quote:
Al gemeld bij Cynix. Nu is het wachten op hem.quote:
Oh ik dacht tot 31 december....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond een nieuwjaarsborrel en met een beetje geluk wordt dat erg gezellig en gaat dat door tot 06:00u
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht tot 31 december....
Dus jullie gaan eindigen met een champagne ontbijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond een nieuwjaarsborrel en met een beetje geluk wordt dat erg gezellig en gaat dat door tot 06:00u
Zó gezellig wordt het volgens mij nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan eindigen met een champagne ontbijt.
Shoarmaatje scoren moet wel lukken toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zó gezellig wordt het volgens mij niet
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shoarmaatje scoren moet wel lukken toch?
Dat is wel relaxed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komt
Als de hapjes dan maar niet proberen te ontsnappen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De feestgever is chef in Parijs geweest. Ik denk dat het met de hapjes wel in orde komt
esgarGOquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als de hapjes dan maar niet proberen te ontsnappen.
[ afbeelding ]
quote:
Heel fijnquote:
Een geitenkaasje?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel fijn
Ik ga zelf nog wel een knoflookkaasje meenemen vanuit Tjechie. Erg lekker
Oh, dat klinkt goed.quote:
Het smaakt ook verdomd goed. Heb het schapje leeggehaald voordat we terug redenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het smaakt ook verdomd goed. Heb het schapje leeggehaald voordat we terug reden
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Maatje van me smst dat hij door deze straat loopt.
[ afbeelding ]
Had je smokkelondergoed aan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het smaakt ook verdomd goed. Heb het schapje leeggehaald voordat we terug reden
quote:
Nee hoor, is een voorkomende straatnaam in Duitsland. Vaak in een voormalige Jodenbuurt of getto.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat eerst dat ie een geintje maakte....
Je zou toch denken dat ze die naam gezien de historie ook maar in de ban hadden gedaan net als het eerste couplet van het volkslied.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, is een voorkomende straatnaam in Duitsland. Vaak in een voormalige Jodenbuurt of getto.
Gasse is het zelfde als een allee. Het zal dan ook alleen voor buitenlanders raar klinken denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze die naam gezien de historie ook maar in de ban hadden gedaan net als het eerste couplet van het volkslied.
Dat is wel zo. Maar toch klinkt het vrij luguber .....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gasse is het zelfde als een allee. Het zal dan ook alleen voor buitenlanders raar klinken denk ik.
quote:
Valkbij het voormalig kamp Westerbork ligt de Jodenweg. Daar kun je ook je bedenkingen bij hebben terwijl het die naam heeft omdat daar vroeger veel joden woonden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar toch klinkt het vrij luguber .....
Historisch gezien is het inderdaad niet erg fout maar soms komen straatnamen en de geschiedenis pijnlijk samen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valkbij het voormalig kamp Westerbork ligt de Jodenweg. Daar kun je ook je bedenkingen bij hebben terwijl het die naam heeft omdat daar vroeger veel joden woonden.
Maar dat zorgt er wel voor dat de herinnering blijft leven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Historisch gezien is het inderdaad niet erg fout maar soms komen straatnamen en de geschiedenis pijnlijk samen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat zorgt er wel voor dat de herinnering blijft leven.
Da's een goeie zaak dan. Maar de winkelier waar je al die kaasjes kocht was zeker erg blij met je.quote:
quote:
Ik heb er dan ook veel zin in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat sneeuwlandschap (en de meisjes) =
Ga je op wintersport Cobra?quote:
Een weekje lekker eten en weg op de snowscooter in Fins Lapland.quote:
Workrelated of gewoon vakantie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een weekje lekker eten en weg op de snowscooter in Fins Lapland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |