bedoel je links of recht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe hangt het hier?
http://www.overstapservice.nl/quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay! Dan zal ik er maar eens werk van maken. Mijn zus vind de Rabobank prettiger.
Thanx!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
http://www.overstapservice.nl/
Zo simpel is het
Dat gebeurt morgen........ Die Amerikaanse banken hadden ook geleend bij DSB......quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef iamredleader het volgende:PS
Nog banken bij jou omgevallen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat gebeurt morgen........ Die Amerikaanse banken hadden ook geleend bij DSB......
Wow....je hebt je roeping gevonden? Je bent bakker geworden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
De score van vandaag:
12 muffins
1 appeltaart
3 pompoentaarten
En een zere rug
Nee, huismanquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow....je hebt je roeping gevonden? Je bent bakker geworden?
Waar denk je dat ik mijn vakanties van betaal?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de Ritalin gebruikers....
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ritalin_voor_plezier
Nee, maar de combinatie vroeg opstaan, de hele dag met de kleine in de weer, boodschappen doen (2x), de keuken, wasjes draaien en opruimen, en ga zo maar door, dan ben je om half tien redelijk stukquote:
Van je zuurverdiende centjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar denk je dat ik mijn vakanties van betaal?
Ik weet niet wat ik dan zou doen....... In ieder geval een feestje geven!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, huisman
Serieus: als ik de staatsloterij zou winnen denk ik dat ik huisman wordt
Ja dat gerommel met pilletjes begin ik niet aan. Daar ben ik te eerlijk voor.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Van je zuurverdiende centjes?
Ach het zou kunnen om 1 doosje van mijn voorraad te gebruiken voor verkoop maar de apotheek houdt ook bij hoeveel ik nog zou moeten hebben......quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de pillen zijn al geregeld dan, zo te zien
Ik ben bezig in de laatste verzoeking van Val McDermid....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik ben bezig in 'De boodschapper' en als ik dat boek uit heb ligt er nog een stapel boeken klaar.![]()
Welk boek ga je nu lezen? En wat maakt 'de welwillenden' goed?
Gelukkig maar! Boyfriend al terug?quote:
Welke kijk je nu?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Soempie het volgende:
Douchen is soms zo fijn. Nu op de bank hangen en wat afleveringen van star trek kijken.
Truste IARLquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Tijd om af te sluiten
Truste mensen, slaap lekker en tot morgen
Hijs mn 'BF' (nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Boyfriend al terug?
En hij komt dan niet gelijk naar je toe......quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hijs mn 'BF' (nog) niet
Alles wat ik vandaag van m gezien heb is zn voorhoofdmaar hij is wel terug...
Slaap lekkerquote:
ja dat bedoel ik dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En hij komt dan niet gelijk naar je toe......
Vergeet niet dat de Duitsers het nogal kut hadden toen Hitler aan de macht kwam. Ze zagen in hem écht een 'verlosser' van hun problemen. En in de loop van tijd waren steeds minder Duitsers blij met hem. Dat is volgens mij een kant van de WOII periode die nooit echt goed belicht is.quote:[b]Op maandag 12 oktober 2009 21:52 Het knappe (en beangstigende) is dat hij het verhaal zo schrijft dat je bijna compassie met "de Duitsers"gaat krijgen. Hij omschrijft de daden op een gruwelijke manier maar geeft de mensen die het doen een menselijk gezicht.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Duitsers het nogal kut hadden toen Hitler aan de macht kwam. Ze zagen in hem écht een 'verlosser' van hun problemen. En in de loop van tijd waren steeds minder Duitsers blij met hem. Dat is volgens mij een kant van de WOII periode die nooit echt goed belicht is.
Waar het land ook heengaat, het kan nooit langs zijn. Zo'n kabinet zou al gauw weer vallen.quote:Het zorgt er wel voor dat ik me echt afvraag waar ons land heengaat als Wilders in de regering komt
Precies. Het is een beetje gevaarlijk dat steeds meer mensen lijken te denken dat de Tweede Wereldoorlog begonnen is om dat 'de Duitsers' van 1939 met z'n allen een enorm agressief volkje waren die de hele wereld wilden veroveren om alle joden uit te roeien.. Als je wijst op de punten waar Hitler in het begin op scoorde moet je oppassen geen nazi-sympathisant genoemd te worden, terwijl het nou juist erg belangrijk is er af en toe bij stil te staan hoe het kon dat één iemand in al zijn waanzin een heel land, en de halve wereld, mee kon nemen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Duitsers het nogal kut hadden toen Hitler aan de macht kwam. Ze zagen in hem écht een 'verlosser' van hun problemen. En in de loop van tijd waren steeds minder Duitsers blij met hem. Dat is volgens mij een kant van de WOII periode die nooit echt goed belicht is.
Mjah, maar ik hoop toch echt dat er niet zo'n kabinet komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
Waar het land ook heengaat, het kan nooit langs zijn. Zo'n kabinet zou al gauw weer vallen.
Zeker belangrijk om niet te vergeten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies. Het is een beetje gevaarlijk dat steeds meer mensen lijken te denken dat de Tweede Wereldoorlog begonnen is om dat 'de Duitsers' van 1939 met z'n allen een enorm agressief volkje waren die de hele wereld wilden veroveren om alle joden uit te roeien.. Als je wijst op de punten waar Hitler in het begin op scoorde moet je oppassen geen nazi-sympathisant genoemd te worden, terwijl het nou juist erg belangrijk is er af en toe bij stil te staan hoe het kon dat één iemand in al zijn waanzin een heel land, en de halve wereld, mee kon nemen..
Je weet maar nooit in Nederland.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik hoop toch echt dat er niet zo'n kabinet komt
Avond Yuriquote:
kan je niet ff met bea gaan jagen als je weer op de koffie komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Nog 3 dagen en het jachtseizoen begint weer. Ik kan niet wachten tot ik al dat lekkers weer bij de poelier zie liggen/hangen.
Als Hare Majesteit mij zou uitnodigen voor een jacht op de Kroondomeinen dan zou ik zeker gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet ff met bea gaan jagen als je weer op de koffie komt
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:heeft als verrassing een weekendje weg geregeld
eind november gaan we naar berlijn
![]()
verder ben ik nog steeds beroerdga nu tukken en hopen dat het morgen beter is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:58 schreef Nesle het volgende:
Update: gaat erg goed! School gaat super en heb morgen een date!![]()
Verder erg druk met van alles en nog wat en het bevalt me wel tot nu toe, living the life!
Kan je meteen een keer langs het roadkill cafe.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Hare Majesteit mij zou uitnodigen voor een jacht op de Kroondomeinen dan zou ik zeker gaan.
En reken maar dat mijn vriezer daarna goed vol zit.
vurrrtelquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:58 schreef Nesle het volgende:
Update: gaat erg goed! School gaat super en heb morgen een date!![]()
Verder erg druk met van alles en nog wat en het bevalt me wel tot nu toe, living the life!
Nothing much, jongen leren kennen met uitgaan en het was erg gezellig. Beetje wat heen en weer gesmst en tja uiteindelijk nu dan een date!quote:
Ja ik zag het, leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nothing much, jongen leren kennen met uitgaan en het was erg gezellig. Beetje wat heen en weer gesmst en tja uiteindelijk nu dan een date!En wat lees ik over jou en een BF? Korte update please?
En school is echt mega druk, deadlines komen er aan maar heb het onwijs naar mn zin.
Tim nog steeds niet gespot, zou ook niet weten hoe ik dat moet doen maar dat terzijde!
Zie je blog!
Als er drank in het spel is gebeurt het allemaal wat makkelijker hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zag het, leuk
Geen BF hier... Wel een jongen die ik zeg maar wel zie zitten en die mij volgens mijn eigen beoordeling en volgens anderen ook ziet zitten. Gezoend toen we allebei teveel gedronken hadden en nu zijn we allebei te verlegen... En hij was het hele weekend weg, terwijl de weekends de momenten zijn dat het steeds beter gaat tussen ons
het is een italiaan die nu een aantal jaar hier woontquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als er drank in het spel is gebeurt het allemaal wat makkelijker heBij mij waren we alletwee nuchter en toen was het supergezellig dus wie weet
Is het een Amerikano?
En Yuri, yesssss I am aliveBen ik al voor dood gerapporteerd hier?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Nesle het volgende:
En Yuri, yesssss I am aliveBen ik al voor dood gerapporteerd hier?
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is een italiaan die nu een aantal jaar hier woont
En we hebben ook wel echt nuchter met elkaar gepraat enzo hoor
Haha oh wat erg! Dus beetje roddelen he!quote:
volgens mij zijn jullie een stille dood gestorvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha oh wat erg! Dus beetje roddelen he!
Goed om te weten, kunnen we de updates ook achterwege laten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie een stille dood gestorven
Nee want we weten nu dat je leeft dus we willen meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Goed om te weten, kunnen we de updates ook achterwege laten...
ja ze zijn niet makkelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
![]()
Haha oeh Italianos zijn de ergste he, good luck!
Wat ik me afvroeg, kom jij tussentijds wel eens een paar keer terug naar Nederland of blijf je daar gewoon?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.hv-amsterdam.nl/index.php?Archive=726![]()
neuh niet veel schade. Ja joh, ze hebben hem en mijn moeder in de ambulance naar het ziekenhuis gebracht om hun bloed te checkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Veel schade?
Maar één voordeel. Je broertje heeft wel in een brandweerwagen mogen zitten.
Ja. Niet veel kinderen kunnen zeggen dat ze op de dag van hun feestje in een ambulance en een brandweerauto hebben mogen zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh niet veel schade. Ja joh, ze hebben hem en mijn moeder in de ambulance naar het ziekenhuis gebracht om hun bloed te checkenWas nog wel de dag van zijn kinderfeestje
Hij heeft een spannende dag gehad laten we zeggen
ja was echt nìks aan de hand, erg overdreven, maar toch liever te veel aandacht aan besteden dan te weinigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Niet veel kinderen kunnen zeggen dat ze op de dag van hun feestje in een ambulance en een brandweerauto hebben mogen zitten.![]()
Maar met hem en je moeder was alles goed?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja was echt nìks aan de hand, erg overdreven, maar toch liever te veel aandacht aan besteden dan te weinig
nesle doet niet aan meets volgens mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ze zijn niet makkelijk![]()
Ik kom waarschijnlijk in de zomer terugPlan maar alvast een meet dus dan
Ik heb de laatste tijd ook niet zo heel veel uren die ik op school moet doorbrengenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nothing much, jongen leren kennen met uitgaan en het was erg gezellig. Beetje wat heen en weer gesmst en tja uiteindelijk nu dan een date!En wat lees ik over jou en een BF? Korte update please?
En school is echt mega druk, deadlines komen er aan maar heb het onwijs naar mn zin.
Tim nog steeds niet gespot, zou ook niet weten hoe ik dat moet doen maar dat terzijde!
Zie je blog!
Ok.quote:
"hot-FP-guy"? Da's een Fok user die alleen op de FP post? En wat is beer-pong?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond weer lekker programma voor de boeg, om de een of andere reden hebben weinig mensen les morgen, dus vanavond spelen we 'beer-pong' met de 'soccerguys' en ga ik met aga waterpijp roken met 'hot-FP-guy'
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:
FP is ons rare vak, maar er is wel een knappe jongen in die klas, die Aga en ik allebei zeer waarderenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"hot-FP-guy"? Da's een Fok user die alleen op de FP post? En wat is beer-pong?
uhu, dus jullie observeren en tekenen hem dan na met de verkeerde hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FP is ons rare vak, maar er is wel een knappe jongen in die klas, die Aga en ik allebei zeer waarderenpuur om estethische redenen, natuurlijk, zoals we een goede Van Gogh waarderen.
Dat spel kunnen jullie toch ook wel zonder die jongens doen?quote:En Beer Pong is een of ander belachelijk spelletje wat de jongens hier graag spelen om dronken te wordenZe waren hier niet in het weekend, dus verschuiven we het weekend gewoon
En dat is een goede zaak!
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen alles zonder jongens. Betekent niet dat we dat ook willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
uhu, dus jullie observeren en tekenen hem dan na met de verkeerde hand.
[..]
Dat spel kunnen jullie toch ook wel zonder die jongens doen?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We kunnen alles zonder jongens. Betekent niet dat we dat ook willen![]()
![]()
Duh, we zijn Knox studentenquote:
Maar het klinkt niet als een hard knox life.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Duh, we zijn Knox studenten
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het klinkt niet als een hard knox life.
Nou ja. Alleen maar leuk als je naast het studeren ook nog plezier kunt hebben.quote:
Ja dat lukt zekerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ja. Alleen maar leuk als je naast het studeren ook nog plezier kunt hebben.
Mooi.quote:
Veel plezier dan. Vergeet geen kruidnoten te halen. Die lust Aga misschien ook welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ExactlyEn om precies te zijn gaan Aga en ik nu met haar auto naar de target om snoep te kopen
Hij is toch niet bezig om jou aan het lijntje te houden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UGH ik heb ALLES geprobeerd. Stomme voetbaljongenZe kunnen me blijven vertellen dat ie me leuk vindt, zo werkt dit niet, verdomme...
nee, was er maar een lijntje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is toch niet bezig om jou aan het lijntje te houden?
Nou, lekkere gast is het dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, was er maar een lijntje!
quote:
Als jij dit zo schrijft zal het wel wel zo zijn dat ik er inderdaad geen bal van begrijp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij allemaal denkt nu maar ik denk niet dat je het helemaal vat
het is niet dat ie me slecht behandelt namelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij dit zo schrijft zal het wel wel zo zijn dat ik er inderdaad geen bal van begrijp.
Oeps, daar begon ik idd wel aan te denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is niet dat ie me slecht behandelt namelijk.
Lekker uitslapen dus.quote:ugh ik ben gefrustreerd, ik denk dat ik maar moet gaan slapen. Geen les gelukkig morgen/vandaag/whatever
He goedemorgen ochtendhumeurtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Etcetera het volgende:
Veel te vroeg wakker dankzij een gemeentemongool die het gras ging maaien en daarna een bult sirenes (waarvan nergens te vinden is waarom die nou afgingen natuurlijk)
Gaat toch over de dorpsgek? Gemeentemongool is vast een ethisch verantwoorde benaming.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je bedoelt een ambtenaar van de dienst groenvoorziening?
Iemand anders zal 'm eraf hebben geflikkerd denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He goedemorgen ochtendhumeurtje
Je bedoelt een ambtenaar van de dienst groenvoorziening?
En die bult sirenes is natuurlijk vanwege het feit dat die amtenaar van zijn grasmaaier is afgelazerd
Het werkt wel hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
Goed, daar kun je het ook voor gebruiken, maar om er nu reclame voor te maken...
[ afbeelding ]
Dat ontken ik ook niet, maar toch :pquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het werkt wel hoor
[ afbeelding ]
Ik ook. Toevallig kwam ik net via, via, via opnieuw bij dat boek terecht. Heb het op m'n verlanglijstje staan nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Klinkt wel interessant! Ik zal er eens naar kijken.....
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het werkt wel hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En nu ben ik een titelloos stuk aan het lezen dat o.a. over grafmonumenten in de Veneto gaat.
Interessante literatuur.
Ik had de link niet gelegd.quote:
Nee, nee, nee! Het is nog niet eens Sint Maarten geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg net een zak van 750 gram kruidnoten van m'n ouders![]()
![]()
Ik keek ook even gek op en toen drong het pas doorquote:
Neem de tijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben er nog niet doorheen (pagina 15)
hopelijk volgende week ergens uit
Hey, mijn doel was 1 oktober en dat heb ik gehaaldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Het is nog niet eens Sint Maarten geweest.![]()
Gister heb ik kruidnoten met chocolade gekocht.![]()
Hij staat hier ook nog op m'n bureaublad, maar ik moet me eerst verdiepen in literatuur over beslissingsprocessen en sociale contexten van opvoeding en onderwijs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik keek ook even gek op en toen drong het pas door
[..]
Neem de tijdals je niet echt thuis bent in de stof lijkt het me ook best veel informatie misschien. En het is natuurlijk geen roman die je aan de pagina's gekluisterd houdt...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik kreeg net een zak van 750 gram kruidnoten van m'n ouders![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik heb net staan twijfelen bij een kilozak (ja echt), want omdat ik altijd pas na de intocht begin met pepernoten eten, heb ik dan vaak al moeite om ze nog te kunnen vinden in de winkels
Dus heb meestal al eerder een voorraadje in huis
Ja, dat bedacht ik dus gister ook, dat er natuurlijk niks meer te krijgen is begin december.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik heb net staan twijfelen bij een kilozak (ja echt), want omdat ik altijd pas na de intocht begin met pepernoten eten, heb ik dan vaak al moeite om ze nog te kunnen vinden in de winkels
Dus heb meestal al eerder een voorraadje in huis
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Soempie het volgende:
Ik pas in maat 42.Knoopjes gaan dicht en ik kan zelfs gaan zitten.
De belangrijkste vraag is natuurlijk of het ook lekker zitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Soempie het volgende:
Ik pas in maat 42.Knoopjes gaan dicht en ik kan zelfs gaan zitten.
Ik heb nu visioenen van een Ninja die 's nachts de winkels afgaat om alle Sinterklaasgerelateerde (3x woordwaarde) dingen uit de schappen te halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben een echte Sinterklaas-extremist
Ja, maat 42 wel. Ik bedoelde maat 40, maar dan zie ik er echt nog een beetje uit als een muffin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag is natuurlijk of het ook lekker zit
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nu visioenen van een Ninja die 's nachts de winkels afgaat om alle Sinterklaasgerelateerde (3x woordwaarde) dingen uit de schappen te halen
Ja dat is wel een beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Zo erg ben ik nietmaar ik heb wel eens overwogen om een boze brief te sturen naar de winkel waar ik ze toen begin september al zag liggen
nu liggen ze overal al in augustus
Ooooh dit effectquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maat 42 wel. Ik bedoelde maat 40, maar dan zie ik er echt nog een beetje uit als een muffin.
Maar het gaat wel lekker zo.Ik ben niet eens meer bewust bezig met wat ik eet en hoeveel ik beweeg.
Zoiets, maar niet zo erg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje jammer inderdaadIk vind het heerlijk spul hoor, maar in september wil ik nog dat het zomer is en Sinterklaas is allesbehalve zomers
[..]
Ooooh dit effect
[ afbeelding ]
Goed bezig![]()
quote:
Volgens mij heb ik ook een beetje een muffin ideequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sexy LB
[..]
Volgens mij heb ik ook een beetje een muffin idee
je hebt geen zwaard?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Laten we het er maar op houden dat ik er zo niet uit zie
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
Meuning
PS vertelis dit nu weer een andere jongen?
ik ben nog steeds niet lekkermaar ik ga wel werken en kijken hoe lang ik het volhoud
2 van die nummers staan op die ultieme foute cd die ik op m'n feestje gedraaid hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zo af en toe gooi ik eens een oude tmf yearmix in de vlc media player...
uit de categorie... wat luisterden we 10 jaar terug...
Ik breng U:
S.o.a.p.
vengaboys:
en natuurlijk five
Ben benieuwd waar we over 10 jaar om lachen. Jumpstyle telt niet mee dat was al kansloos op het moment dat het populair was
quote:Zelfmoordterroristen beklagen zich over anale bommen
Arbeidsomstandigheden 'om te huilen'
DOOR DE REDACTIE | 6 OKTOBER 2009 | BUITENLAND
Het nieuws dat anale bommen hun intrede hebben gedaan in het arsenaal van de moderne terrorist zorgt voor een verrassende nieuwe blik op het leven van de beroepsgroep. De arbeidsomstandigheden in terroristische trainingskampen in Jemen en Pakistan zijn volgens deelnemers ‘negentiende-eeuws.’
De Speld infiltreerde in een trainingskamp en onderzocht hoe het nieuwe wapen is ontvangen. Het enthousiasme van de leiding van de terreurgroepen blijkt niet gedeeld te worden op de werkvloer. Abu Nasr-al Kemel (17) begon twee maanden geleden vol enthousiasme aan een opleiding tot zelfmoordterrorist. Toen hij werd geconfronteerd met het nieuwste wapentuig verdween dit echter als sneeuw voor de zon. “Het inbrengen is pijnlijk, en geeft een branderig gevoel. Er is ook niet genoeg geld voor glijmiddel. Bovendien vind ik het moeilijk om neutraal voor me uit te kijken, toch een belangrijke vaardigheid tijdens dit soort operaties.”
Ook veteranen zijn niet te spreken over de innovatie. Omad Haious, al vele jaren actief, ziet de recente ontwikkelingen met lede ogen aan. “De ouderwetse bomgordels waren een stuk comfortabeler. Bovendien gaven ze als accessoire toch net dat beetje extra mee aan je outfit. Je bent tijdens zo’n operatie toch ook het uithangbord van je organisatie. Zonde dat dat nu verdwijnt.”
Jahar Salim, de leider van het trainingskamp, betwist de negatieve berichtgeving en is ervan overtuigd dat aan dat de nadelige gevolgen best meevallen. “Als je je gewoon lekker ontspant, gaat het prima. Ook bieden we in het trainingskamp cursussen aan voor de rekruten die aangeven moeite te hebben met inbrengen.” Bovendien benadrukt hij dat er, voor zover bekend, nog nooit nadelige langetermijngevolgen van de anale bom zijn gerapporteerd. “Dat mag ook wel eens gezegd worden”, aldus Salim. Wel geeft hij toe dat de gebruiksvriendelijkheid van het ontstekingsmechanisme in de mobiele telefoon nog te wensen over laat. “Verschillende knopjes, op afstand bediend met mobiele telefoon… Het is allemaal gewoon veel te ingewikkeld. Kijk naar Apple, met zo’n Ipod. Waarom kunnen wij dat niet? Simpel gebruiksgemak, intuïtieve bediening. Bij een operatie kan iedere seconde tellen, dan wil je niet hoeven zoeken naar de juiste knoppen. Je moet bedenken dat de meeste van deze jongens hooguit de basisschool hebben afgemaakt.”
De Jemenitische terroristenvakbond is in elk geval niet overtuigd en heeft een diepgaand onderzoek naar de arbeidsomstandigheden van zijn leden aangekondigd. Volgens een woordvoerder is de anale bom slechts een symptoom van een veel omvangrijker probleem. “Bermbommen die tijdens bereiding ontploffen, een gebrekkige pensioenvoorziening, een inspraakcultuur waarbij Noord-Korea nog positief afsteekt, en nu een ontploffende zetpil. Je vraagt je af wat die jongens nog bezielt om hun geluk in de branche te zoeken.”
quote:
Als ze nog een paar jaar wachten zijn alle babbyboomers dood en hoeft het ook niet meer omhoogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
AOW mogelijk pas in 2026 op 67 jaar Is er uberhaupt wél een onderwerp waar dit lamzakkerige kabinet wél een besluit over durft te nemen? Bah!
diequote:
Ja, als ze een paar jaar wachten is er een nieuw kabinet die het probleem dan mag oplossenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ze nog een paar jaar wachten zijn alle babbyboomers dood en hoeft het ook niet meer omhoog
Hoi Redquote:
of het volgende kabinet laat het op 65quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, als ze een paar jaar wachten is er een nieuw kabinet die het probleem dan mag oplossen
Kan ook, maar neemt niet weg dát er een probleem aankomt dat opgelost moet wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of het volgende kabinet laat het op 65
Dan zouden de generaties daarna al kunnen stoppen op 55!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ze nog een paar jaar wachten zijn alle babbyboomers dood en hoeft het ook niet meer omhoog
Waar door we straks weer een probleem veroorzakenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zouden de generaties daarna al kunnen stoppen op 55!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Yuri, waar slaat "Soap, soap, wij willen soap" op?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Yuri, waar slaat "Soap, soap, wij willen soap" op?
Wat een toevalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.astroversum.nl(...)ien-boven-nederland/
Die heb ik net ook voorbij zien gaan
Leek vanaf hier wel boven t IJsselmeer te zijn
NL zou in dit geval aan de Canadezen en Schotten om financiële steun moeten vragen aangezien zij die Babyboomgeneratie bijna in hun geheel hebben gecreëerd......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar door we straks weer een probleem veroorzaken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toeval
'armageddon' op tv nu (veronica)
Ik las idd op de FP dat er een tsunami uit de noordzee onderweg isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toeval
'armageddon' op tv nu (veronica)
* pakt alvast de popcorn en z'n zwembroek *quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik las idd op de FP dat er een tsunami uit de noordzee onderweg is
ik gok er maar op dat het hier droog blijftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat was van Djeez zekerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit nu op zolder in mn rubberbootjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* pakt alvast de popcorn en z'n zwembroek *
Nou ja, het is wel Djeez en ik had al een FB klaagtopic gelezen over 'mquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Etcetera het volgende:Nou, dan heeftie een achterstand he, dat kan niet, dat komt nooit meer goed.
* Etcetera stuurt per rooksignaal een stel zwembandjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
boehoehoe mijn zoon gaat verdrinken in een tsunami
![]()
![]()
Ik woon vlakbij het laagste punt van Nederland.......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik woon boven zeespiegel en zit op de eerste verdieping dus blijf droog hoop ik
Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik woon vlakbij het laagste punt van Nederland.......
Die van Jair ook hoop ikquote:
Duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Die van Jair ook hoop ik
Alexanderpolder. Al is inmiddels bewezen dat de Zuidplaspolder te Nieuwerkerk a/d IJssel het officiële laagste punt van NL is....quote:
Zwemdiploma's op zak?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Alexanderpolder. Al is inmiddels bewezen dat de Zuidplaspolder te Nieuwerkerk a/d IJssel het officiële laagste punt van NL is....
Verstandige jongenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Duh![]()
Die ligt nu vrolijk te tukken, alsof al dat natuurgeweld hem helemaal niks doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |