quote:
Als ze nog een paar jaar wachten zijn alle babbyboomers dood en hoeft het ook niet meer omhoogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
AOW mogelijk pas in 2026 op 67 jaar Is er uberhaupt wél een onderwerp waar dit lamzakkerige kabinet wél een besluit over durft te nemen? Bah!
diequote:
Ja, als ze een paar jaar wachten is er een nieuw kabinet die het probleem dan mag oplossenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ze nog een paar jaar wachten zijn alle babbyboomers dood en hoeft het ook niet meer omhoog
Hoi Redquote:
of het volgende kabinet laat het op 65quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, als ze een paar jaar wachten is er een nieuw kabinet die het probleem dan mag oplossen
Kan ook, maar neemt niet weg dát er een probleem aankomt dat opgelost moet wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of het volgende kabinet laat het op 65
Dan zouden de generaties daarna al kunnen stoppen op 55!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ze nog een paar jaar wachten zijn alle babbyboomers dood en hoeft het ook niet meer omhoog
Waar door we straks weer een probleem veroorzakenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan zouden de generaties daarna al kunnen stoppen op 55!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Yuri, waar slaat "Soap, soap, wij willen soap" op?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:38 schreef iamredleader het volgende:
Yuri, waar slaat "Soap, soap, wij willen soap" op?
Wat een toevalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.astroversum.nl(...)ien-boven-nederland/
Die heb ik net ook voorbij zien gaan
Leek vanaf hier wel boven t IJsselmeer te zijn
NL zou in dit geval aan de Canadezen en Schotten om financiële steun moeten vragen aangezien zij die Babyboomgeneratie bijna in hun geheel hebben gecreëerd......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar door we straks weer een probleem veroorzaken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toeval
'armageddon' op tv nu (veronica)
Ik las idd op de FP dat er een tsunami uit de noordzee onderweg isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een toeval
'armageddon' op tv nu (veronica)
* pakt alvast de popcorn en z'n zwembroek *quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik las idd op de FP dat er een tsunami uit de noordzee onderweg is
ik gok er maar op dat het hier droog blijftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat was van Djeez zekerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit nu op zolder in mn rubberbootjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* pakt alvast de popcorn en z'n zwembroek *
Nou ja, het is wel Djeez en ik had al een FB klaagtopic gelezen over 'mquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef Etcetera het volgende:Nou, dan heeftie een achterstand he, dat kan niet, dat komt nooit meer goed.
* Etcetera stuurt per rooksignaal een stel zwembandjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
boehoehoe mijn zoon gaat verdrinken in een tsunami
![]()
![]()
Ik woon vlakbij het laagste punt van Nederland.......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik woon boven zeespiegel en zit op de eerste verdieping dus blijf droog hoop ik
Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik woon vlakbij het laagste punt van Nederland.......
Die van Jair ook hoop ikquote:
Duhquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Die van Jair ook hoop ik
Alexanderpolder. Al is inmiddels bewezen dat de Zuidplaspolder te Nieuwerkerk a/d IJssel het officiële laagste punt van NL is....quote:
Zwemdiploma's op zak?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Alexanderpolder. Al is inmiddels bewezen dat de Zuidplaspolder te Nieuwerkerk a/d IJssel het officiële laagste punt van NL is....
Verstandige jongenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Duh![]()
Die ligt nu vrolijk te tukken, alsof al dat natuurgeweld hem helemaal niks doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |