het was een begraafplaats dus zo gek is het nietquote:Op maandag 9 november 2009 14:21 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Twee kinderlijkjes uit de middeleeuwen zijn vlak onder het oppervlak van de Grote Markt in Groningen gevonden
Nieuwsbericht op de radio, heb de helft gemist helaas, maar dat is wel freaky nieuws zeg, es kijken of ik daar wat meer over kan vinden
Ergens vind ik dit niet zo raar nieuws? Het was de middeleeuwen, daar gingen ook kinderen dood en vast niet iedereen had het geld voor een begravenis en wilden ook niet dat hun kind 'op de grote hoop' belandde, dus begroeven ze het zelf achter hun huis ofzo?quote:Op maandag 9 november 2009 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Twee kinderlijkjes uit de middeleeuwen zijn vlak onder het oppervlak van de Grote Markt in Groningen gevonden
Nieuwsbericht op de radio, heb de helft gemist helaas, maar dat is wel freaky nieuws zeg, es kijken of ik daar wat meer over kan vinden
Ik neem niet aan dat er mensen op het marktplein woonden.... maar misschien is het wel van echt héél vroeger. Ik kan er nog niks over vindenquote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit niet zo raar nieuws? Het was de middeleeuwen, daar gingen ook kinderen dood en vast niet iedereen had het geld voor een begravenis en wilden ook niet dat hun kind 'op de grote hoop' belandde, dus begroeven ze het zelf achter hun huis ofzo?
"Fina est of: Nooit meer terug naar die rotschool"quote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ja!
Ik zit me nu nog even de kop te breken over een titel voor mn scriptie![]()
Zoals Jojo laatst ook al opmerkte was ie eigenlijk nog titelloos, maar dat kan natuurlijk niet....
Heb gisteravond wel een grappige bedacht: Fina estFina is de naam van de belangrijkste persoon in mn scriptie, en het is natuurlijk een verwijzing naar ein-de-lijk klaar
Maar er moet natuurlijk wel een serieuze ondertitel bij.... maar wat
Fina est:quote:Op maandag 9 november 2009 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Fina est of het ... en ... van Fina ... uit ...
Geen idee waar het over gaatdus die puntjes moet je zelf invullen
Ik meen van de week een artikel erover gelezen te hebben. Was op 60cm diepte en ze verwachten nog meer te vinden. Als ik het me goed herinner waren ze dus niet heel verbaasd daar wat te vinden. Maar ik kan het ook niet meer vindenquote:Op maandag 9 november 2009 14:21 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik heb het al, mijn moeder heeft het gewoon verkeerd gezegd, die tipte me netquote:Op maandag 9 november 2009 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meen van de week een artikel erover gelezen te hebben. Was op 60cm diepte en ze verwachten nog meer te vinden. Als ik het me goed herinner waren ze dus niet heel verbaasd daar wat te vinden. Maar ik kan het ook niet meer vinden
quote:Op maandag 9 november 2009 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het al, mijn moeder heeft het gewoon verkeerd gezegd, die tipte me net
http://www.nu.nl/wetensch(...)ij-martinitoren.html
Het was op het Martinikerkhof, nogal wiedes dat je daar botten vindt ja
Maargoed, ze wisten dus niet dat er al zo ondiep wat gevonden zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |