Zo gaat dat soms met feestjes ze zijn voorbij voor je er erg in hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft er nou niemand een opmerking gemaakt dat het vorig topic 750 was? Een jubileum!
Nee April.....quote:
De mannen van de SC moeten op een kalender van Soemp.quote:
ahzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mannen van de SC moeten op een kalender van Soemp.
Wie krijgt welke maand?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mannen van de SC moeten op een kalender van Soemp.
Nem Januariquote:
Ach ze mag ook zomerkleding aan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
PS januari? Die arme meid heeft het nu al zo koud!
Dus het gaat géén naaktkalender worden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ze mag ook zomerkleding aan...
Heel zomerse kleding dus......quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het gaat géén naaktkalender worden?
Of Vermist of Spoorloos.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
Voor een aantal zal wel eerst Opsporing Verzocht ingeschakeld moeten worden.
Een hete douche doet wonderen. Niet tegen het uitglijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh. Ging dus weer es boodschappen doen (wil een cake bakken), maar het was een roteind lopen (naar de Aldi, deze keer kan ik me geen taxi meer veroorloven naar de Hyvee) en dan door de sneeuw bahMijn vriendin moest me ook de hele tijd grijpen want mijn schoenen hadden totaal geen grip en waren ook niet echt waterdicht trouwens. En dan weer met die zware tas terug, geen lol aan. En zweten onder die muts!! Nu doet alles maar vooral mijn rug pijn
Op zich wel maar of haar doucheslang lang genoeg is om bij de winkel te komen weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een hete douche doet wonderen. Niet tegen het uitglijden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |