Truste IARLquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Tijd om af te sluiten
Truste mensen, slaap lekker en tot morgen
Hijs mn 'BF' (nogquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Boyfriend al terug?
En hij komt dan niet gelijk naar je toe......quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hijs mn 'BF' (nog) niet
Alles wat ik vandaag van m gezien heb is zn voorhoofdmaar hij is wel terug...
Slaap lekkerquote:
ja dat bedoel ik dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En hij komt dan niet gelijk naar je toe......
Vergeet niet dat de Duitsers het nogal kut hadden toen Hitler aan de macht kwam. Ze zagen in hem écht een 'verlosser' van hun problemen. En in de loop van tijd waren steeds minder Duitsers blij met hem. Dat is volgens mij een kant van de WOII periode die nooit echt goed belicht is.quote:[b]Op maandag 12 oktober 2009 21:52 Het knappe (en beangstigende) is dat hij het verhaal zo schrijft dat je bijna compassie met "de Duitsers"gaat krijgen. Hij omschrijft de daden op een gruwelijke manier maar geeft de mensen die het doen een menselijk gezicht.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Duitsers het nogal kut hadden toen Hitler aan de macht kwam. Ze zagen in hem écht een 'verlosser' van hun problemen. En in de loop van tijd waren steeds minder Duitsers blij met hem. Dat is volgens mij een kant van de WOII periode die nooit echt goed belicht is.
Waar het land ook heengaat, het kan nooit langs zijn. Zo'n kabinet zou al gauw weer vallen.quote:Het zorgt er wel voor dat ik me echt afvraag waar ons land heengaat als Wilders in de regering komt
Precies. Het is een beetje gevaarlijk dat steeds meer mensen lijken te denken dat de Tweede Wereldoorlog begonnen is om dat 'de Duitsers' van 1939 met z'n allen een enorm agressief volkje waren die de hele wereld wilden veroveren om alle joden uit te roeien.. Als je wijst op de punten waar Hitler in het begin op scoorde moet je oppassen geen nazi-sympathisant genoemd te worden, terwijl het nou juist erg belangrijk is er af en toe bij stil te staan hoe het kon dat één iemand in al zijn waanzin een heel land, en de halve wereld, mee kon nemen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Duitsers het nogal kut hadden toen Hitler aan de macht kwam. Ze zagen in hem écht een 'verlosser' van hun problemen. En in de loop van tijd waren steeds minder Duitsers blij met hem. Dat is volgens mij een kant van de WOII periode die nooit echt goed belicht is.
Mjah, maar ik hoop toch echt dat er niet zo'n kabinet komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
Waar het land ook heengaat, het kan nooit langs zijn. Zo'n kabinet zou al gauw weer vallen.
Zeker belangrijk om niet te vergeten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies. Het is een beetje gevaarlijk dat steeds meer mensen lijken te denken dat de Tweede Wereldoorlog begonnen is om dat 'de Duitsers' van 1939 met z'n allen een enorm agressief volkje waren die de hele wereld wilden veroveren om alle joden uit te roeien.. Als je wijst op de punten waar Hitler in het begin op scoorde moet je oppassen geen nazi-sympathisant genoemd te worden, terwijl het nou juist erg belangrijk is er af en toe bij stil te staan hoe het kon dat één iemand in al zijn waanzin een heel land, en de halve wereld, mee kon nemen..
Je weet maar nooit in Nederland.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik hoop toch echt dat er niet zo'n kabinet komt
Avond Yuriquote:
kan je niet ff met bea gaan jagen als je weer op de koffie komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Nog 3 dagen en het jachtseizoen begint weer. Ik kan niet wachten tot ik al dat lekkers weer bij de poelier zie liggen/hangen.
Als Hare Majesteit mij zou uitnodigen voor een jacht op de Kroondomeinen dan zou ik zeker gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet ff met bea gaan jagen als je weer op de koffie komt
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:heeft als verrassing een weekendje weg geregeld
eind november gaan we naar berlijn
![]()
verder ben ik nog steeds beroerdga nu tukken en hopen dat het morgen beter is
quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:58 schreef Nesle het volgende:
Update: gaat erg goed! School gaat super en heb morgen een date!![]()
Verder erg druk met van alles en nog wat en het bevalt me wel tot nu toe, living the life!
Kan je meteen een keer langs het roadkill cafe.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Hare Majesteit mij zou uitnodigen voor een jacht op de Kroondomeinen dan zou ik zeker gaan.
En reken maar dat mijn vriezer daarna goed vol zit.
vurrrtelquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:58 schreef Nesle het volgende:
Update: gaat erg goed! School gaat super en heb morgen een date!![]()
Verder erg druk met van alles en nog wat en het bevalt me wel tot nu toe, living the life!
Nothing much, jongen leren kennen met uitgaan en het was erg gezellig. Beetje wat heen en weer gesmst en tja uiteindelijk nu dan een date!quote:
Ja ik zag het, leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nothing much, jongen leren kennen met uitgaan en het was erg gezellig. Beetje wat heen en weer gesmst en tja uiteindelijk nu dan een date!En wat lees ik over jou en een BF? Korte update please?
En school is echt mega druk, deadlines komen er aan maar heb het onwijs naar mn zin.
Tim nog steeds niet gespot, zou ook niet weten hoe ik dat moet doen maar dat terzijde!
Zie je blog!
Als er drank in het spel is gebeurt het allemaal wat makkelijker hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik zag het, leuk
Geen BF hier... Wel een jongen die ik zeg maar wel zie zitten en die mij volgens mijn eigen beoordeling en volgens anderen ook ziet zitten. Gezoend toen we allebei teveel gedronken hadden en nu zijn we allebei te verlegen... En hij was het hele weekend weg, terwijl de weekends de momenten zijn dat het steeds beter gaat tussen ons
het is een italiaan die nu een aantal jaar hier woontquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als er drank in het spel is gebeurt het allemaal wat makkelijker heBij mij waren we alletwee nuchter en toen was het supergezellig dus wie weet
Is het een Amerikano?
En Yuri, yesssss I am aliveBen ik al voor dood gerapporteerd hier?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Nesle het volgende:
En Yuri, yesssss I am aliveBen ik al voor dood gerapporteerd hier?
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is een italiaan die nu een aantal jaar hier woont
En we hebben ook wel echt nuchter met elkaar gepraat enzo hoor
Haha oh wat erg! Dus beetje roddelen he!quote:
volgens mij zijn jullie een stille dood gestorvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha oh wat erg! Dus beetje roddelen he!
Goed om te weten, kunnen we de updates ook achterwege laten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij zijn jullie een stille dood gestorven
Nee want we weten nu dat je leeft dus we willen meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Goed om te weten, kunnen we de updates ook achterwege laten...
ja ze zijn niet makkelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
![]()
Haha oeh Italianos zijn de ergste he, good luck!
Wat ik me afvroeg, kom jij tussentijds wel eens een paar keer terug naar Nederland of blijf je daar gewoon?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.hv-amsterdam.nl/index.php?Archive=726![]()
neuh niet veel schade. Ja joh, ze hebben hem en mijn moeder in de ambulance naar het ziekenhuis gebracht om hun bloed te checkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Veel schade?
Maar één voordeel. Je broertje heeft wel in een brandweerwagen mogen zitten.
Ja. Niet veel kinderen kunnen zeggen dat ze op de dag van hun feestje in een ambulance en een brandweerauto hebben mogen zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh niet veel schade. Ja joh, ze hebben hem en mijn moeder in de ambulance naar het ziekenhuis gebracht om hun bloed te checkenWas nog wel de dag van zijn kinderfeestje
Hij heeft een spannende dag gehad laten we zeggen
ja was echt nìks aan de hand, erg overdreven, maar toch liever te veel aandacht aan besteden dan te weinigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Niet veel kinderen kunnen zeggen dat ze op de dag van hun feestje in een ambulance en een brandweerauto hebben mogen zitten.![]()
Maar met hem en je moeder was alles goed?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja was echt nìks aan de hand, erg overdreven, maar toch liever te veel aandacht aan besteden dan te weinig
nesle doet niet aan meets volgens mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ze zijn niet makkelijk![]()
Ik kom waarschijnlijk in de zomer terugPlan maar alvast een meet dus dan
Ik heb de laatste tijd ook niet zo heel veel uren die ik op school moet doorbrengenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nothing much, jongen leren kennen met uitgaan en het was erg gezellig. Beetje wat heen en weer gesmst en tja uiteindelijk nu dan een date!En wat lees ik over jou en een BF? Korte update please?
En school is echt mega druk, deadlines komen er aan maar heb het onwijs naar mn zin.
Tim nog steeds niet gespot, zou ook niet weten hoe ik dat moet doen maar dat terzijde!
Zie je blog!
Ok.quote:
"hot-FP-guy"? Da's een Fok user die alleen op de FP post? En wat is beer-pong?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond weer lekker programma voor de boeg, om de een of andere reden hebben weinig mensen les morgen, dus vanavond spelen we 'beer-pong' met de 'soccerguys' en ga ik met aga waterpijp roken met 'hot-FP-guy'
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:
FP is ons rare vak, maar er is wel een knappe jongen in die klas, die Aga en ik allebei zeer waarderenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"hot-FP-guy"? Da's een Fok user die alleen op de FP post? En wat is beer-pong?
uhu, dus jullie observeren en tekenen hem dan na met de verkeerde hand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FP is ons rare vak, maar er is wel een knappe jongen in die klas, die Aga en ik allebei zeer waarderenpuur om estethische redenen, natuurlijk, zoals we een goede Van Gogh waarderen.
Dat spel kunnen jullie toch ook wel zonder die jongens doen?quote:En Beer Pong is een of ander belachelijk spelletje wat de jongens hier graag spelen om dronken te wordenZe waren hier niet in het weekend, dus verschuiven we het weekend gewoon
En dat is een goede zaak!
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen alles zonder jongens. Betekent niet dat we dat ook willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
uhu, dus jullie observeren en tekenen hem dan na met de verkeerde hand.
[..]
Dat spel kunnen jullie toch ook wel zonder die jongens doen?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We kunnen alles zonder jongens. Betekent niet dat we dat ook willen![]()
![]()
Duh, we zijn Knox studentenquote:
Maar het klinkt niet als een hard knox life.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Duh, we zijn Knox studenten
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar het klinkt niet als een hard knox life.
Nou ja. Alleen maar leuk als je naast het studeren ook nog plezier kunt hebben.quote:
Ja dat lukt zekerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ja. Alleen maar leuk als je naast het studeren ook nog plezier kunt hebben.
Mooi.quote:
Veel plezier dan. Vergeet geen kruidnoten te halen. Die lust Aga misschien ook welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ExactlyEn om precies te zijn gaan Aga en ik nu met haar auto naar de target om snoep te kopen
Hij is toch niet bezig om jou aan het lijntje te houden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
UGH ik heb ALLES geprobeerd. Stomme voetbaljongenZe kunnen me blijven vertellen dat ie me leuk vindt, zo werkt dit niet, verdomme...
nee, was er maar een lijntje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is toch niet bezig om jou aan het lijntje te houden?
Nou, lekkere gast is het dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, was er maar een lijntje!
quote:
Als jij dit zo schrijft zal het wel wel zo zijn dat ik er inderdaad geen bal van begrijp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij allemaal denkt nu maar ik denk niet dat je het helemaal vat
het is niet dat ie me slecht behandelt namelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij dit zo schrijft zal het wel wel zo zijn dat ik er inderdaad geen bal van begrijp.
Oeps, daar begon ik idd wel aan te denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is niet dat ie me slecht behandelt namelijk.
Lekker uitslapen dus.quote:ugh ik ben gefrustreerd, ik denk dat ik maar moet gaan slapen. Geen les gelukkig morgen/vandaag/whatever
He goedemorgen ochtendhumeurtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:06 schreef Etcetera het volgende:
Veel te vroeg wakker dankzij een gemeentemongool die het gras ging maaien en daarna een bult sirenes (waarvan nergens te vinden is waarom die nou afgingen natuurlijk)
Gaat toch over de dorpsgek? Gemeentemongool is vast een ethisch verantwoorde benaming.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Je bedoelt een ambtenaar van de dienst groenvoorziening?
Iemand anders zal 'm eraf hebben geflikkerd denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He goedemorgen ochtendhumeurtje
Je bedoelt een ambtenaar van de dienst groenvoorziening?
En die bult sirenes is natuurlijk vanwege het feit dat die amtenaar van zijn grasmaaier is afgelazerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |