Nee, dan graag apart.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Paar Espressos in een koffiemok doen voor je?
Dat is waar. Ik ga een paar kopjes voor je vullen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan graag apart.
Alles in één grote mok is niet lekker...
Zal ik voor jou ook een metertje espresso halen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:22 schreef Soempie het volgende:
Bleuh, ik heb van kwart over 12 tot en met half 6 hetzelfde vak/ practicum.
En ik val nu al bijna in slaap.
Ik wilde je niet twee keer laten lopen.quote:
En dat is een reden om het maar van anderen te stelen, die het blijkbaar zelf ook nodig hard nodig hebben? Lief dat je met mij meeleeft hoor, maar denk ook eens aan die arme MM..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde je niet twee keer laten lopen.
Ah op die manier. Steel je ook bier van alcoholisten, en geld van rijken om ze wat gelukkiger te maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ook aan MM. Te veel espresso is vast niet goed voor hem.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah op die manier. Steel je ook bier van alcoholisten, en geld van rijken om ze wat gelukkiger te maken?
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een metertje espresso halen dan?
Mooi, dan ga ik er eentje halen helemaal voor jou. Of wil je er meer hebben?quote:
Ik mag het niet van je jatten, maar ik wil je best streng toespreken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Soemp kun je niet in de buurt zijn als ik zin heb om te roken? Had onlangs weer bijna een pakje gekocht.....
Ook goed.... In plaats van een Nicorette pleister. Een Nicolette, een dame die heel hard roept: Dat mag niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik mag het niet van je jatten, maar ik wil je best streng toespreken.
Dat werkt ook wel. Zeker als je dan nog boos kijkt ook!quote:
En anders stappen we over op electroshocks.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat werkt ook wel. Zeker als je dan nog boos kijkt ook!
Zullen we het dan ook even over jouw kleptomanie gaan hebben?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders stappen we over op electroshocks.
Ik en elektra zijn geen goed combo......quote:Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders stappen we over op electroshocks.
Het is ook niet de bedoeling dat het goed voor je is natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en elektra zijn geen goed combo......
Dat ligt toch al achter ons? Ik ben geen recidivist.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zullen we het dan ook even over jouw kleptomanie gaan hebben?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ligt toch al achter ons? Ik ben geen recidivist.
Oh maar je hebt wel de harten van iedereen in de SC gestolen......quote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ligt toch al achter ons? Ik ben geen recidivist.
Verklikker!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh maar je hebt wel de harten van iedereen in de SC gestolen......
Kroongetuige heet dat tegenwoordig.quote:
Ah, we hebben al een proces aangespannen ook? Gaat snel hier ineensquote:Op donderdag 3 december 2009 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kroongetuige heet dat tegenwoordig.
Ben jij de rechter?quote:
Snelrecht!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, we hebben al een proces aangespannen ook? Gaat snel hier ineens
Ik weet het niet... mag dat als je de verdachte enkele keren hebt ontmoet?quote:
Veroordeling bij verstek!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef Soempie het volgende:
In elk geval zal het proces voortgezet moeten worden zonder de beklaagde.![]()
Geeft niet dank zij die enkelband weten we je toch wel te vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef Soempie het volgende:
In elk geval zal het proces voortgezet moeten worden zonder de beklaagde.![]()
Ik leef op koffie...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ook aan MM. Te veel espresso is vast niet goed voor hem.
Hoi TMquote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Over toppersgesproken, Jeroen knoop hem aan een vd Boom is te gast bij radio 2.
Ik voelde me al enorm beroerd vanochtend, maar nu breekt het zweet me helemaal uit, wat een naar geluid maakt die man
Er is nooit een reden om de Toppers niet naar de Goelag te sturen......quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze muziek maakten kon dat inderdaad, maar ze maken geen muziek, alleen geluid/ruis
Ik vind anders dat die arme mensen in de Goelag al wel genoeg ellende hebben gehad..quote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is nooit een reden om de Toppers niet naar de Goelag te sturen......
Tegenwoordig zitten er alleen nog BZN, Jannes, Lee Towers, Frans Bauer en Jan Smit.....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind anders dat die arme mensen in de Goelag al wel genoeg ellende hebben gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |