Heb alles gemist dus maar las dat het terug te luisteren is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ScottTracy heeft de afgelopen 4 dagen het popduel bij Rabradio gewonnen. Maandag de finale.
Ja, zodra de sites van de omroepen weer online zijn. Ik was ook van plan om de aflevering te beluisteren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb alles gemist dus maar las dat het terug te luisteren is.
Vandaag had Steve een blanco strafblad. Tegenstander slaagde er niet in een punt te scoren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, zodra de sites van de omroepen weer online zijn. Ik was ook van plan om de aflevering te beluisteren.
Netjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vandaag had Steve een blanco strafblad. Tegenstander slaagde er niet in een punt te scoren.
Ik ben wel een redelijke muziekkenner, maar lang niet zo goed om het Steve moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Netjes.![]()
En jij gaat maandag tegen hem strijden?
Dan moeten we Etcie maar stiekem aanmelden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel een redelijke muziekkenner, maar lang niet zo goed om het Steve moeilijk te maken.
Denk niet dat ze daarop te wachten zit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moeten we Etcie maar stiekem aanmelden.
En een boze Etcie lijkt mij niet leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 03:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daarop te wachten zit.
dat vermoeden had ik al welquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:21 schreef iamredleader het volgende:
Wij doen niet aan kerst, maar aan chanoeka
En nu ga ik lekker met vrouw en kind op de bank hangen
Die Sinterklaas is een nepper zeg. Ben al dik 28 jaar een bad boy maar ik moet maar niet mee naar Spanje.... Daar doe je dan al die moeite voor.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We doen meer kerst. Ik denk dat ik al weet wat ik krijg vanavond. Een chocoladeletter.
Niemand heeft nog iets gehoord, toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat hebben we een keer uitgeprobeerd, twee topics later vroeg Laffer of we dat nooit meer wilden doen
ik probeer ook al jaren een ekeltje Spanje te regelen, maar luisteren, ho maar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Sinterklaas is een nepper zeg. Ben al dik 28 jaar een bad boy maar ik moet maar niet mee naar Spanje.... Daar doe je dan al die moeite voor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |