Wij hebben ooit een rekening op laten lopen tot over de 1000 guldenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik denk dat ik overigens al mijn bonussen en extra's van dit jaar nog naar de kroeg moet brengen... aangezien ik daar nog een rekening heb staan
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een rekening op laten lopen tot over de 1000 gulden
Auquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan het bonnetje niet vinden.. maar iets van 400 euro dacht ik.
Ja zo'n beetje hetzelfde dusquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan het bonnetje niet vinden.. maar iets van 400 euro dacht ik.
Ik ben ook echt twee maanden niet geweest ofzo, dus misschien daarom dat ik er al een tijdje niks van gehoord hebquote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Wel toffe kroegen als ze d'r niks van zeiden
Wel jammer dat de wachttijd zo lang was, maar wat een mooi bedrag!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
We hebben eerst een hele tijd bij het Goudkantoortje staan zingen om geld op te halen, toen we dat gingen doneren (ongeveer 200 euro!!![]()
en zondag hadden ze ook al voor 130 euro gezongen
) bleek er een wachttijd van 2+ uur te zijn voor wat airtime
Dus de 330 euro netjes door de brievenbus gegooid en vriendelijk bedankt door Giel..... beetje een domper maar ok, toch mooi dat we zoveel op hebben gehaald.
Dan zwemt er niemand in je baan, heerljik. Ga je vaak zwemmen?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het is duidelijk dat iedereen zich mentaal aan het voorbereiden is voor haar of zijn goede voornemens.
Eer was vrijwel niemand in het zwembad.
Prima
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een rekening op laten lopen tot over de 1000 gulden
Ach, hier is het wat meer ons-kent-ons. En dan begint het met opschrijven, en eindigt met gewoon je portemonnee niet meer meenemen naar de kroeg want die gebruik je toch niet. Noem het lui en/of gemakzucht.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wij betalen de rekening gewoon altijd aan het eind van de avond.
Netjes. Ik heb een zwempas, maar heb een hekel aan 's avonds zwemmen en 's morgens lukt niet omdat ik dan vaak al vroeg naar college moet. En in de winter vind ik het altijd zo koud.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeker 1 keer per week, probeer vaker te gaan maar dat schiet er nog wel eens bij in.
Dan moet je in je bikini door de sneeuw richting zwembad fietsen. Dan spring je maar wat graag in dat 'koude' zwembadquote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb een zwempas, maar heb een hekel aan 's avonds zwemmen en 's morgens lukt niet omdat ik dan vaak al vroeg naar college moet. En in de winter vind ik het altijd zo koud.
Ehm.. huh ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind iedereen leuk en aardig, ook in de kroeg, maar 400 euro is niet meer te beheersen, je hebt 0,0 overmaat.
Ik wiki overmaat, en daarna nog steeds...quote:Overmaat
In een chemische reactie is een reactant in overmaat aanwezig als voor het verlopen van de reactie de hoeveelheid niet beperkend is. Zelfs als de reactie helemaal verlopen is, resteert er van een reactant die in overmaat aanwezig was nog een hoeveelheid.
Een overmaat van een reactant kan worden gebruikt om reacties in evenwicht te laten aflopen: doordat de concentratie van de reactant in overmaat ook na de reactie hoog blijft, wordt het evenwicht naar de kant van de reactieproducten gedwongen. Daardoor wordt alle toegevoerde andere reactant efficiënt gebruikt. Dit kan nuttig zijn als één van de reactanten relatief duur is, of als één van de reactanten moeilijk te scheiden is van het gewenste reactieproduct.
Een reactant die in overmaat aanwezig is vormt daardoor niet de beperkende factor voor de reactie.
Ik vind de mooiste reacties altijd van kindjes die perse willen blijven luisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel jammer dat de wachttijd zo lang was, maar wat een mooi bedrag!
Leuke reacties gehad?
Tegen die tijd is het moeilijk om mij nog de deur uit te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
's avonds is voor mij de enige optie...
wel mooie tijd, van 21.00 tot 22.00
En als ze dan aan de hand van hun vader of moeder weglopen, dat ze nog zo over hun schouder blijven kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind de mooiste reacties altijd van kindjes die perse willen blijven luisteren![]()
Jij hebt te lang in het topic 'bikinimeisjes in de sneeuw' gekeken zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Dan moet je in je bikini door de sneeuw richting zwembad fietsen. Dan spring je maar wat graag in dat 'koude' zwembad
Nee, maar mijn interesse is bij deze gewekt. Waar kan ik dat topic vinden ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij hebt te lang in het topic 'bikinimeisjes in de sneeuw' gekeken zeker?
Ja, ze was ook oprecht boos he?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Net zo hard gelachen
Een of andere sloerie kwam hun demo van de dag bij het Glazen Huis aanbieden, voor toch wel even 15 euro (wat voor de demo van de dag te weinig is
) en ze was nog beledigd ook dat het niet gedraaid zou worden
Want ze kwam net uit Londen en had 2u in de kou gestaan
Voor mij ook.quote:
Met z'n 4-en in 1 bed? Lekker warmquote:
Mogguh Yuri. Nog of al wakker?quote:
Ik heb heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met z'n 4-en in 1 bed? Lekker warm
Da's zelfs voor jou laat.quote:
Wakker blijven voor een goed doel.quote:
doe mij de panneboken en ei maar.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een ontbijtje:
[ afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 24 december 2009 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wakker blijven voor een goed doel.
Nog 13 uur dan kun je gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een ontbijtje:
[ afbeelding ]
Dat ziet er niet al te best uit. Wel fijn dat je nog steeds op Roadfood komtquote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een ontbijtje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ziet er niet al te best uit. Wel fijn dat je nog steeds op Roadfood komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |