Zolang ie niet aanstaat valt het wel mee toch? lijkt mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar ik denk niet dat je pc nog bruikbaar is na rook- en waterschade![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag maar aan PS wat voor verschil een rookmelder in een huis kan maken.
quote:
Ik denk dat je je daar in vergist. Heb er gelukkig geen ervaring mee, maar pc's + water is de alltime bad comboquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zolang ie niet aanstaat valt het wel mee toch? lijkt me
Kun je me online, met foto's ofzo, uitleggen hoe je moet breien? Ik ken niemand die het kan en ik heb eens gekeken op internet naar handleidingen, maar dat was echt waardeloos moeilijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
En vanavond ga ik met 2 vriendinnen een brei-avondje doen![]()
![]()
Vind ik heerlijk om te doen soms, en dit keer heb ik geen megaproject zoals een sjaal, maar een muts van dikke wol, dus die komt nog wel een keer af
Andy snel!!! LB en Soempie gaan iets oubolligs doen. Iets voor het jaarlijkse uitje van je vriendenclub!!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je me online, met foto's ofzo, uitleggen hoe je moet breien? Ik ken niemand die het kan en ik heb eens gekeken op internet naar handleidingen, maar dat was echt waardeloos moeilijk.Ik wil graag een sjaal breien.
misschien kortsluiting maar kan je anders niet gewoon je pc laten drogen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist. Heb er gelukkig geen ervaring mee, maar pc's + water is de alltime bad combo
Waar wacht je nog op?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hij heeft helemaal nog geen date voor dat feest
en hij zei van wel? Zo niet.... go girlquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Schiet op danquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:23 schreef Soempie het volgende:
LB, als je er geen zin/ tijd of weet ik wat voor hebt, dan moet je je niet verplicht voelen hoor. Ik bedacht net dat het misschien lastig is om op vragen 'nee' te zeggen.Ik kan ook wel kijken in een breiwinkeltje hier en vragen om uitleg.
Of misschien dat Sven z'n oma of moeder het kan.
Why notquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hij heeft op zijn facebook gezet dat ie n date zoektIk ga mezelf echt niet voor zn voeten gooien, dat gaat zelfs mij te ver
Ik doe al de hele tijd al het werkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Why nothoe geëmanicpeerd ben je als je gevraagd moet worden
Mjah, ik denk dat als het je vooral om de hd's gaat het misschien wel wil, maar de pest is dat er vocht tussen de componenten kan zitten. Als je het droogt, kan het oxideren, of er blijven restjes vuil in het water achter die ervoor zorgen dat compnenten aan elkaar gelinkt worden. Als je er dan stroom op zet kun je kortsluiting krijgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kortsluiting maar kan je anders niet gewoon je pc laten drogen?
Hm, steken opzetten heet 'cast on', daar kun je op zoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zal nog eens kijken of zij ook ergens uitlegt hoe je steken moet opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |