quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Leuk detail is dat we morgen naar de Storm gaan met school dus laat die vloedgolf maar komen
Ja, je was even vergeten een nieuw topic aan te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah we zijn weer in de lucht?
Ah zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, je was even vergeten een nieuw topic aan te maken
Slaapsequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef iamredleader het volgende:
Tevens afzwaai-post, Jair is al aan de laatste maaltijd, de soundtrack is zo afgelopen en ik ben moe
Truste
Ik geloof niet dat het veilig is als ik ga dansen......quote:
Waar gaat dat heen, vroeger was je zo'n braaf meisjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net bijna de hele verplichte film liggen slapen
Weer het te laat gemaakt met Boyfriend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net bijna de hele verplichte film liggen slapen
Blabla, maar ik lag inderdaad pas rond drieën te slapenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer het te laat gemaakt met Boyfriend?
* Hawaii_Tim macarenaat zich sufquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Voor 2 punten: doe de macarena!
HT +2quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim macarenaat zich suf
Toen had ik net mijn coffeebreakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Blabla, maar ik lag inderdaad pas rond drieën te slapentoen was het bij jullie al tien uur in de ochtend
hmm daar ben ik nu ook wel aan toe...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen had ik net mijn coffeebreak
Alsjeblieft meis!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmm daar ben ik nu ook wel aan toe...
quote:
Welke/wat voor film was het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Blabla, maar ik lag inderdaad pas rond drieën te slapentoen was het bij jullie al tien uur in de ochtend
Slaapsequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alsjeblieft meis!
[ afbeelding ]
Ik ga lekker slapen
Zeker weten? Tegenvallerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een blije zangeres in een meidenband?
Een leidje van k3?quote:
Graciasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alsjeblieft meis!
[ afbeelding ]
Ik ga lekker slapen
Over respect voor indianenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Welke/wat voor film was het?
He totally deserved it!quote:Today, I had an argument with my wife. I told her to get back in the kitchen. How does she respond? By doing what I told her to do, and returning to hit me with a frying pan. FML
quote:
dat zei ik tochquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Maar het lied (en de clip) krijgen een hele andere betekenis afhankelijk van wat Oya lele is. Kijk de clip maar es met het idee dat oya lele een synoniem is voor botergeil of zoiets
deden ze bij rambo first blood ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
Pft.. voor het eerst sinds tijden kijk ik weer eens een film op tv (armageddon dus op veronica)
Jeweetwel, die film met na pink panther de bekendste ending credits + themesong. Die veronica er dus gewoon vanaf knipt.
Fail
sickquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
PS: wanneer is halloween in de US ?
de 31stequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
PS: wanneer is halloween in de US ?
hehequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef De_Hertog het volgende:
Levensles van de dag:
[ afbeelding ]
Bijlmer... gossiepietje dat is nu ver wegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:03 schreef iamredleader het volgende:
Jeej, en alweer bijna op Bijlmer
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na Schiphol de tweede halte, valt toch wel mee
Newsflash: volgens mij is er geen enkele commerciele Nederlandse zender meer die credits uitzendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
deden ze bij rambo first blood ook
Ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:10 schreef MaJo het volgende:
Nu echt zieklig een beetje koortsachtig te brabbelen
morgen presentatie en ik mag geen les meer missen
Gisteren was de leuke aftiteling van Down Periscope ook al weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Newsflash: volgens mij is er geen enkele commerciele Nederlandse zender meer die credits uitzend
Is er een film over die strip?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Leuk detail is dat we morgen naar de Storm gaan met school dus laat die vloedgolf maar komen
Ja he.quote:
Die tijd kunnen ze vullen met reclame he, wat wel wat oplevertquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gisteren was de leuke aftiteling van Down Periscope ook al weg.
Oh en de trailer vond ik al tofquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he.![]()
En ik heb heel hard zitten huilen bij Up!. Zo mooi, lief en zielig.![]()
![]()
Die trailer is echt slecht, laat helemaal niet zien waar de film over gaat.
Welke strip? Dit gaat over de watersnoodramp. Lijkt me best een mooie film eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er een film over die strip?!![]()
[ afbeelding ]
Was wel raar. Ik heb gisteren laat op de avond geen reclame gezien van DSB. Is daar iets mee aan de hand?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die tijd kunnen ze vullen met reclame he, wat wel wat oplevert
Over Storm. En Roodhaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke strip? Dit gaat over de watersnoodramp. Lijkt me best een mooie film eigenlijk
Truste MaJo en wel snel beter worden hoor.quote:
Echt?quote:
Weet niet welke trailer jij gezien hebt? Die van mij was met die grumpy old guy en dat te dikke scouting jochie en dat ze de lucht in gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt?![]()
Door de trailer had ik zoiets van: laatmaaaaar. Sven had alleen toch kaartjes gereserveerd, waar ik nu wel blij mee ben.
Ja, ik vond het flauw en een simpel verhaaltje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet niet welke trailer jij gezien hebt? Die van mij was met die grumpy old guy en dat te dikke scouting jochie en dat ze de lucht in gaan
Ik heb ook nog nooit zo hard gehuild bij een film.quote:The first 5 minutes demolished every other Pixar feature just because it was the first time I cried in a theater.
This just shows how much heart there is to the movie. I really don't want to get into specifics because of spoilers but the movie literally has everything.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ja maar dat vonden wij wel al grappigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het flauw en een simpel verhaaltje.
Doe dat elke avond en je mag niet meer vliegen tenzij je voor 2 stoelen betaaltquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
Een mooie vondst gedaan. Bij een Italiaans restaurant, 30m bij mij vandaan, verkopen ze Kapsalon!![]()
Gisteren meteen één gehaald en ik zit er over te denken het vanavond weer te doen.
Ik wil jouw stofwisseling.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
Een mooie vondst gedaan. Bij een Italiaans restaurant, 30m bij mij vandaan, verkopen ze Kapsalon!![]()
Gisteren meteen één gehaald en ik zit er over te denken het vanavond weer te doen.
Het was al zo lang geleden dat ik er één gegeten had. En als ik er vanavond nog één eet dan heb ik voor de komende 3 weken het wel gehad denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe dat elke avond en je mag niet meer vliegen tenzij je voor 2 stoelen betaalt
Delen? Want weggeven doe ik dat niet.quote:
Dat klopt.quote:Maar behalve dat is het sowieso niet erg gezond. [/zeikmodus]
Begint wel een beetje het 'biecht hier je zonden op' topic te worden, eerst Cobra met z'n vette hap en nu dit weer..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net 2 cd's van de Pussycat Dolls Gedownload![]()
Trouwen..quote:NEW YORK - 'Ik was verslaafd aan abortussen en liet er vijftien uitvoeren op zeventien jaar tijd', zegt Irene Vilar. Voor de Amerikaanse van veertig was haar verslaving een ultiem wapen van verzet tegen haar man.
'Hij wilde mijn leven controleren en wilde absoluut geen kinderen.'
Haar getuigenis zorgt voor heel wat opschudding in de VS. Anti-abortusactivisten eisen dat ze opgesloten wordt. De vrouw kreeg intussen ook al verschillende doodsbedreigingen.
Ze was amper zestien toen ze haar eerste abortus liet uitvoeren en 33 bij de laatste. De abortussen gingen ook vaak gepaard met zelfmoordpogingen. Ze heeft het verhaal van haar turbulente en rebelse leven neergeschreven in een boek met als titel, 'Moederschap Onmogelijk: Getuigenis van een Abortusverslaafde'.
De Amerikaanse leerde haar man kennen toen ze pas vijftien was. Vilar, hoogbegaafd werd op die jonge leeftijd al toegelaten tot de universiteit van New York. Een jaar later werd ze verliefd op de professor literatuur en stapte ze met de vijftigjarige in het huwelijksbootje. Haar man maakte meteen duidelijk dat hij geen kinderen wilde. Daarom had ze geen zin meer in seks en wilde rebelleren tegen haar man. Dat deed ze door haar pil te 'vergeten'.
"In het begin nam ik nog de pil maar daarna vergat ik het bewust. Soms nam ik een maand lang niet de pil. Natuurlijk raakte ik na verloop van tijd zwanger. Dat was een dubbel gevoel. Ik was bang maar ook opgewonden." Ze liet dan maar een abortus uitvoeren omdat ze haar man niet kwijt wilde. Het werd een verslaving. "Eigenlijk wilde ik het niet maar het was sterker dan mezelf. Ik voelde me een abortusjunkie en voor verslaafden is het moeilijk afkicken."
Haar ex-man, Pedro Cuperman wil uit de publiciteit blijven.
ik vraag me af....quote:Moslimgeestelijke die 12-jarige huwde vrijuit
JAKARTA - Een moslimgeestelijke in Indonesië die was aangeklaagd voor kindermisbruik nadat hij vorig jaar met een 12-jarige meisje was gehuwd, is vrijgesproken. Dat meldde de Indonesische krant Jakarta Post woensdag.
De aanklacht is ,,onduidelijk, onnauwkeurig en onvolledig'', luidde het oordeel van de rechter in Midden-Java. Het is onbewezen dat de 43-jarige, ook bekend als sjeik Puji, het meisje seksueel heeft misbruikt. Hij gaat daarom vrijuit.
De 43-jarige zakenman en moslimgeestelijke uit Semarang in Midden-Java was in augustus 2008 met het 12-jarige meisje Lutfiana getrouwd. Hij zei dat het meisje oud genoeg was om te trouwen, omdat ze al menstrueerde.
In een Indonesische wet op het huwelijk uit 1974 staat dat het verboden is te trouwen met een persoon die nog geen 16 jaar is. Huwelijken met minderjarigen zijn echter gangbaar in vooral plattelandsgebieden, waarbij vaak arme ouders hun minderjarige dochters aan de hoogste bieder uithuwelijken. (ANP)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou er maar 1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Begint wel een beetje het 'biecht hier je zonden op' topic te worden, eerst Cobra met z'n vette hap en nu dit weer..
Je zit daar idd vast beter dan in die van ajax in de regio Groningen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
En de spelersbus van FC groningen zit best wel lekker
quote:Spelersbus van Ajax in brand gestoken
Door een onzer redacteuren
artikel | Maandag 06-10-2003 | Sectie: Voorpagina | Pagina: 1
ZEEGSE, 6 OKT., De spelersbus van voetbalclub Ajax is in de nacht van zaterdag op zondag uitgebrand. Dat gebeurde voor het Golden Tulip Hotel in het Drentse Zeegse, waar de ploeg overnachtte voorafgaande aan de uitwedstrijd van zondag tegen FC Groningen ...
quote:I was in class today, when a breeze rolled in and someone yelled “Wind!” I yelled back “Earth!” That was followed quickly by “Fire! Water! Heart!” I was the one who got to summon Captain Planet. IMMD.
quote:I just watched a 70 year old professor skateboard to his next class. IMMD
quote:While crossig the US/Canadian border, my scout master was telling us to not be smart asses towards the customs officers. When the officer asked, “Do your all of your parents know you’re coming to Canada?” the scout master, without thinking, says “Nope. I kidnapped these kids.” IMMD.
quote:I found out my 28 year old friend sits directly on the toilet bowl when he poops because he thought the seat was a “female adapter”. IMMD
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=kapsalonquote:
quote:(I’m on the phone with a customer who had returned an empty box with no tape to our video rental store.)
Customer: “…I f***ing DID return that tape this morning!”
Me: “Sorry, but you actually only returned an empty box.”
(The customer continues yelling at me and calling me names. I patiently wait until he stops.
Me: “Could you do me a small favour? Go over to your VCR and press the eject button.”
(The customer curses me out again, but I hear him rest the phone down and then hear a VCR ejecting a tape. There is a silence, then the phone is picked up.)
Customer: “Um…I’ll be round in ten minutes.”
Heerlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=kapsalon
ondanks dat het er uit ziet als een bakje kots, is het erg lekker !
http://www.flickr.com/photos/flickrmatties/3226453093/
Thuis een kapsalon gemaakt ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk.Voor mij met extra sambal saus.
![]()
En ik heb me vandaag weten in te houden. Ik heb zelf maar staan kokkerellen.
Toen ik in de supermarkt liep had ik wel die gedachte.quote:
Ja, van mijn 'goede' voornemen om hier wat vaker langs te komen, komt alleen niets terecht.quote:
Om dat in stand te houden duik ik nu ook weer even op...quote:
ik was niet van plan terug te gaan voorlopigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Alles OK hier met iedereen?
PS nog in de USA?
Soempie nog steeds verhuisplannen?
Majo nog in luv?
IARL nog steeds trotse papa?
Kan je een beetje wennen aan die Yanks?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik was niet van plan terug te gaan voorlopig
Gaat geweldigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je een beetje wennen aan die Yanks?
Ik vertrek over anderhalve week weer naar de USA en 'verheug' me nu al weer op de naďviteit van ze...
Je zit toch niet de hele dag op de campus, neem ik aan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gaat geweldigAlhoewel.. ik ga voornamelijk met internationals om
Waar ga je heen?
Not badquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Nu in bioscoop Etcetera: Star Trek (2009)
Uhm eigenlijk kom ik de campus nauwelijks af en sinds mijn aankomst in galesburg, meer dan zes weken terug, heb ik het dorp nog maar één keer verlaten eigenlijk. Een geen natives around herequote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit toch niet de hele dag op de campus, neem ik aan?
Je komt toch wel in aanraking met native Americans?
We gaan 3 weken touren door Florida, vanaf Miami via de Keys (Halloween op Key West) langs de Golf van Mexico omhoog (o.a. met een verblijf op Sanibel Island), manatees bekijken in Crystal River en dan via de kust tot aan Georgia en dan weer via het binnenland afzakken naar Miami.
Dat kan ik ook beter hebben dan Star Trek.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb van de week Singin' in the Rain gekeken, die was leuk
Ow, dat wordt straks dus nog een cultuurshock als ze vragen of Nederland de hoofdstad van Duitsland is... Of wanneer ze vragen of Nederland ook een president heeft en je antwoordt dat we een koningin hebben ze vervolgens vragen of je wel vrij bent om te reizen...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm eigenlijk kom ik de campus nauwelijks af en sinds mijn aankomst in galesburg, meer dan zes weken terug, heb ik het dorp nog maar één keer verlaten eigenlijk. Een geen natives around here
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat wordt straks dus nog een cultuurshock als ze vragen of Nederland de hoofdstad van Duitsland is... Of wanneer ze vragen of Nederland ook een president heeft en je antwoordt dat we een koningin hebben ze vervolgens vragen of je wel vrij bent om te reizen...
Geen woord gelogen, deze vragen kreeg ik gesteld tijdens mijn eerste bezoek aan de USA in 1994.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Amerika is een fantastisch land, het is alleen jammer dat er Amerikanen wonen...
Wat vind jij natives?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat wordt straks dus nog een cultuurshock als ze vragen of Nederland de hoofdstad van Duitsland is... Of wanneer ze vragen of Nederland ook een president heeft en je antwoordt dat we een koningin hebben ze vervolgens vragen of je wel vrij bent om te reizen...
Met natives bedoel ik niet de Indianen of zo, maar gewoon de doorsnee Yanks die vaak dus geen idee hebben dat er buiten de USA ook nog leven is. Veel Amerikanen praten graag, willen zich graag bewijzen, maar vallen ook snel door de mand...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat vind jij natives?Er zijn hier wel amerikanen hoor... Maar 13% is internationaal...
Toen ik er was ook hoor, de een dacht dat amsterdam een land was en de ander dat het in duitsland lag en weer een ander denemarkenquote:
Nou, opzich is het cijfer voor mn scriptie binnen dus is alles afgehandeld, maar ik zou het toch wel op prijs stellen als hij mijn afstudeerpraatje houdt... en dat kan ook best wel, maar ik snap gewoon niet zo goed dat je dit soort dingen niet even zegtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft dat voor jou nog consequenties of is dat afgehandeld?
We hebben het vandaag de hele tijd over natives gehad en daarmee werden de indianen bedoeld. Er zijn hier natuurlijk wel wat mensen die europa inderdaad slecht in de kaart hebben, ik heb ook een aantal van die menaen ontmoet, maar er zijn hier ook gewoon genoeg leuke slimme mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met natives bedoel ik niet de Indianen of zo, maar gewoon de doorsnee Yanks die vaak dus geen idee hebben dat er buiten de USA ook nog leven is. Veel Amerikanen praten graag, willen zich graag bewijzen, maar vallen ook snel door de mand...
Ik ga zo 'De slimste' kijken en daarna de binnenkant van mijn ogen.
Tot later weer...
Dus je kan vanuit je raam cheerleaderenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
AWESOME de voetballers trainen op het voetbalveld waar mijn kamer uitzicht op heeft
Allemaal zieke mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dus je kan vanuit je raam cheerleaderen
Ik ga maar es tukken, kijken of ik morgen wat minder ziek ben
Haha, je begint echt een amerikaanse te wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
AWESOME de voetballers trainen op het voetbalveld waar mijn kamer uitzicht op heeft
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha, je begint echt een amerikaanse te worden![]()
ik ga![]()
Tis even anders ja zover weg op dit soort dagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mn beste vriendinnetje haar verjaardagraaaaaar om zo ver weg te zijn
ik zit in mijn kamer te genieten van het uitzicht....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis even anders ja zover weg op dit soort dagen.
Maar waarom zit jij niet lang het voetbalveld?
Wie winnen er?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de jongens spelen tegen de meisjes
Geen ideequote:
Maar daar hebben zij niks aanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zit in mijn kamer te genieten van het uitzicht....
Het is geen wedstrijd het is gewoon trainingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar daar hebben zij niks aan
Echte supporter gaat altijd kijken tochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd het is gewoon training
wat een kutwijfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh ik voel me zo'n meisje maar ik stoor me er aan dat ik maandag een meisje hier heb verteld dat ik die ene leuk vind, ze de volgende dag zijn nummer vraagt en ze nu samen naar een feest gaan waarbij je verplicht een partner moet hebben. De trut
hmja, maar het moet wel subtielquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een kutwijf, ik zeg wraak nemen
keep your friends close, but your enemies closerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmja, maar het moet wel subtiel
Een van mijn favoriete spreekwoordenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:46 schreef iamredleader het volgende:
Revenge is a dish best served cold
old Klingon proverb
Tevensmogguh
Zuur...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:01 schreef Soempie het volgende:
Bah, voor niks om half 6 opgestaan. Er gaan weer eens geen treinen vanwege een sein- en wisselstoring. Is al de tweede keer op de donderdag.![]()
Denk het niet. In elk geval was ik dan niet op tijd geweest en dan is het best zinloos. Nouja, lekker vroeg op. Ik heb nu nog wat aan m'n dag.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mooi k***e Soemp. Zinloos vroeg opstaan. Omreizen via Rotterdam ook geen optie?
En een van de beste films ooitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een van mijn favoriete spreekwoorden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
That's the spiritquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:14 schreef Soempie het volgende:
Denk het niet. In elk geval was ik dan niet op tijd geweest en dan is het best zinloos. Nouja, lekker vroeg op. Ik heb nu nog wat aan m'n dag.![]()
Nee, ik stond in de rij voor een sterke kop koffie toen omgeroepen werd dat de trein niet zou gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zuur...wel een goede kop koffie gehad?
Ja, arme jongen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Normaal is Andy dan al een half uur wakker
Daar moest ik hardop om lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:23 schreef Soempie het volgende:
jfisl.saoisdgjn.ai? maldfi,.ao!.nafis.
ik spreek babies
Zwanger?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar moest ik hardop om lachen![]()
Dat bedoel ik met moodswings, ben nu weer helemaal
Ik moest denken aan ongesteldheid, maar dat is zo'n beetje het tegengestelde.quote:
Of gewoon 'messed up'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan ongesteldheid, maar dat is zo'n beetje het tegengestelde.![]()
same differencequote:
Qua moodswings komt het op hetzelfde neerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan ongesteldheid, maar dat is zo'n beetje het tegengestelde.![]()
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Qua moodswings komt het op hetzelfde neer
same difference.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Ik ruik een roddel!!!!!!!!
Niet dat ik weetquote:
Dat is wel schrikken jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:39 schreef iamredleader het volgende:
Schrikken net! Ik kwam aangereden, zie dat er een meneer op de grond ligt! Was gevallen, gelukkig al 3 verpleegkundigen erbij met brancard. Heb maar even geholpen met optillen, arme vent was helemaal in de war en had aardig wat bloed in z'n gezicht
Vanavond even navragen hoe het is afgelopen aan m'n moeder (zij was een van de verpleegkundigen)
Ugh dat werkt hier allemaal heel anders. En we zijn verdomme alletwee veel te verlegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
same difference.![]()
Heb je hem al mee uit gevraagd?
Wow jij verlegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh dat werkt hier allemaal heel anders. En we zijn verdomme alletwee veel te verlegen(ja echt. Ik praat niet eens bij hem in de buurt. Dat wil wat zeggen...
)
Gewoon bevriend is niet echt zo, maar zijn goede vriend heeft wat met mijn goede vriendin, dus onze groepen zijn connectedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow jij verlegendan is er echt wel iets aan de hand ja
maar eerst waren jullie toch gewoon bevriend? Probeer dat gewoon weer op te pakken
en ik wil foto's zien
![]()
Ah dus je komt elkaar wel regelmatig tegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gewoon bevriend is niet echt zo, maar zijn goede vriend heeft wat met mijn goede vriendin, dus onze groepen zijn connectedFoto staat op mijn site
Joh we wonen allemaal op 500 vierkante meter dus we zien elkaar bijna elke dag. Als dat niet zo is baal ik er ook vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus je komt elkaar wel regelmatig tegen
moet je site weer eens checkenga ik zo doen
Nou wil ik wel weten wat dat wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:41 schreef Soempie het volgende:
Ik moest net zo hard om iets lachen dat m'n lip aan de bovenkant is gescheurd.
Kan ik niet uitleggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou wil ik wel weten wat dat was
tien voor drie in de nachtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan ik niet uitleggen.![]()
Hoe laat is het eigenlijk bij jou?
Ik dacht dat ik me zat te verrekenen, maar niet dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tien voor drie in de nacht
idd. slechtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
De ad van philips die bij elk item op de FP opent![]()
Tering wat superirritant zeg
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/666631/a1a74b1b/metro_fail.html
Iemand nog 7.300.000 gigabyte aan emails te versturen ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
Hey MMfijn dat je nog leeft
ik ben nog helemaal in luv ja
zondag hebben we drie maanden
En hij dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh ik voel me zo'n meisje maar ik stoor me er aan dat ik maandag een meisje hier heb verteld dat ik die ene leuk vind, ze de volgende dag zijn nummer vraagt en ze nu samen naar een feest gaan waarbij je verplicht een partner moet hebben. De trut
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:17 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik stond in de rij voor een sterke kop koffie toen omgeroepen werd dat de trein niet zou gaan.Het leek me ook een beetje zinloos om dan toch die kop koffie te halen.
En hier heb ik alleen senseo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Ik ruik een roddel!!!!!!!!
Wil je het icoontje helemaal weg hebben of alleen een ander plaatje gebruiken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Etc, ik wou jou nog vragen hoe ik dat lelijke Windowsicoon voor de prullenbak van mn desktop kan krijgen??
Nee, dat kan wel bij andere iconen, maar de prullenbak is een systeemmap oid...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Kun je dan niet gewoon via properties een ander plaatje kiezen? Staat mij bij hoor, kan me vergissen
Hier ga ik zeker ernstig over nadenken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De prijzen voor Top Gear Live zijn bekend: 40 euro voor rang 3, 50 voor rang 2 en 75 voor rang 1. Bij rang 1 krijg je dan ook een paddock tour, toegang tot VIP paviljoen en een glas champagne. Dat jullie het vast weten
Als ik auto's wil kijken loop ik hier wel even naar de A4.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De prijzen voor Top Gear Live zijn bekend: 40 euro voor rang 3, 50 voor rang 2 en 75 voor rang 1. Bij rang 1 krijg je dan ook een paddock tour, toegang tot VIP paviljoen en een glas champagne. Dat jullie het vast weten
Nee ik was mijn fotomuur aan het maken en wilde toen niet gaan slapen voor mijn roommate zou komen omdat ze me dan weer wakker zou makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik me zat te verrekenen, maar niet dus.![]()
Je bent echt verliefd.
Zitten er daar ook mensen die opgescheept zijn met een ontzettend vervelende roommate ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik was mijn fotomuur aan het maken en wilde toen niet gaan slapen voor mijn roommate zou komen omdat ze me dan weer wakker zou maken
Ja die zijn er wel. Je kan weinig doen, je kan het op zich melden en er zijn al wat mensen die geruild hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zitten er daar ook mensen die opgescheept zijn met een ontzettend vervelende roommate ?
En zo ja, wat kan je dan doen als je daarmee te maken hebt ?
Ik ben om 1500 begonnen. Mag tot 2300.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan het werk? of zo meteen pas? of helemaal niet?
Das liefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een dierenliefhebber en zou me geen raad weten als er wat met onze katjes gebeurde, maar als mijn huis in de fik gaat sleep ik toch eerst mijn vriendin naar buiten.
Soms best leuk om te lezen wat Sven op andere sites zegt.
Ik heb echt een waardeloze dag. Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen en heb dus in totaal anderhalf hoofdstuk gelezen vandaag. Verder niks gedaan.En vanavond weer een volleybalwedstrijd, terwijl ik heel brak ben.
Ben je niet doodmoe?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heh dan ben je er dus weer niet vannacht
Ach, tot een uurtje of 0300 zal ik nog wel een paar keer op fok verschijnen. Eerder slapen doe ik toch niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heh dan ben je er dus weer niet vannacht
Valt nog wel mee, maar wsl val ik tegen vieren hier wel in slaapquote:
I zal ook tot ongeveer 2 uur nog online zijn denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, tot een uurtje of 0300 zal ik nog wel een paar keer op fok verschijnen. Eerder slapen doe ik toch niet.
Dan is het hier pas zeven uur savondsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
I zal ook tot ongeveer 2 uur nog online zijn denk ik
daar kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan is het hier pas zeven uur savonds
Workaholicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een verbod gekregen om vanavond te komen werkenMijn collega's vinden dat ik uit moet zieken
maar ik wil er per se bij zijn dus heb nu bedongen dat ik alleen in het publiek zit en verder niks doe
Slim. Dan steek je alleen het publiek aan en niet het personeel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een verbod gekregen om vanavond te komen werkenMijn collega's vinden dat ik uit moet zieken
maar ik wil er per se bij zijn dus heb nu bedongen dat ik alleen in het publiek zit en verder niks doe
Jij bent de hele dag zijn internet geschiedenis aan het checken ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een dierenliefhebber en zou me geen raad weten als er wat met onze katjes gebeurde, maar als mijn huis in de fik gaat sleep ik toch eerst mijn vriendin naar buiten.
Ik heb echt een waardeloze dag. Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen en heb dus in totaal anderhalf hoofdstuk gelezen vandaag. Verder niks gedaan.En vanavond weer een volleybalwedstrijd, terwijl ik heel brak ben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Hier ook bijna niks uitgevoerd behalve gewerkt vanochtend en wat gepoetst in de keuken hier thuis.....quote:Ik heb echt een waardeloze dag. Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen en heb dus in totaal anderhalf hoofdstuk gelezen vandaag. Verder niks gedaan.En vanavond weer een volleybalwedstrijd, terwijl ik heel brak ben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar kan ik ook niks aan doen
Laptop en telefoon, misschien zou ik kijken of ik mn vlag ook mee kan grissen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden het vanochtend ook over wat we zouden doen als het huis in de fik zou vliegen![]()
ik kan daar zo naar van worden soms.....
want ik wil dan uiteraard zorgen dat wij veilig zijn, maar ook de kat, en mn foto's, en mn laptop, en... en... en...
![]()
Ik denk dat als ik kinderen krijg dat ik echt daarover kan gaan malen
was dat niet gecanceld?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:What the hell
They just blew up the Montecito
* Etcetera zit Las Vegas te kijken
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laptop en telefoon, misschien zou ik kijken of ik mn vlag ook mee kan grissen...
Nu die tent is opgeblazen wel.quote:
Ja, na seizoen 5 zijn ze gestopt. Maar ben nu net met seizoen 3 begonnenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenzij je de klok vooruit zet
Op een studentenkamer is het ook makkelijker omdat je daar automatisch minder hebt, en dichter bij elkaar... ik heb nu een heel huis vol spullen die me in meer of mindere mate toch wel dierbaar zijn! En dus over meerdere kamers en verdiepingen verspreid...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laptop en telefoon, misschien zou ik kijken of ik mn vlag ook mee kan grissen...
Als je écht wil dat foto's enzo veilig zijn, moet je ze buitenshuis bewaren. Bankkluis idee zeg maar. Of op een externe hd zetten en zorgen dat je die meeneemt als je huis in de fik staat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden het vanochtend ook over wat we zouden doen als het huis in de fik zou vliegen![]()
ik kan daar zo naar van worden soms.....
want ik wil dan uiteraard zorgen dat wij veilig zijn, maar ook de kat, en mn foto's, en mn laptop, en... en... en...
![]()
Ik denk dat als ik kinderen krijg dat ik echt daarover kan gaan malen
Zeur dan nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Nahja, om acht uur stijldansen en om negen uur wsl naar mn nederlandse vriend hier. Tenzij
ook komt dansen, dan zien we wel wat ik daarna ga doen
brandmelders instaleren zodat je tijdig de branweer kan bellen en je tijd hebt om spullen te pakkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je écht wil dat foto's enzo veilig zijn, moet je ze buitenshuis bewaren. Bankkluis idee zeg maar. Of op een externe hd zetten en zorgen dat je die meeneemt als je huis in de fik staat.
Ik zou er persoonlijk voor kiezen om je huis niet in de fik te hebben, maar da's too easy natuurlijk
Vraag maar aan PS wat voor verschil een rookmelder in een huis kan maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
brandmelders instaleren zodat je tijdig de branweer kan bellen en je tijd hebt om spullen te pakken
Rook- en waterschade zijn ook funest hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
brandmelders instaleren zodat je tijdig de branweer kan bellen en je tijd hebt om spullen te pakken
liever dat mn kleren/foto's/pc naar rook meurne of nat zijn dan dat ze verbrand zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rook- en waterschade zijn ook funest he
Oh, dat zeker, maar ik denk niet dat je pc nog bruikbaar is na rook- en waterschadequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liever dat mn kleren/foto's/pc naar rook meurne of nat zijn dan dat ze verbrand zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |