quote:
Al gemeld bij Cynix. Nu is het wachten op hem.quote:
Oh ik dacht tot 31 december....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond een nieuwjaarsborrel en met een beetje geluk wordt dat erg gezellig en gaat dat door tot 06:00u
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht tot 31 december....
Dus jullie gaan eindigen met een champagne ontbijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond een nieuwjaarsborrel en met een beetje geluk wordt dat erg gezellig en gaat dat door tot 06:00u
Zó gezellig wordt het volgens mij nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan eindigen met een champagne ontbijt.
Shoarmaatje scoren moet wel lukken toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zó gezellig wordt het volgens mij niet
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shoarmaatje scoren moet wel lukken toch?
Dat is wel relaxed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komt
Als de hapjes dan maar niet proberen te ontsnappen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komt
esgarGOquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de hapjes dan maar niet proberen te ontsnappen.
[ afbeelding ]
quote:
Heel fijnquote:
Een geitenkaasje?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel fijn
Ik ga zelf nog wel een knoflookkaasje meenemen vanuit Tjechie. Erg lekker
Oh, dat klinkt goed.quote:
Het smaakt ook verdomd goed. Heb het schapje leeggehaald voordat we terug redenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het smaakt ook verdomd goed. Heb het schapje leeggehaald voordat we terug reden
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Maatje van me smst dat hij door deze straat loopt.
[ afbeelding ]
Had je smokkelondergoed aan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het smaakt ook verdomd goed. Heb het schapje leeggehaald voordat we terug reden
quote:
Nee hoor, is een voorkomende straatnaam in Duitsland. Vaak in een voormalige Jodenbuurt of getto.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat eerst dat ie een geintje maakte....
Je zou toch denken dat ze die naam gezien de historie ook maar in de ban hadden gedaan net als het eerste couplet van het volkslied.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, is een voorkomende straatnaam in Duitsland. Vaak in een voormalige Jodenbuurt of getto.
Gasse is het zelfde als een allee. Het zal dan ook alleen voor buitenlanders raar klinken denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze die naam gezien de historie ook maar in de ban hadden gedaan net als het eerste couplet van het volkslied.
Dat is wel zo. Maar toch klinkt het vrij luguber .....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gasse is het zelfde als een allee. Het zal dan ook alleen voor buitenlanders raar klinken denk ik.
quote:
Valkbij het voormalig kamp Westerbork ligt de Jodenweg. Daar kun je ook je bedenkingen bij hebben terwijl het die naam heeft omdat daar vroeger veel joden woonden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar toch klinkt het vrij luguber .....
Historisch gezien is het inderdaad niet erg fout maar soms komen straatnamen en de geschiedenis pijnlijk samen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valkbij het voormalig kamp Westerbork ligt de Jodenweg. Daar kun je ook je bedenkingen bij hebben terwijl het die naam heeft omdat daar vroeger veel joden woonden.
Maar dat zorgt er wel voor dat de herinnering blijft leven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Historisch gezien is het inderdaad niet erg fout maar soms komen straatnamen en de geschiedenis pijnlijk samen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat zorgt er wel voor dat de herinnering blijft leven.
Da's een goeie zaak dan. Maar de winkelier waar je al die kaasjes kocht was zeker erg blij met je.quote:
quote:
Ik heb er dan ook veel zin in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sneeuwlandschap (en de meisjes) =
Ga je op wintersport Cobra?quote:
Een weekje lekker eten en weg op de snowscooter in Fins Lapland.quote:
Workrelated of gewoon vakantie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een weekje lekker eten en weg op de snowscooter in Fins Lapland.
Was er niet nog een plekje over?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een weekje lekker eten en weg op de snowscooter in Fins Lapland.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was er niet nog een plekje over?
Nou veel plezier alvast dan!quote:
quote:
Laat dat nou net 1 van mijn sterkste punten zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Als jij vloeiend Fins spreekt dan wil ik wel even voor je kijken.
Vertel........quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb net een experiment gedaan als verslaggever.
Ik ken ook alleen maar Kiitos en Oulet kaunis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat dat nou net 1 van mijn sterkste punten zijn
Was het maar waar
Het stelt eigenlijk niet zo heel veel voor: tussenstanden van de Bundesliga doorgeven via Twitter.quote:
Dus over een jaar zien we je in Studio Sport?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het stelt eigenlijk niet zo heel veel voor: tussenstanden van de Bundesliga doorgeven via Twitter.
Dit zal aanvankelijk alleen op de vrijdagavond en de zaterdagmiddag gebeuren en het gebeurt nu nog handmatig. Ik ben van plan deze dienst te automatiseren.
Kook smakelijk.quote:
Alleen de saus?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga eten. Die pastasaus van gisteren
Nee, met pennequote:
Je bent op de hoogte van eventuele allergieën van de personen die het gaan eten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, met penne
En ik heb even een bakje klaargezet om straks mee te nemen voor wat mensen waar ik gisteren spontaan een bord voor mijn neus geschoven kreeg toe ik er ging bieren. Die waren benieuwd naar de saus
Nee, dat niet. Dit doe ik puur als extraatje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus over een jaar zien we je in Studio Sport?
Dan mogen de voetbal liefhebbers blij zijn met mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dit doe ik puur als extraatje.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achetraf denk ik dat ik gewoon een superheftige koortsaanval hadMijn temperatuur was ook heel hoog. Uurtje of twee later wakker met gigantische hoofdpijn(werd huilend van de pijn wakker, bizar), dacht dat ik zou barsten. Vriendin gesmst, maar toen die eenmaal wakker en hier was, was het alweer gezakt. Ondertussen boullion, rijstewafel en ibuprofen binnengehouden dus het komt wel weer goed
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van eventuele allergieën van de personen die het gaan eten?
Nee, Antarctica zit er op dit moment, helaas, niet in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he C4, ligt er een beetje sneeuw daar of is het een verrassing?
Toch maar niet naar Antarctica dit jaar?
quote:
Klik maar bij Hissitie op Big Picture.quote:
Ik vind dat enorm leuk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, sneeuw present
Klinkt ook niet verkeerd, sneeuwscooteren
Dit is de eerste keer dat we dat vanuit Levi gaan doen. Meestal is het Rovaniemi. Daar is een goed hotel met snowscooter verhuur in de kelder. Met als voordeel dat dat hotel aan de rivier ligt die dan gebruikt kan worden als route om, over het ijs, de stad uit te komen en de bossen in te gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you zet het op zijn lijstje van things to do
Dan heeft ie dus gewonnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk dat ie terug is, maar waarom was hij weg? Salarisonderhandelingen?
Hier nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
Het is trouwens weer mooi wit aan het worden.
quote:Small fires burn on the hillsides above the in the southern German town of Pottenstein on January 6, 2010, part of an annual festival traditionally held to ward off evil spirts from the past year. (TIMM SCHAMBERGER/AFP/Getty Images) #
Mooi.quote:
Ja, doe het nu zonder pijnstillersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he PS, voel je je al weer wat beter?
haha waarom dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb nu een zwart achtergrond door die drie getallen van gisteren.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, doe het nu zonder pijnstillersAlleen nog antibiotica en hoestpil. ben wel heel moe
Maar dat hoort bij het beter worden. Geen koorts Lig ook niet meer in bed, ben er uit geweest (uit huis) voor lunch en daarna mijn bed niet meer ingeweest. Ook even bij athletiek wezen kijken, lekker gezeten en ga zo rustig theedrinken. Net spelletje gespeeld met mijn suitemates. Gaat allemaal heel goed dus en rustig aan. Ik denk dat dat van vanochtend een laatste poging was maar dat de antibiotica en mijn lichaam nu toch gewonnen hebben haha
Ik ben momenteel bezig met een experiment in de weekeinden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha waarom dan?
Oh en ik denk dat ik je niet meer ga volgen op Twitter, je schrijft zó veel![]()
ja wàtquote:
alweerquote:
Regenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
alweerDacht na de dooi van vandaag dat we er vanaf zouden zijn. Toen nog regen, helemaal mooi, alle sneeuw weg. De regen werd sneeuw en toen met een gang van 35 km per uur naar huis. Achter een stel bejaarden denk ik
eentje kan wel, schenk ik een jenever-sinas inquote:Op zondag 17 januari 2010 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dilemma: ik kom net thuis van een verjaardag. Zal ik voor mezelf nog een gin-tonic inschenken of niet?
Die combi ken ik niet. Ik ben wel bekend met de straaljagerquote:Op zondag 17 januari 2010 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
eentje kan wel, schenk ik een jenever-sinas in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die combi ken ik niet. Ik ben wel bekend met de straaljagerIk vind het heel lekker, heb een grote handicap, lust geen bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
schenk je er wel een in dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dilemma: ik kom net thuis van een verjaardag. Zal ik voor mezelf nog een gin-tonic inschenken of niet?
akkoordquote:Op zondag 17 januari 2010 03:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor alle zekerheid heb ik er maar een gemaakt waarbij de verhouding gin:tonic rond de 1:7 ligt
In de officiële informatiepagina over dit drankje:quote:Op zondag 17 januari 2010 03:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar de verjaardag had ik nog rond een halve fles Semen shot mee (echte naam: Seaman's shot, smaakt naar Fisherman's friend). Het viel in de smaak: binnen een half uur nadat ik daar aan kwam was de resterende hoeveelheid op
Oftewel: het maakt ons geen reet uit hoe je het drinkt, als je het maar kooptquote:Seaman’s Shot extra hot drink je op kamertemperatuur, gekoeld, als een shot of samen
met een biertje.
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:19 schreef lubje25 het volgende:
was het een leuke verjaardag?
heb het andersom ook meegemaakt, das geen pretjequote:Op zondag 17 januari 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb me er wel vermaakt, ondanks dat ik ook weer niet superveel heb met de jarige. Het helpt dan wel als je de rest van het bezoek kent en eigenlijk met elk van de aanwezigen wel een leuke avond kan hebben
Die ken ik ook. Dat je de jarige kent maar dat die heel druk is met al het bezoek, en van de rest van de aanwezigen ken je er maar 1 een beetje redelijk. Na een half uur ben je dan ook uitgepraat en is het vooral uitzitten. Gelukkig had ik de laatste keer dat ik zo'n verjaardag meemaakte onverwacht een auto tot mijn beschikking, wat toch wel prettig wasquote:Op zondag 17 januari 2010 03:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
heb het andersom ook meegemaakt, das geen pretje![]()
Ik heb een voordeel wat dat betreft. Ik werk in de horeca, sorry kan niet komen helaas moet werkenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ken ik ook. Dat je de jarige kent maar dat die heel druk is met al het bezoek, en van de rest van de aanwezigen ken je er maar 1 een beetje redelijk. Na een half uur ben je dan ook uitgepraat en is het vooral uitzitten. Gelukkig had ik de laatste keer dat ik zo'n verjaardag meemaakte onverwacht een auto tot mijn beschikking, wat toch wel prettig was
Wat voor vereniging is dat dan? Toch niet de AAquote:Op zondag 17 januari 2010 03:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Achtergrondinfo: de vereniging waar ik lid van ben had die dag iemand nodig die kon rijden, heel veel leden hebben geen rijbewijs. Uiteindelijk heb ik toegezegd op zaterdag een paar keer te gaan rijden, met het verhuurbedrijf was afgesproken dat de auto zondagmiddag weer ingeleverd zou worden. Die auto heb ik nog prima kunnen gebruiken om in de avonduren naar een verjaardag een paar plaatsen verderop te gaan ^^.
Ik niet, ik werk bij de klantenservice van een bank (bevalt ook prima), dus ik moet andere redenen verzinnen om niet te hoeven komenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb een voordeel wat dat betreft. Ik werk in de horeca, sorry kan niet komen helaas moet werken
Nah, een studentenvereniging die niet studentikoos isquote:Op zondag 17 januari 2010 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat voor vereniging is dat dan? Toch niet de AA
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah vind het altijd gezellig als jullie nachtbraken
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah vind het altijd gezellig als jullie nachtbraken
quote:
wanneer zijn de opnamen weer?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen iemand die over enkele maanden weer op de nationale tv te zien is ja?
Overigens, kan je Uitzending Gemist daar gebruiken?
herhaling van Idols? Wat ga je nu weer doen?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen iemand die over enkele maanden weer op de nationale tv te zien is ja?
Voor zover ik weet in april. De uitzending zal dan waarschijnlijk de zondag na de opnames zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer zijn de opnamen weer?
Kaassoufflésquote:Op zondag 17 januari 2010 03:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS, ik eet nu een speculaaskoek () en denk er plotseling aan of WW nog Nederlands eten mee heef genomen waar je nu lekker van kunt smikkelen. Is dat zo?
Nah, daarmee was ik een maand geleden nog op tv (opnames zijn nu ruim 7 jaar oud). Dit keer is het een quizquote:Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
herhaling van Idols? Wat ga je nu weer doen?
wat voor quiz?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah, daarmee was ik een maand geleden nog op tv (opnames zijn nu ruim 7 jaar oud). Dit keer is het een quiz
Ah ja, over de mayo had ik je inderdaad zien postenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kaassoufflés(nog niet gegeten)
Zaanse mayonaise
Dropfruit duo's
Oma had chocotofs mee (zijn al op, die vind ik toch zoooo lekker)
723 tot de macht 0 tegen 10 in het kwadraatquote:
die quote slaat nergens op trouwens, doelde er op dat ik het aan jou vroeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kaassoufflés(nog niet gegeten)
Zaanse mayonaise
Dropfruit duo's
Oma had chocotofs mee (zijn al op, die vind ik toch zoooo lekker)
o ja diequote:Op zondag 17 januari 2010 03:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
723 tot de macht 0 tegen 10 in het kwadraat
jaquote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het smaakt inderdaad naar Fisherman's Friendquote:Op zondag 17 januari 2010 03:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Naar de verjaardag had ik nog rond een halve fles Semen shot mee (echte naam: Seaman's shot, smaakt naar Fisherman's friend). Het viel in de smaak: binnen een half uur nadat ik daar aan kwam was de resterende hoeveelheid op
Hihi had ik verteld wat de omschrijving van mijn rol was?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe zit dat nou precies met dat toneelstuk PS?
En gaat Tim daar in spelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kabouter Wesley op Nederlandse televisie
![]()
Ik zat met wat vrienden en m'n vriend te WoWenquote:Op zondag 17 januari 2010 05:46 schreef Neleos het volgende:
En waarom zit jij zo laat nog achter de computer?
Hoi PSquote:Op zondag 17 januari 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hola
Hé, leven in de brouwerij.quote:
Die van Freddy.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke? Die van InBev liggen nog steeds stil
Als ik het maar kan kopen maakt het mij geen reet uit waar de brouwerij staat.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die in Amsterdam is ook al jaren dicht
Dan liever deze:quote:
Je weet het nooit, zulke dingen kunnen ineens omslaan. Paar weken geleden ook, hele dag was superleuk, gezellig en lief, maar om 7 was het ineens een dramaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er een betere papadag is dan morgen
Pak er maar één hoor.quote:
Ik heb de mazzel dat ik nog wat flesjes Bitburger heb staan. Die ga ik straks na het werk maar eens soldaat maken.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet direct mijn favoriete bier, maar ja, na een paar biertjes proef je het toch niet meer
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
OMFG
En dat antwoord ook![]()
IARL (of anderen): heb je nog leuke tips voor Sevilla? Ik ga er pas in april heen, maar toch he, voorpret enzo
Doe mij nog maar een sterke bak... heb het hard nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaa koffie dat is een goed idee!
Mogge allemaalPS al weer een beetje opgeknapt?
Wat MM zegtquote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
OMFG
En dat antwoord ook![]()
IARL (of anderen): heb je nog leuke tips voor Sevilla? Ik ga er pas in april heen, maar toch he, voorpret enzo
Slecht geslapen of heb je nu al een zware dag?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een sterke bak... heb het hard nodig
De kathedraal heb ik bewust niet genoemd, had geen zin om in de wachtrij aan te sluiten toen ik er was...quote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat MM zegtvooral de tapasbarretjes net buiten het centrum zijn bijzonder goed
![]()
En natuurlijk de grote kathedraal, met de "Giralda" toren (ooit een minaret)
Oh ja, die kathedraal doet me nu al kwijlenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat MM zegtvooral de tapasbarretjes net buiten het centrum zijn bijzonder goed
![]()
En natuurlijk de grote kathedraal, met de "Giralda" toren (ooit een minaret)
Ja en jaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Slecht geslapen of heb je nu al een zware dag?
Het heeft 2 dagen geduurd maar het was heel gezelligquote:Op maandag 18 januari 2010 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, hoe was je nieuwjaarsfeestje? Net wakker?
Yupquote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vind ik toch altijd zo leuk klinken; plaatjes draaienHeb je het echt met 2 platenspelers en een mengpaneel gedaan? Een vriend van mij had zoiets te leen en heeft toen op mn 25e verjaardagsfeest plaatjes gedraaid, vet leuk
Alleen punt 1. Papadagen zijn van zichzelf erg leuk, ook als het even tegenzit zoals vandaag. Dan put ik kracht uit de dingen die wel goed gaan: heel goed z'n flesje leeggedronken, bij de apotheek langsgeweest, bij de Halfords om een verloopstukje te kopen, ook de banden van de kinderwagen opgepompt, en nu ligt meneer alweer in bedquote:Op maandag 18 januari 2010 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok iets met tanden en papadag
Dan nog, lijkt me wel dat je met enig logisch nadenken wel snapt dat jequote:
Of taps faptquote:Op maandag 18 januari 2010 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan nog, lijkt me wel dat je met enig logisch nadenken wel snapt dat je
- flappen tapt
en niet taps flapt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Wauw ik heb vooruitgang geboekt met m'n AS opdracht
mijn advies ophaal periode is tussen 22 en 31 januariquote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Heb je ook opgezocht op die site wanneer je 'm kunt opwaarderen?
Scary shit hoorquote:
Dan moet je gewoon wachten tot de 22stequote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn advies ophaal periode is tussen 22 en 31 januari
Dat kan wel. Je moet alleen 5 minuten wachten. Misschien 6.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Soempie het volgende:
Wat ik wel al ontdekt hebt: je kunt niet inloggen op het station en 5 minuten later op hetzelfde station uitloggen. Dus ik vraag me af wat ik moet doen als ik op het laatste moment besluit niet met de trein te gaan (vanwege vertraging ofzo).
Vind het nu al een rotsysteem.
Oke, langer wachten dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan wel. Je moet alleen 5 minuten wachten. Misschien 6.
Yup. Ik heb het ook wel eens een paar keer aan de hand gehadquote:
1. ALS JE REIST MET DE STUDENTEN OV-CHIPKAART ALS JE GRATIS MAG REIZEN, VERGEET DAN NIET OM IN TE CHECKEN. Het vergeten uitchecken kost je toch geen geld. Maar, wanneer je niet ingecheckt staat en je kaart wordt gecontroleerd, dan kun je een boete krijgen! Dit is met name van belang op plekken waar men al een tijdje bezig is met de OV-chipkaart (Rotterdam, Amsterdam). Daar hebben controleurs inmiddels de apparaten om de OV-chipkaarten uit te lezen. In andere regio's (bijvoorbeeld Arnhem - Nijmegen) zijn deze apparaatjes nog niet uitgeleverd aan de (twee) controleurs.quote:
Yup. ENORM fijn voor toeristen ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Dat hele systeem is een probleem op zich
die moeten toch leren hoe de wereld in elkaar zit?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
willen jullie aub niet meer van die onsmakelijke foto's hier posten? Er lezen hier ook minderjarigen mee.
Is dat zo dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
willen jullie aub niet meer van die onsmakelijke foto's hier posten? Er lezen hier ook minderjarigen mee.
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
Waarschijnlijk vocht in je oor van het douchen
Nee hoor, ik vind je heel aardigquote:Op maandag 18 januari 2010 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
God haat me. De tweedegraads brandwond op mijn hand doet nauwelijks nog pijn. De koorts van mijn bronchitis is weg en daarmee de hoofdpijn. Alleen nog een hoestje, dat zou okee geweest zijn. Maar nu heb ik al de hele dag stekende oorpijn! Tjeez, als daar zich maar niks ontwikkelt
Ik zou die nep-Wildenstein het bed uit trappen...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen...
Deze post was eigenlijk bedoeld voor in dat SHO-topic...
Tering, wat faalt dat vaak en hard zeg dat verbouwenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
fuck man
Door plastische chirurgie verspookte celebs # 9
Die twee gaan het ook niet doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering, wat faalt dat vaak en hard zeg dat verbouwen
* Whiteguy hoopt dat Ilse de Lange en Taylor Swift niks laten verspijkeren
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tering, wat faalt dat vaak en hard zeg dat verbouwen
* Whiteguy hoopt dat Ilse de Lange en Taylor Swift niks laten verspijkeren
Ilse doet dat niet, die zit straks als een gerimpelde oude moeke nog steeds met een gitaar op een kruk 'World Of Hurt' te spelen...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Het is een kwestie van tijd vrees ik
Dat denk ik ook. Maar Swift woont in LaLa-land...dus tja...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ilse doet dat niet, die zit straks als een gerimpelde oude moeke nog steeds met een gitaar op een kruk 'World Of Hurt' te spelen...
Tevens wil ik mevrouw Watson aan het niets-aan-verbouwen lijstje toevoegen. Die huist immers ook in LaLa-land inmiddels toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar Swift woont in LaLa-land...dus tja...
Dat bedacht ik mezelf ook vlak nadat ik posttequote:Op maandag 18 januari 2010 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik geloof het wel.
Ik kan trouwens een hele lange lijst maken maar dat ga ik niet doen
Nee die studeert nou aan Brownquote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tevens wil ik mevrouw Watson aan het niets-aan-verbouwen lijstje toevoegen. Die huist immers ook in LaLa-land inmiddels toch?
Niveau van veel Nederlandersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
Op RTLz:
'wat voor beelden zijn het nou precies die gebruikt gaan worden bij de rechtszaak van hoek van Holland'?
Antwoord die presentatrice muts:
'Dit zijn vooral beelden gemaakt met camera's. Veel beelden van vaste beveiligingscamera's maar ook van schoudercamera's van agenten bijvoorbeeld'.
Goh. Camera beelden. Ik dacht even dat ze beelden gemaakt met een pot pindakaas gingen gebruiken, maar nee het zijn toch camera beelden geworden.
beelden van kleiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef Whiteguy het volgende:
Op RTLz:
'wat voor beelden zijn het nou precies die gebruikt gaan worden bij de rechtszaak van hoek van Holland'?
Antwoord die presentatrice muts:
'Dit zijn vooral beelden gemaakt met camera's. Veel beelden van vaste beveiligingscamera's maar ook van schoudercamera's van agenten bijvoorbeeld'.
Goh. Camera beelden. Ik dacht even dat ze beelden gemaakt met een pot pindakaas gingen gebruiken, maar nee het zijn toch camera beelden geworden.
Tuigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 06:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem,
over dat artikel die je eerder plaatste over die 2 eikels
Die 2 eikels die zaterdag die man doodreden op die gestolen scooter
hier het vervolg:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ding_bedreigd__.html
Dit vind ik ook wel (weer) schrijnend hoor:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tuig
Bontkraag afknippen en hun moeder "per ongeluk" platrijden. Dat zeg ik.
Iemand doodrijden terwijl je op de vlucht bent en je daarna zo gedragen? Flikker op
Doe dan gvd wat als agent. Knuppel in de nek, taser dr op, knieschot, nekschot, kies er maar een. Maar de politie doet tegenwoordig aan apathisch toekijken en 'hopen dat het niet escaleert'.quote:Het tweetal was net als het slachtoffer naar het ziekenhuis gebracht voor medische behandeling. Ze hadden de voetganger geschept terwijl ze op de vlucht waren voor de politie.
Omdat ze al door de politie waren aangehouden, stonden de twee voortdurend onder toezicht van twee agenten.
quote:De politie rukte tot drie keer toe uit voor het incident, maar besloot uiteindelijk uit het zicht van de familieleden te blijven om de gemoederen niet nog verder te verhitten.
Bij dat laatste geval stond er ook nog bij dat er geen strafbare feiten waren gepleegdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel (weer) schrijnend hoor:
[..]
Doe dan gvd wat als agent. Knuppel in de nek, taser dr op, knieschot, nekschot, kies er maar een. Maar de politie doet tegenwoordig aan apathisch toekijken en 'hopen dat het niet escaleert'.
Net zoals dus bij dat bericht van 13-januari:
http://www.telegraaf.nl/b(...)reanimatie_af__.html
[..]
goed alleen niet een heel erg productieve dag gehad op schoolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met jullie?
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed alleen niet een heel erg productieve dag gehad op school
Op zich goed, maar jobhunt wil niet vlotten.quote:
Nog steeds moeilijk om iets te vinden dus...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich goed, maar jobhunt wil niet vlotten.
In die twee tussenuren kun je juist productief zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb 2 tussenuren gehad en ook 1 les waar we alleen een toetsje van 10 minuten hadden ofzo
heb sociaal wezen doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
In die twee tussenuren kun je juist productief zijn.![]()
[/zeurmodus]
Ja maar dat wordt niks aangezien ik al 2 weken op response wacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog steeds moeilijk om iets te vinden dus...![]()
Heb je nog sollicitaties lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |