quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb mn recensie af![]()
Mn vriend moet m nog even lezen ter controle, maar die ligt nog in bed....arm ding.
Maar straks gaat die krengige recensie op de mail!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Locke wist ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie. Het is maar goed dat ik seizoen 1 van NCIS weer aan het kijken ben. Ik heb nu al 3 acteurs gezien die een bijrol hadden maar een jaar later een hoofdrol in Lost zouden spelen. (Claire, Sawyer en Locke)
Het is een grote schandequote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Heeey een nieuwe OP.
Goedemiddag![]()
Heb ik nog wat gemist hier??
Ik ben al een tijdje minder actief op Fok! en deze topicreeks helemaal uit het oog verloren.![]()
Sorry.
We hadden bijna een zoekactie gestartquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Heeey een nieuwe OP.
Goedemiddag![]()
Heb ik nog wat gemist hier??
Ik ben al een tijdje minder actief op Fok! en deze topicreeks helemaal uit het oog verloren.![]()
Sorry.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Mn vriend is m nu aan het lezenben benieuwd!
Hmmm terechte punten, damn....quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Mn vriend is m nu aan het lezenben benieuwd!
Dat hoort erbij he, zou niet goed zijn als het in één keer goed wasquote:
Pas op voor het zwarte gat..quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn recensie is gepost en mn vriendje is voor me aan het koken, ik ben gelukkig.....![]()
En zie een zwarte dame maar eens te vinden in het zwarte gatquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij is ze er al ingevallen
En iets minder dramatische verklaring is dat ze het aan het vieren zijn. Dat zou ik doen iig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij is ze er al ingevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |