quote:
Gezien je eerst gequoote post denk ik van wel...quote:Op maandag 30 november 2009 22:25 schreef Soempie het volgende:
Val ik nog onder het kopje 'jongere'?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Boze garnalen hebben slechte seks?
De ondergang van de vrouwen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Boze garnalen hebben slechte seks?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Gezien je eerst gequoote post denk ik van wel...
Surprise, moet alleen nog 'even' gemaakt worden.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
MM, ben je weer zwarte piet dit jaar?
En wat gaat de rest doen 5 december?
Sinterklaas vieren met de familie. Heb net bij Bol.com cadeau's besteld waarvan ik denk dat ze in de smaak vallen, later deze week waarschijnlijk nog even op zoek naar wat frutsels of plaagcadeau'squote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
Kadootjesspel met de familie en aanhang. Iedereen gaat ook iets lekkers klaarmaken, wij gevulde speculaasquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef Soempie het volgende:
Die gaan toch gewoon mee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Als er bier is, waar blijven dan de plichtmatige tieten?
Een retourtje voor de prijs van een enkeltje, geldig vanaf 18.00. Handig als je niet zeker wist of je 's avonds nog terug zou gaan of bij iemand bleef slapen na het uitgaanquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De avondretour? Nog nooit van gehoord. Ik vind wel het weekendretour rete-handig
Hoemetjou??quote:
Waarom heet ze eik zo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh 3 weekjes vervelen en dan kom wannabewyccie
Omdat... iets met die waterpijp meetquote:
De lijm en verf zijn 5 december nog nat dus?quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Surprise, moet alleen nog 'even' gemaakt worden.
Vorige topic ging ineens snel trouwens
Ah mooi als je dat kan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Soempie het volgende:
Zo, ik ben lekker een dagje thuis gebleven. Vanmorgen ging om half 6 de wekker en had echt geen zin om naar buiten te gaan. Lekker teruggekropen in m'n warme bed.
Ja. Sven was jaloers.quote:
Kan ik me voorstellen. Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik grieperig ben! Het is guur weer buiten zeg.......quote:
Nee, grieperig. Maar ik benut deze tijd wel om te vissen naar een andere baan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:49 schreef Soempie het volgende:
jij bent ook niet aan het werk? heb je ontslag genomen?
Sterker, ik hoop dat de inkt op het gedicht droog gaat zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
De lijm en verf zijn 5 december nog nat dus?![]()
huh?quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat... iets met die waterpijp meet
Die meet in Amsterdam waar "Wyccie" ook wasquote:
weet je wel al wat je gaat maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sterker, ik hoop dat de inkt op het gedicht droog gaat zijn
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ramses is dood
http://www.nu.nl/algemeen/2134401/ramses-shaffy-overleden.html
Ja, dat wel. Het niet-fysieke gedeelte is ook al af, het moet alleen nog even daadwerkelijk in elkaar gezet worden en er moeten nog wat inkopen gedaan worden. Je weet wel, buiten..quote:
Leuke surprise jaquote:Mijn zwager is altijd net op tijd met z'n surprises. Een keer had hij een afgehakte teen gemaakt (een donorteen in een koelbox). De verf was nog een beetje nat/ stroperig bij het bloederige uiteinde en dat was net het beetje extra.![]()
quote:
Als ik het goed zie dan is oplossing nogal simpelquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Hier nietBij 'verifying DMI pool data.... update succes' blijf het hangen
Beetje rondgegooled, schijnt een bios iets te kunnen zijn. No way dat ik in m'n bios ga kloten
ohdiequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die meet in Amsterdam waar "Wyccie" ook was
Zeg dat wel, het aantal keren dat jij je hier al hebt gemeld met een kapot gemaakte pc is niet meer te tellen onderhandquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
In het What Pulse topic kreeg ik ook al een lijstje met oorzakenMaar ik ken mezelf, ik ben best goed in dingen slopen dus ik laat Pitt er wel naar kijken
Ik zag een mooie agenda... 280 euro.quote:
neequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
Zien jullie m'n avatar met sneeuw en muts? Ik weet niet zeker of m'n instellingen zo goed zijn.
Ah, mooi, dan ziet in elk geval iemand het.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:01 schreef PhysicsRules het volgende:Ik kom maar weer eens buurten.
Soempie, ik zie je sneeuw
handig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef PhysicsRules het volgende:
prima, ben lekker aan het thuiswerken, niet te verwarren met thuis aan het werk zijn
Viel het mee of tegen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
handig!
Hoe is het met de rest van het gezin? Ik dacht dat jullie veel ouder waren dan ik, maar ik kwam er achter dat ik bijna even oud ben als Davinia. En jullie zijn al papa en mama.
Ik zag het net.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Viel het mee of tegen?
Prima, rond 1 januari komt nummer 2, dus we zijn aan het aftellen
baby! buik! (truitje omhoog) aaien! dag baby! (truitje omlaag).quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zag het net.Wat vindt Eli ervan?
En het viel me mee.
Het schijnt 12 graden warmer te zijn dan normaal rond deze tijd van het jaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Het is koud in NederlandDe nieuwe winterjas die in California prima voldeed, moet ik hier toch met een vestje eronder aan.....
![]()
Dus jij zit nu met kleine oogjes te staren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
Mja nouja, overdag als er zon schijnt valt het wel mee ja, maar nu is het toch echt koud
Ik ben trouwens zo'n doos, ik heb zondag mn bril bij mn moeder laten liggenkwam erachter toen we onderweg waren naar het station om op tijd bij mn schoonvader te zijn, dus riep ik heel stoer: "ik doe wel een weekje zonder!", maar dat valt toch wel een beetje tegen
![]()
leuke mutsquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dus nu moet het gaan sneeuwen!
Op en nabij Alp D'huez jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dus nu moet het gaan sneeuwen!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Nederland mag het alleen in schoolvakanties sneeuwen! vriezen dat het kraakt bij een strakblauwe lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |