Het is een vloek he, jij en ziekte bij sneeuwvakanties?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lig in mn bed, ben gister wederom ziek naar huis gegaan, heb vannacht ook amper geslapen![]()
En het ergste van alles, vanavond zou ik eigenlijk vertrekken naar de sneeuw, maar zoals ik me nu voel pverleef ik het echt geen 14 uur in een bus
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:50 schreef Soempie het volgende:
Pfoei! College gelaten voor wat het was en keihard in huis gewerkt. Nu is het schoon en opgeruimd. Het is nog niet eens 11 uur en ik ben lekker vrij.Heerlijk zo'n rustige dag.
Goeie berichten Soempquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:51 schreef Soempie het volgende:
En volgende week nog maar 2 dagen college! Moet wel nog 2 papers schrijven, maar dat is zo gebeurd. Het is echt jaren geleden dat ik zo relaxed de kerstvakantie begon.
Dat is wel heel erg balen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lig in mn bed, ben gister wederom ziek naar huis gegaan, heb vannacht ook amper geslapen![]()
En het ergste van alles, vanavond zou ik eigenlijk vertrekken naar de sneeuw, maar zoals ik me nu voel pverleef ik het echt geen 14 uur in een bus
Vorig jaar had ik het bij de terugreis inderdaad, maar zo'n busrit wens je echt niemand toe...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is een vloek he, jij en ziekte bij sneeuwvakanties?Hoop dat je nog opknapt
Nah, ik weet wel iemand...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik het bij de terugreis inderdaad, maar zo'n busrit wens je echt niemand toe...
Nee dat zal wel nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik het bij de terugreis inderdaad, maar zo'n busrit wens je echt niemand toe...
Toen ik vanochtend heel even uit bed kwam om mezelf weer te verdoven met pijnstillers brak het zweet me meteen weer uit dus ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dat zal wel niet![]()
Maar aankijken hoe je je voelt later op de dagAls je denkt dat het snel weer op zou kunnen knappen kun je overwegen om gewoon stijf van de paracetamol in die bus te gaan zitten
maar anders is het vast verstandiger om lekker in bed te blijven
Kan het me voorstellen. Wel lief dat je toch gaat trouwens. Hopelijk wil ze vooral thee drinken en bijkletsen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een uurtje en dan had ik beloofd om nog even bij de cliënt langs te gaan waar ik gisteren ziek wegging.... maar ik sta nu ook nog niet te springen om weer te gaan werken![]()
Je weet nooit wie er meeleest!quote:
Nee, als het daarom ging was ik zeker weten ziek, ik ben geen mentale hulpverlenerquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Wel lief dat je toch gaat trouwens. Hopelijk wil ze vooral thee drinken en bijkletsen.
Aagje.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Het is vast iemand van dr werkgroep
Jasses, beterschap johquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:51 schreef TradeMarkie het volgende:
In plaats van PM dan maar TM
Ik heb net m'n weekend afgebeld, dus m'n humeur is naar een dieptepunt weggezakt.
Net was ik weer een half uurtje m'n bed uit, ik heb 2 happen van m'n broodje gehad en zat weer te shaken alsof het niks kost, dus ben m'n bed maar weer ingedoken
En voor de meesten weekeind.quote:
Ik ken mensen die dit in Amsterdam hebben gedaan, heel erg bewust...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-agenten-stelen.html
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit in Amsterdam hebben gedaan, heel erg bewust...
Het voorval waar ik het over heb was op 30 april 1980 oftewel de Kroning van Beatrix.quote:
Dan had ik de gezichten van de ME'rs achter in wel willen zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voorval waar ik het over heb was op 30 april 1980 oftewel de Kroning van Beatrix.
Op de Blaauwbrug was het toen oorlog en een busje ME stond klaar om zich terug te trekken, maar de chauffeur was niet aanwezig. Twee bekenden hebben toen de plek achter het stuur ingenomen en hebben een klein stukje met de bus gereden onder gejuich van de demonstranten...
Die heeft niemand gezien, het was toen een behoorlijke chaos en verder dan zo'n 20 meter hebben ze er niet mee gereden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan had ik de gezichten van de ME'rs achter in wel willen zien.
Nee wat geschreven. Ik had toch verteld dat mijn advisor/professor had besloen dat ik schrijftalent had? Hij wilde dat ik deze vakantie met me gaan werken en het talent naar buiten brengen ofzo. Ik vind mezelf verder niet zo speciaal dus ik had een beetje t zitten uitstellen, maar gister toch maar wat gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat is.....
(sneeuw geruimd?)
Idem met dat, door de pharmaceutische industrie gesponsorde, fietstochtje door Frankrijk. Kunnen ze dat niet gewoon in dat land houden en niemand anders er mee lastig vallen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar houden we de ronde van Italië? Komend jaar begint het gebeuren in Nederland, maar in 2012 gaan ze mogelijk naar Washington
Ach al het wegdek in Rotterdam is nu wel opgehoogd en op geknapt..... de stad is een enorme chaos. Je kan nergens meer fatsoenlijk tenzij je te voet gaat maar in juli 2010 zal het perfect zijn......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem met dat, door de pharmaceutische industrie gesponsorde, fietstochtje door Frankrijk. Kunnen ze dat niet gewoon in dat land houden en niemand anders er mee lastig vallen?
Om vervolgens er achter te komen dat er geen geld is om het daarna te onderhouden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach al het wegdek in Rotterdam is nu wel opgehoogd en op geknapt..... de stad is een enorme chaos. Je kan nergens meer fatsoenlijk tenzij je te voet gaat maar in juli 2010 zal het perfect zijn......
Dat is altijd het beleid van de gemeenten lijkt het wel......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens er achter te komen dat er geen geld is om het daarna te onderhouden.
En plannen kunnen ze ook al niet. Bij mij is een stoep en fietspad compleet opgeknapt, zeer netjes.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is altijd het beleid van de gemeenten lijkt het wel......Bij mij in de buurt is een fietspad 2 jaar geleden opgeknapt het is nu al weer net zo slecht.....
Ja logica hebben ze nooit gehad bij de gemeente......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En plannen kunnen ze ook al niet. Bij mij is een stoep en fietspad compleet opgeknapt, zeer netjes.![]()
En 2 weken later werden er naast het fietspad rioolwerkzaamheden verricht waardoor alles weer kapot gereden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |