INGquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit fijn bij de ING
Ga nu etcetera maar plagen.quote:
Maar meer de INGquote:
Nope ABN AMRO en Svenska Handelsbanken.....quote:
Ah okay! Dan zal ik er maar eens werk van maken. Mijn zus vind de Rabobank prettiger.quote:
Hoi Schoonheid!quote:
Goed en hoe hangt het daar aan de andere kant van de plas?quote:
Bedoel je links of recht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe hangt het hier?
http://www.overstapservice.nl/quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay! Dan zal ik er maar eens werk van maken. Mijn zus vind de Rabobank prettiger.
Thanx!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
http://www.overstapservice.nl/
Zo simpel is het
Dat gebeurt morgen........ Die Amerikaanse banken hadden ook geleend bij DSB......quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef iamredleader het volgende:PS
Nog banken bij jou omgevallen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat gebeurt morgen........ Die Amerikaanse banken hadden ook geleend bij DSB......
Wow....je hebt je roeping gevonden? Je bent bakker geworden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
De score van vandaag:
12 muffins
1 appeltaart
3 pompoentaarten
En een zere rug
Nee, huismanquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow....je hebt je roeping gevonden? Je bent bakker geworden?
Waar denk je dat ik mijn vakanties van betaal?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de Ritalin gebruikers....
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ritalin_voor_plezier
Nee, maar de combinatie vroeg opstaan, de hele dag met de kleine in de weer, boodschappen doen (2x), de keuken, wasjes draaien en opruimen, en ga zo maar door, dan ben je om half tien redelijk stukquote:
Van je zuurverdiende centjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar denk je dat ik mijn vakanties van betaal?
Ik weet niet wat ik dan zou doen....... In ieder geval een feestje geven!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, huisman
Serieus: als ik de staatsloterij zou winnen denk ik dat ik huisman wordt
Ja dat gerommel met pilletjes begin ik niet aan. Daar ben ik te eerlijk voor.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Van je zuurverdiende centjes?
Ach het zou kunnen om 1 doosje van mijn voorraad te gebruiken voor verkoop maar de apotheek houdt ook bij hoeveel ik nog zou moeten hebben......quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de pillen zijn al geregeld dan, zo te zien
Ik ben bezig in de laatste verzoeking van Val McDermid....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik ben bezig in 'De boodschapper' en als ik dat boek uit heb ligt er nog een stapel boeken klaar.![]()
Welk boek ga je nu lezen? En wat maakt 'de welwillenden' goed?
Gelukkig maar! Boyfriend al terug?quote:
Welke kijk je nu?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef Soempie het volgende:
Douchen is soms zo fijn. Nu op de bank hangen en wat afleveringen van star trek kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |