Nee, dat kan wel bij andere iconen, maar de prullenbak is een systeemmap oid...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Kun je dan niet gewoon via properties een ander plaatje kiezen? Staat mij bij hoor, kan me vergissen
Hier ga ik zeker ernstig over nadenken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De prijzen voor Top Gear Live zijn bekend: 40 euro voor rang 3, 50 voor rang 2 en 75 voor rang 1. Bij rang 1 krijg je dan ook een paddock tour, toegang tot VIP paviljoen en een glas champagne. Dat jullie het vast weten
Als ik auto's wil kijken loop ik hier wel even naar de A4.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De prijzen voor Top Gear Live zijn bekend: 40 euro voor rang 3, 50 voor rang 2 en 75 voor rang 1. Bij rang 1 krijg je dan ook een paddock tour, toegang tot VIP paviljoen en een glas champagne. Dat jullie het vast weten
Nee ik was mijn fotomuur aan het maken en wilde toen niet gaan slapen voor mijn roommate zou komen omdat ze me dan weer wakker zou makenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik me zat te verrekenen, maar niet dus.![]()
Je bent echt verliefd.
Zitten er daar ook mensen die opgescheept zijn met een ontzettend vervelende roommate ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik was mijn fotomuur aan het maken en wilde toen niet gaan slapen voor mijn roommate zou komen omdat ze me dan weer wakker zou maken
Ja die zijn er wel. Je kan weinig doen, je kan het op zich melden en er zijn al wat mensen die geruild hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zitten er daar ook mensen die opgescheept zijn met een ontzettend vervelende roommate ?
En zo ja, wat kan je dan doen als je daarmee te maken hebt ?
Ik ben om 1500 begonnen. Mag tot 2300.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan het werk? of zo meteen pas? of helemaal niet?
Das liefquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een dierenliefhebber en zou me geen raad weten als er wat met onze katjes gebeurde, maar als mijn huis in de fik gaat sleep ik toch eerst mijn vriendin naar buiten.
Soms best leuk om te lezen wat Sven op andere sites zegt.
Ik heb echt een waardeloze dag. Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen en heb dus in totaal anderhalf hoofdstuk gelezen vandaag. Verder niks gedaan.En vanavond weer een volleybalwedstrijd, terwijl ik heel brak ben.
Ben je niet doodmoe?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heh dan ben je er dus weer niet vannacht
Ach, tot een uurtje of 0300 zal ik nog wel een paar keer op fok verschijnen. Eerder slapen doe ik toch niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heh dan ben je er dus weer niet vannacht
Valt nog wel mee, maar wsl val ik tegen vieren hier wel in slaapquote:
I zal ook tot ongeveer 2 uur nog online zijn denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, tot een uurtje of 0300 zal ik nog wel een paar keer op fok verschijnen. Eerder slapen doe ik toch niet.
Dan is het hier pas zeven uur savondsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
I zal ook tot ongeveer 2 uur nog online zijn denk ik
daar kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan is het hier pas zeven uur savonds
Workaholicquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een verbod gekregen om vanavond te komen werkenMijn collega's vinden dat ik uit moet zieken
maar ik wil er per se bij zijn dus heb nu bedongen dat ik alleen in het publiek zit en verder niks doe
Slim. Dan steek je alleen het publiek aan en niet het personeel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een verbod gekregen om vanavond te komen werkenMijn collega's vinden dat ik uit moet zieken
maar ik wil er per se bij zijn dus heb nu bedongen dat ik alleen in het publiek zit en verder niks doe
Jij bent de hele dag zijn internet geschiedenis aan het checken ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een dierenliefhebber en zou me geen raad weten als er wat met onze katjes gebeurde, maar als mijn huis in de fik gaat sleep ik toch eerst mijn vriendin naar buiten.
Ik heb echt een waardeloze dag. Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen en heb dus in totaal anderhalf hoofdstuk gelezen vandaag. Verder niks gedaan.En vanavond weer een volleybalwedstrijd, terwijl ik heel brak ben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Hier ook bijna niks uitgevoerd behalve gewerkt vanochtend en wat gepoetst in de keuken hier thuis.....quote:Ik heb echt een waardeloze dag. Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen en heb dus in totaal anderhalf hoofdstuk gelezen vandaag. Verder niks gedaan.En vanavond weer een volleybalwedstrijd, terwijl ik heel brak ben.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar kan ik ook niks aan doen
Laptop en telefoon, misschien zou ik kijken of ik mn vlag ook mee kan grissen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden het vanochtend ook over wat we zouden doen als het huis in de fik zou vliegen![]()
ik kan daar zo naar van worden soms.....
want ik wil dan uiteraard zorgen dat wij veilig zijn, maar ook de kat, en mn foto's, en mn laptop, en... en... en...
![]()
Ik denk dat als ik kinderen krijg dat ik echt daarover kan gaan malen
was dat niet gecanceld?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:What the hell
They just blew up the Montecito
* Etcetera zit Las Vegas te kijken
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laptop en telefoon, misschien zou ik kijken of ik mn vlag ook mee kan grissen...
Nu die tent is opgeblazen wel.quote:
Ja, na seizoen 5 zijn ze gestopt. Maar ben nu net met seizoen 3 begonnenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tenzij je de klok vooruit zet
Op een studentenkamer is het ook makkelijker omdat je daar automatisch minder hebt, en dichter bij elkaar... ik heb nu een heel huis vol spullen die me in meer of mindere mate toch wel dierbaar zijn! En dus over meerdere kamers en verdiepingen verspreid...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laptop en telefoon, misschien zou ik kijken of ik mn vlag ook mee kan grissen...
Als je écht wil dat foto's enzo veilig zijn, moet je ze buitenshuis bewaren. Bankkluis idee zeg maar. Of op een externe hd zetten en zorgen dat je die meeneemt als je huis in de fik staat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden het vanochtend ook over wat we zouden doen als het huis in de fik zou vliegen![]()
ik kan daar zo naar van worden soms.....
want ik wil dan uiteraard zorgen dat wij veilig zijn, maar ook de kat, en mn foto's, en mn laptop, en... en... en...
![]()
Ik denk dat als ik kinderen krijg dat ik echt daarover kan gaan malen
Zeur dan nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Nahja, om acht uur stijldansen en om negen uur wsl naar mn nederlandse vriend hier. Tenzij
ook komt dansen, dan zien we wel wat ik daarna ga doen
brandmelders instaleren zodat je tijdig de branweer kan bellen en je tijd hebt om spullen te pakkenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je écht wil dat foto's enzo veilig zijn, moet je ze buitenshuis bewaren. Bankkluis idee zeg maar. Of op een externe hd zetten en zorgen dat je die meeneemt als je huis in de fik staat.
Ik zou er persoonlijk voor kiezen om je huis niet in de fik te hebben, maar da's too easy natuurlijk
Vraag maar aan PS wat voor verschil een rookmelder in een huis kan maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
brandmelders instaleren zodat je tijdig de branweer kan bellen en je tijd hebt om spullen te pakken
Rook- en waterschade zijn ook funest hequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
brandmelders instaleren zodat je tijdig de branweer kan bellen en je tijd hebt om spullen te pakken
liever dat mn kleren/foto's/pc naar rook meurne of nat zijn dan dat ze verbrand zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rook- en waterschade zijn ook funest he
Oh, dat zeker, maar ik denk niet dat je pc nog bruikbaar is na rook- en waterschadequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liever dat mn kleren/foto's/pc naar rook meurne of nat zijn dan dat ze verbrand zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |