Wat is er mis mee?quote:
Je had verwacht dat het naar hazelnoten zou smaken?quote:Op donderdag 24 december 2009 07:46 schreef Soempie het volgende:
Ik denk aan walnotenijs. Het is echt vies, omdat het precies naar walnoten smaakt.
't Leek zo lekker.
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had verwacht dat het naar hazelnoten zou smaken?
Ik bedenk met net dat hier een zak walnoten ligtquote:Op donderdag 24 december 2009 07:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nouja, ik had wel een beetje een walnotensmaakje verwacht, maar ipv het ijs kan ik nu net zo goed een handje noten nemen.
Ja, want anders heb ik de komende dagen weinig te eten.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:53 schreef Soempie het volgende:
Moeten jullie ook nog kerstinkopen doen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:52 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie zich afvraagt waar de TT vandaan komt
"Waar denk je aan?"
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:52 schreef Nembrionic het volgende:
Voor wie zich afvraagt waar de TT vandaan komt
"Waar denk je aan?"
ja gourmet spul is nog niet binnen hierquote:Op donderdag 24 december 2009 07:53 schreef Soempie het volgende:
Moeten jullie ook nog kerstinkopen doen?
Beter dan dat je daar morgen achter komt, als je alles al in huis hebt gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:12 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader stelde gisteren voor te gaan gourmetten. Maar toen bedachten we ons opeens dat we helemaal geen gourmetstel meer hebben
zie het al helemaal voor me, tafel gedekt, vlees op tafel hey zeg waar is het gourmetstel eigenlijk?>quote:Op donderdag 24 december 2009 08:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beter dan dat je daar morgen achter komt, als je alles al in huis hebt gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |