Nee, dan graag apart.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Paar Espressos in een koffiemok doen voor je?
Dat is waar. Ik ga een paar kopjes voor je vullen.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan graag apart.
Alles in één grote mok is niet lekker...
Zal ik voor jou ook een metertje espresso halen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:22 schreef Soempie het volgende:
Bleuh, ik heb van kwart over 12 tot en met half 6 hetzelfde vak/ practicum.
En ik val nu al bijna in slaap.
Ik wilde je niet twee keer laten lopen.quote:
En dat is een reden om het maar van anderen te stelen, die het blijkbaar zelf ook nodig hard nodig hebben? Lief dat je met mij meeleeft hoor, maar denk ook eens aan die arme MM..quote:Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde je niet twee keer laten lopen.
Ah op die manier. Steel je ook bier van alcoholisten, en geld van rijken om ze wat gelukkiger te maken?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ook aan MM. Te veel espresso is vast niet goed voor hem.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah op die manier. Steel je ook bier van alcoholisten, en geld van rijken om ze wat gelukkiger te maken?
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook een metertje espresso halen dan?
Mooi, dan ga ik er eentje halen helemaal voor jou. Of wil je er meer hebben?quote:
Ik mag het niet van je jatten, maar ik wil je best streng toespreken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Soemp kun je niet in de buurt zijn als ik zin heb om te roken? Had onlangs weer bijna een pakje gekocht.....
Ook goed.... In plaats van een Nicorette pleister. Een Nicolette, een dame die heel hard roept: Dat mag niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik mag het niet van je jatten, maar ik wil je best streng toespreken.
Dat werkt ook wel. Zeker als je dan nog boos kijkt ook!quote:
En anders stappen we over op electroshocks.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat werkt ook wel. Zeker als je dan nog boos kijkt ook!
Zullen we het dan ook even over jouw kleptomanie gaan hebben?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders stappen we over op electroshocks.
Ik en elektra zijn geen goed combo......quote:Op donderdag 3 december 2009 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
En anders stappen we over op electroshocks.
Het is ook niet de bedoeling dat het goed voor je is natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en elektra zijn geen goed combo......
Dat ligt toch al achter ons? Ik ben geen recidivist.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zullen we het dan ook even over jouw kleptomanie gaan hebben?
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ligt toch al achter ons? Ik ben geen recidivist.
Oh maar je hebt wel de harten van iedereen in de SC gestolen......quote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ligt toch al achter ons? Ik ben geen recidivist.
Verklikker!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh maar je hebt wel de harten van iedereen in de SC gestolen......
Kroongetuige heet dat tegenwoordig.quote:
Ah, we hebben al een proces aangespannen ook? Gaat snel hier ineensquote:Op donderdag 3 december 2009 10:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kroongetuige heet dat tegenwoordig.
Ben jij de rechter?quote:
Snelrecht!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, we hebben al een proces aangespannen ook? Gaat snel hier ineens
Ik weet het niet... mag dat als je de verdachte enkele keren hebt ontmoet?quote:
Veroordeling bij verstek!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef Soempie het volgende:
In elk geval zal het proces voortgezet moeten worden zonder de beklaagde.![]()
Geeft niet dank zij die enkelband weten we je toch wel te vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef Soempie het volgende:
In elk geval zal het proces voortgezet moeten worden zonder de beklaagde.![]()
Ik leef op koffie...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ook aan MM. Te veel espresso is vast niet goed voor hem.
Hoi TMquote:Op donderdag 3 december 2009 11:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Over toppersgesproken, Jeroen knoop hem aan een vd Boom is te gast bij radio 2.
Ik voelde me al enorm beroerd vanochtend, maar nu breekt het zweet me helemaal uit, wat een naar geluid maakt die man
Er is nooit een reden om de Toppers niet naar de Goelag te sturen......quote:Op donderdag 3 december 2009 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ze muziek maakten kon dat inderdaad, maar ze maken geen muziek, alleen geluid/ruis
Ik vind anders dat die arme mensen in de Goelag al wel genoeg ellende hebben gehad..quote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is nooit een reden om de Toppers niet naar de Goelag te sturen......
Tegenwoordig zitten er alleen nog BZN, Jannes, Lee Towers, Frans Bauer en Jan Smit.....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind anders dat die arme mensen in de Goelag al wel genoeg ellende hebben gehad..
Je bedoelt dat ze gedwongen naar hun eigen CD moeten gaan luisteren?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi TM
De ToppersMet stip op 1 om naar de muzikale goelag gestuurd te worden als de Muzikale revolutie uitbreekt....
Ha, daar heb ik vorig jaar in South Carolina aardig lopen inslaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
PS, zit er ergens bij jou in de buurt een winkel van Old Navy?
Ik heb nu steeds knopen in m'n haar, vooral bij de puntenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Kapper, goed idee.... daar moet ik ook weer eens heen
Neem een kapsel zoals ik heb, nooit meer knopen in je haar...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nu steeds knopen in m'n haar, vooral bij de puntenDa's toch wel enigszins het teken dat ik heen moet
Laat me lekker verwennen: wassen en knippen
En Snickel & Simon...quote:
Jaquote:Op donderdag 3 december 2009 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik vorig jaar in South Carolina aardig lopen inslaan.
T-Shirts met leuke prints hebben ze daar...
*SWOOSH* Flashbackquote:Op donderdag 3 december 2009 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog surprise bouwers i.r.t. Sinterklaas?
Heb na jaren van geen Sinterklaas vieren dit jaar besloten wer eens mee te doen.
Heb als surprise uit 6 pakken DAS klei een buste gemaakt van het hoofd mijn schoonvader (degene op mijn lootje uiteraard) waarin het kado verstopt zit. Zonder hamer o.i.d. zal hij het kado er niet uit kunnen halen.
Onderbroekenlol van het zuiverste water, maar wat moet je anders?
Bij ons koopt iedereen 1 cadeautje voor het lootje en 2 cadeautjes. Die 2 worden ingezet voor een dobbelspel met opdrachten zodat uiteindelijk iedereen met 3 dingen naar huis gaatquote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Wij doen niet aan surprises, en ook niet echt aan gedichten. Kan ik niet erg vinden
Ja, hier. Zeg alleen nog even niet wat het is, je weet nooit wie mee leestquote:Op donderdag 3 december 2009 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er hier nog surprise bouwers i.r.t. Sinterklaas?
Jawel, maar dat zit weer verpakt in een dikke laag bubbeltjesplastic.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, hier. Zeg alleen nog even niet wat het is, je weet nooit wie mee leest
Hoop dat je een niet al te breekbaar kado hebt verder
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
FFWD een paar jaar
Iemand dacht het aloude principe van "een blinde grabbelton gevuld met gekookte spaghetti" een goed idee was. Ook onder de noemer onderbroekenlol. Maarja, dan moet je wel zo slim zijn om die spaghetti niet DAGEN van tevoren in je surprise te stoppen
Is dat van 1 = kadootje pakken, 2 = kadootje van een ander afpakken, 3 = kadootje terugleggen, etc. etc?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij ons koopt iedereen 1 cadeautje voor het lootje en 2 cadeautjes. Die 2 worden ingezet voor een dobbelspel met opdrachten zodat uiteindelijk iedereen met 3 dingen naar huis gaat
Ik zie nu al tegen de chaos op. Een kleuterklas is er niets bij
Dat ja. Maar we werken met 2 groepen dus bijvoorbeeld 5 = opdracht. Op die kaartjes staan dan dingen als: "wissel met iemand van de andere groep" of "geef al je cadeautjes weg"quote:Op donderdag 3 december 2009 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat van 1 = kadootje pakken, 2 = kadootje van een ander afpakken, 3 = kadootje terugleggen, etc. etc?
Dat heb ik ook een keer gedaan en dat duurt uren. Uiteindelijk zit de één met niets en de ander met een berg prullaria...
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, feest bij ons thuis, het tweede tandje is doorgebroken bij Jair, en meneer is behoorlijk van de leg...
Zoiets viert het koor waar ik bij zong vanavond ook, in de kroeg hier op de hoek.... ik denk erover om ook even langs te gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ja. Maar we werken met 2 groepen dus bijvoorbeeld 5 = opdracht. Op die kaartjes staan dan dingen als: "wissel met iemand van de andere groep" of "geef al je cadeautjes weg"
Er is ook een optie dat je 1 cadeautje al mag houden. Maar dat doe je niet zo snel als de helft nog niet is uitgepakt
Het duurt inderdaad uren. Maar wij stellen een tijdslimiet. Uiteindelijk mag er daarna naar hartelust geruild worden en weggegeven zodat iedereen er toch 2 heeft. (Ja, als je HEEEL erg nuchter bent vraag je je af waarom je dan het spel nog speelt)
Ja het is heel gezellig(er is ook bierquote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoiets viert het koor waar ik bij zong vanavond ook, in de kroeg hier op de hoek.... ik denk erover om ook even langs te gaanaltijd wel grappig, de hilariteit die het oplevert. Vorig jaar hebben we het hier thuis met 20 collega's van mn vriend gevierd, ook erg tof
Het is mij opgevallen dat op (externe) HD's bestanden nog wel eens geowned zijn door een een administrator van bijvoorbeeld een oudere windows versie. Dan moet je ze eerst ownenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Soms haat ik M$ écht tot in het diepste van m'n ziel'U hebt geen rechten om deze map te verwijderen' BOK OP! Ik bén admin, er is maar 1 account en dat is het MIJNE!!
Het is me wél gelukt![]()
Het gaat zelfs zover dat ik een berg foto's moest roteren en dat mocht niet. Moest ik voor iedere folde apart ownership nemen..ik kon dat niet in 1 keer doen om 1 of andere duisteren redenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Zoiets had ik dus ook, pas toen ik eigenaar instellingen heb lopen ombouwen mocht ik het verwijderen
Hendig achterhaalde opmerkingquote:
Ik heb hier een Winamp liggen voordat die zwaar werd. Werkt uitstekendquote:Op donderdag 3 december 2009 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Iemand nog tips voor een goede mediaplayer?
Ik wil liever geen winamp gebruiken omdat die vrij zwaar is dacht ik, foobar is leuk maar moet ik zoveel aan knutselen en daar heb ik geen zin meer in, mediamonkey beviel me niet echt.
Ja maar daar heb ik niks aanquote:Op donderdag 3 december 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hier een Winamp liggen voordat die zwaar werd. Werkt uitstekend
Winamp
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze gedwongen naar hun eigen CD moeten gaan luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |