nesle doet niet aan meets volgens mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ze zijn niet makkelijk![]()
Ik kom waarschijnlijk in de zomer terugPlan maar alvast een meet dus dan
Ik heb de laatste tijd ook niet zo heel veel uren die ik op school moet doorbrengenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nothing much, jongen leren kennen met uitgaan en het was erg gezellig. Beetje wat heen en weer gesmst en tja uiteindelijk nu dan een date!En wat lees ik over jou en een BF? Korte update please?
En school is echt mega druk, deadlines komen er aan maar heb het onwijs naar mn zin.
Tim nog steeds niet gespot, zou ook niet weten hoe ik dat moet doen maar dat terzijde!
Zie je blog!
Ok.quote:
"hot-FP-guy"? Da's een Fok user die alleen op de FP post? En wat is beer-pong?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond weer lekker programma voor de boeg, om de een of andere reden hebben weinig mensen les morgen, dus vanavond spelen we 'beer-pong' met de 'soccerguys' en ga ik met aga waterpijp roken met 'hot-FP-guy'
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:
FP is ons rare vak, maar er is wel een knappe jongen in die klas, die Aga en ik allebei zeer waarderenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"hot-FP-guy"? Da's een Fok user die alleen op de FP post? En wat is beer-pong?
uhu, dus jullie observeren en tekenen hem dan na met de verkeerde hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FP is ons rare vak, maar er is wel een knappe jongen in die klas, die Aga en ik allebei zeer waarderenpuur om estethische redenen, natuurlijk, zoals we een goede Van Gogh waarderen.
Dat spel kunnen jullie toch ook wel zonder die jongens doen?quote:En Beer Pong is een of ander belachelijk spelletje wat de jongens hier graag spelen om dronken te wordenZe waren hier niet in het weekend, dus verschuiven we het weekend gewoon
En dat is een goede zaak!
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen alles zonder jongens. Betekent niet dat we dat ook willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
uhu, dus jullie observeren en tekenen hem dan na met de verkeerde hand.
[..]
Dat spel kunnen jullie toch ook wel zonder die jongens doen?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We kunnen alles zonder jongens. Betekent niet dat we dat ook willen![]()
![]()
Duh, we zijn Knox studentenquote:
Maar het klinkt niet als een hard knox life.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Duh, we zijn Knox studenten
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het klinkt niet als een hard knox life.
Nou ja. Alleen maar leuk als je naast het studeren ook nog plezier kunt hebben.quote:
Ja dat lukt zekerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ja. Alleen maar leuk als je naast het studeren ook nog plezier kunt hebben.
Mooi.quote:
Veel plezier dan. Vergeet geen kruidnoten te halen. Die lust Aga misschien ook welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ExactlyEn om precies te zijn gaan Aga en ik nu met haar auto naar de target om snoep te kopen
Hij is toch niet bezig om jou aan het lijntje te houden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UGH ik heb ALLES geprobeerd. Stomme voetbaljongenZe kunnen me blijven vertellen dat ie me leuk vindt, zo werkt dit niet, verdomme...
nee, was er maar een lijntje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is toch niet bezig om jou aan het lijntje te houden?
Nou, lekkere gast is het dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, was er maar een lijntje!
quote:
Als jij dit zo schrijft zal het wel wel zo zijn dat ik er inderdaad geen bal van begrijp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij allemaal denkt nu maar ik denk niet dat je het helemaal vat
het is niet dat ie me slecht behandelt namelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij dit zo schrijft zal het wel wel zo zijn dat ik er inderdaad geen bal van begrijp.
Oeps, daar begon ik idd wel aan te denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is niet dat ie me slecht behandelt namelijk.
Lekker uitslapen dus.quote:ugh ik ben gefrustreerd, ik denk dat ik maar moet gaan slapen. Geen les gelukkig morgen/vandaag/whatever
He goedemorgen ochtendhumeurtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Etcetera het volgende:
Veel te vroeg wakker dankzij een gemeentemongool die het gras ging maaien en daarna een bult sirenes (waarvan nergens te vinden is waarom die nou afgingen natuurlijk)
Gaat toch over de dorpsgek? Gemeentemongool is vast een ethisch verantwoorde benaming.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je bedoelt een ambtenaar van de dienst groenvoorziening?
Iemand anders zal 'm eraf hebben geflikkerd denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He goedemorgen ochtendhumeurtje
Je bedoelt een ambtenaar van de dienst groenvoorziening?
En die bult sirenes is natuurlijk vanwege het feit dat die amtenaar van zijn grasmaaier is afgelazerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |