Nee, kom net aangezeild, ben in de achtergrond wat software aan het downloaden voor een oude WinTV decoder, wil graag een videoband digitaliseren. Maar software geeft foutmeldingenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zat al een tijdje te lurken zeker?
Ohjaquote:
Je bent bevooroordeeld, het is een hele aardige ventquote:Op donderdag 10 december 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En klopt, MM heb ik nooit willen ontmoeten
Inderdaad, en ik kan het weten...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent bevooroordeeld, het is een hele aardige vent
Dat zeggen creeps meestal van zichzelf......quote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kan het weten...
Nee hoor. Ik houd gewoon van plagen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeg je dit nu omdat hij een Amsterdammer is?
Je hebt de voorgeschiedenis tussen PS en mij hier gemist, dus ik vergeef je deze opmerking...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zeggen creeps meestal van zichzelf......
Kijk, ik dus ook en daardoor is het tussen PS en mij niks geworden hier, zeg maar.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik houd gewoon van plagen.
Fair!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de voorgeschiedenis tussen PS en mij hier gemist, dus ik vergeef je deze opmerking...
Is dat ook plagen.....quote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, ik dus ook en daardoor is het tussen PS en mij niks geworden hier, zeg maar.
Ik moet eerlijk toegeven dat ze wel ballen heeft door in haar uppie naar de USA te gaan. Had de verhalen daarover hioer wel gelezen, maar had nooit gedacht dat ze daad bij woord zou voegen...
Ik ben juist blij dat mijn PC weer helemaal goed werkt. Hij sloot niet meer fatsoenlijk afquote:Op donderdag 10 december 2009 21:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, eerste ronde software installeren is zonder foutmeldingen geweest
Neee, da's een typo die ik al had aangepast.quote:
Ah okay dan!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neee, da's een typo die ik al had aangepast.
Ik zal hier, in tegenstelling tot een niet nader te noemen persoon hier, nooit iemand een hoer, laat staan een hioer, noemen...
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn PC weer helemaal goed werkt. Hij sloot niet meer fatsoenlijk af.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nog even een paar hoofdstukken in Het Testament van Grisham lezen.
Ugh dat is dus het probleem. Hij denkt dat ik een random blond breezermeisje benquote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, ik dus ook en daardoor is het tussen PS en mij niks geworden hier, zeg maar.
Ik moet eerlijk toegeven dat ze wel ballen heeft door in haar uppie naar de USA te gaan. Had de verhalen daarover hier wel gelezen, maar had nooit gedacht dat ze daad bij woord zou voegen...
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh dat is dus het probleem. Hij denkt dat ik een random blond breezermeisje benEn ik denk denk dat hij n eng mannetje is. En dat is waarom hij mij wèl wilde ontmoeten en ik hem niet.
Trustequote:Op donderdag 10 december 2009 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lol
Denk dat het in beide gevallen wel meevalt
Ik ga maffen. om 04:30 weer op.
Blijven bewegen he!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga het even buiten uitproberen
Ik heb nooit gedacht dat je een 'random blond breezermeisje' was. Heb je wel wat geplaagd, maar daar ging je dan ook geweldig op in, wat weer voer voor mij was om er nog een schepje op te gooien. De eventuele meeting was ook meer bedoeld om te kijken hoe je zou reageren. En dat deed je zoals ik verwachtte...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh dat is dus het probleem. Hij denkt dat ik een random blond breezermeisje benEn ik denk denk dat hij n eng mannetje is. En dat is waarom hij mij wèl wilde ontmoeten en ik hem niet.
Jij was er toch ook bij in het iraans restaurant ?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Van de SC-ers heb ik ontmoet:
MaJo, MM, Hawaii_Tim, Cobra, ItsJ4U, PS, Nem, Yuri, B.ertha, DiabloSam, Tinuviel, PhysicsRules, DaviniaHR, en ik vergeet vast een paar mensen die in de begindagen naar een van de meets zijn geweest
Ja en toen in mijn oppashuis, maar misschien waren jullie elkaar toen misgelopenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij was er toch ook bij in het iraans restaurant ?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Jij was er toch ook bij in het iraans restaurant ?
't Is bijna weekend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen
quote:
en dat is.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi in de tijd dat jullie allemaal sliepen heb ik zowaar wat nuttigs gedaanDas lang geleden
Mag je nu wel 2 uur eerder weg?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik om 6 uur op m'n werk ben en je hoort dat het ook wel 8 uur had kunnen zijn dan wordt ik niet enthousiast
Vertel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi in de tijd dat jullie allemaal sliepen heb ik zowaar wat nuttigs gedaanDas lang geleden
Je hebt de plantjes water gegeven? Je hebt huiswerk gemaakt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die zitten te wachten op een SC-kalenderquote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
Cobra met alleen een helm en wat groene strepen hier en daar.
Nem met een pollepel en een grote pan soep ofzo.
MM met zijn opnameapparatuur
Ofyles in de trein
HT met een gekke stropdas
Andy tijdens het sporten
TM met een snorkel
etc
Tja..hoe moeten we die opmerking nou opvatten?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet van allen, behalve Ofy hoe ze er uit zien en wordt nu geplaagd door mental images
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
De foto van Nem is al klaar.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |