quote:
Gezien je eerst gequoote post denk ik van wel...quote:Op maandag 30 november 2009 22:25 schreef Soempie het volgende:
Val ik nog onder het kopje 'jongere'?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Boze garnalen hebben slechte seks?
De ondergang van de vrouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Boze garnalen hebben slechte seks?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Gezien je eerst gequoote post denk ik van wel...
Surprise, moet alleen nog 'even' gemaakt worden.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
MM, ben je weer zwarte piet dit jaar?
En wat gaat de rest doen 5 december?
Sinterklaas vieren met de familie. Heb net bij Bol.com cadeau's besteld waarvan ik denk dat ze in de smaak vallen, later deze week waarschijnlijk nog even op zoek naar wat frutsels of plaagcadeau'squote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
Kadootjesspel met de familie en aanhang. Iedereen gaat ook iets lekkers klaarmaken, wij gevulde speculaasquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
Die gaan toch gewoon mee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Als er bier is, waar blijven dan de plichtmatige tieten?
Een retourtje voor de prijs van een enkeltje, geldig vanaf 18.00. Handig als je niet zeker wist of je 's avonds nog terug zou gaan of bij iemand bleef slapen na het uitgaanquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De avondretour? Nog nooit van gehoord. Ik vind wel het weekendretour rete-handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |