Was er niet nog een plekje over?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een weekje lekker eten en weg op de snowscooter in Fins Lapland.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was er niet nog een plekje over?
Nou veel plezier alvast dan!quote:
quote:
Laat dat nou net 1 van mijn sterkste punten zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Als jij vloeiend Fins spreekt dan wil ik wel even voor je kijken.
Vertel........quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb net een experiment gedaan als verslaggever.
Ik ken ook alleen maar Kiitos en Oulet kaunis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat dat nou net 1 van mijn sterkste punten zijn
Was het maar waar
Het stelt eigenlijk niet zo heel veel voor: tussenstanden van de Bundesliga doorgeven via Twitter.quote:
Dus over een jaar zien we je in Studio Sport?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het stelt eigenlijk niet zo heel veel voor: tussenstanden van de Bundesliga doorgeven via Twitter.
Dit zal aanvankelijk alleen op de vrijdagavond en de zaterdagmiddag gebeuren en het gebeurt nu nog handmatig. Ik ben van plan deze dienst te automatiseren.
Kook smakelijk.quote:
Alleen de saus?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga eten. Die pastasaus van gisteren
Nee, met pennequote:
Je bent op de hoogte van eventuele allergieën van de personen die het gaan eten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, met penne
En ik heb even een bakje klaargezet om straks mee te nemen voor wat mensen waar ik gisteren spontaan een bord voor mijn neus geschoven kreeg toe ik er ging bieren. Die waren benieuwd naar de saus
Nee, dat niet. Dit doe ik puur als extraatje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus over een jaar zien we je in Studio Sport?
Dan mogen de voetbal liefhebbers blij zijn met mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dit doe ik puur als extraatje.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achetraf denk ik dat ik gewoon een superheftige koortsaanval hadMijn temperatuur was ook heel hoog. Uurtje of twee later wakker met gigantische hoofdpijn(werd huilend van de pijn wakker, bizar), dacht dat ik zou barsten. Vriendin gesmst, maar toen die eenmaal wakker en hier was, was het alweer gezakt. Ondertussen boullion, rijstewafel en ibuprofen binnengehouden dus het komt wel weer goed
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van eventuele allergieën van de personen die het gaan eten?
Nee, Antarctica zit er op dit moment, helaas, niet in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he C4, ligt er een beetje sneeuw daar of is het een verrassing?
Toch maar niet naar Antarctica dit jaar?
quote:
Klik maar bij Hissitie op Big Picture.quote:
Ik vind dat enorm leuk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
check, sneeuw present
Klinkt ook niet verkeerd, sneeuwscooteren
Dit is de eerste keer dat we dat vanuit Levi gaan doen. Meestal is het Rovaniemi. Daar is een goed hotel met snowscooter verhuur in de kelder. Met als voordeel dat dat hotel aan de rivier ligt die dan gebruikt kan worden als route om, over het ijs, de stad uit te komen en de bossen in te gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you zet het op zijn lijstje van things to do
Dan heeft ie dus gewonnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuk dat ie terug is, maar waarom was hij weg? Salarisonderhandelingen?
Hier nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
Het is trouwens weer mooi wit aan het worden.
quote:Small fires burn on the hillsides above the in the southern German town of Pottenstein on January 6, 2010, part of an annual festival traditionally held to ward off evil spirts from the past year. (TIMM SCHAMBERGER/AFP/Getty Images) #
Mooi.quote:
Ja, doe het nu zonder pijnstillersquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he PS, voel je je al weer wat beter?
haha waarom dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb nu een zwart achtergrond door die drie getallen van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |