Nee, dan graag apart.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Paar Espressos in een koffiemok doen voor je?
Dat is waar. Ik ga een paar kopjes voor je vullen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan graag apart.
Alles in één grote mok is niet lekker...
Zal ik voor jou ook een metertje espresso halen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:22 schreef Soempie het volgende:
Bleuh, ik heb van kwart over 12 tot en met half 6 hetzelfde vak/ practicum.
En ik val nu al bijna in slaap.
Ik wilde je niet twee keer laten lopen.quote:
En dat is een reden om het maar van anderen te stelen, die het blijkbaar zelf ook nodig hard nodig hebben? Lief dat je met mij meeleeft hoor, maar denk ook eens aan die arme MM..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde je niet twee keer laten lopen.
Ah op die manier. Steel je ook bier van alcoholisten, en geld van rijken om ze wat gelukkiger te maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ook aan MM. Te veel espresso is vast niet goed voor hem.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah op die manier. Steel je ook bier van alcoholisten, en geld van rijken om ze wat gelukkiger te maken?
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een metertje espresso halen dan?
Mooi, dan ga ik er eentje halen helemaal voor jou. Of wil je er meer hebben?quote:
Ik mag het niet van je jatten, maar ik wil je best streng toespreken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Soemp kun je niet in de buurt zijn als ik zin heb om te roken? Had onlangs weer bijna een pakje gekocht.....
Ook goed.... In plaats van een Nicorette pleister. Een Nicolette, een dame die heel hard roept: Dat mag niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik mag het niet van je jatten, maar ik wil je best streng toespreken.
Dat werkt ook wel. Zeker als je dan nog boos kijkt ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |