Of gewoon 'messed up'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan ongesteldheid, maar dat is zo'n beetje het tegengestelde.![]()
same differencequote:
Qua moodswings komt het op hetzelfde neerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest denken aan ongesteldheid, maar dat is zo'n beetje het tegengestelde.![]()
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Qua moodswings komt het op hetzelfde neer
same difference.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Ik ruik een roddel!!!!!!!!
Dat is wel schrikken jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:39 schreef iamredleader het volgende:
Schrikken net! Ik kwam aangereden, zie dat er een meneer op de grond ligt! Was gevallen, gelukkig al 3 verpleegkundigen erbij met brancard. Heb maar even geholpen met optillen, arme vent was helemaal in de war en had aardig wat bloed in z'n gezicht
Vanavond even navragen hoe het is afgelopen aan m'n moeder (zij was een van de verpleegkundigen)
Ugh dat werkt hier allemaal heel anders. En we zijn verdomme alletwee veel te verlegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
same difference.![]()
Heb je hem al mee uit gevraagd?
Wow jij verlegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh dat werkt hier allemaal heel anders. En we zijn verdomme alletwee veel te verlegen(ja echt. Ik praat niet eens bij hem in de buurt. Dat wil wat zeggen...
)
Gewoon bevriend is niet echt zo, maar zijn goede vriend heeft wat met mijn goede vriendin, dus onze groepen zijn connectedquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow jij verlegendan is er echt wel iets aan de hand ja
maar eerst waren jullie toch gewoon bevriend? Probeer dat gewoon weer op te pakken
en ik wil foto's zien
![]()
Ah dus je komt elkaar wel regelmatig tegenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gewoon bevriend is niet echt zo, maar zijn goede vriend heeft wat met mijn goede vriendin, dus onze groepen zijn connectedFoto staat op mijn site
Joh we wonen allemaal op 500 vierkante meter dus we zien elkaar bijna elke dag. Als dat niet zo is baal ik er ook vanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus je komt elkaar wel regelmatig tegen
moet je site weer eens checkenga ik zo doen
Nou wil ik wel weten wat dat wasquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:41 schreef Soempie het volgende:
Ik moest net zo hard om iets lachen dat m'n lip aan de bovenkant is gescheurd.
Kan ik niet uitleggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou wil ik wel weten wat dat was
tien voor drie in de nachtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan ik niet uitleggen.![]()
Hoe laat is het eigenlijk bij jou?
Ik dacht dat ik me zat te verrekenen, maar niet dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tien voor drie in de nacht
idd. slechtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
De ad van philips die bij elk item op de FP opent![]()
Tering wat superirritant zeg
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/666631/a1a74b1b/metro_fail.html
Iemand nog 7.300.000 gigabyte aan emails te versturen ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
Hey MMfijn dat je nog leeft
ik ben nog helemaal in luv ja
zondag hebben we drie maanden
En hij dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh ik voel me zo'n meisje maar ik stoor me er aan dat ik maandag een meisje hier heb verteld dat ik die ene leuk vind, ze de volgende dag zijn nummer vraagt en ze nu samen naar een feest gaan waarbij je verplicht een partner moet hebben. De trut
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:17 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik stond in de rij voor een sterke kop koffie toen omgeroepen werd dat de trein niet zou gaan.Het leek me ook een beetje zinloos om dan toch die kop koffie te halen.
En hier heb ik alleen senseo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat![]()
Ik ruik een roddel!!!!!!!!
Wil je het icoontje helemaal weg hebben of alleen een ander plaatje gebruiken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en Etc, ik wou jou nog vragen hoe ik dat lelijke Windowsicoon voor de prullenbak van mn desktop kan krijgen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |