Ja en jaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Slecht geslapen of heb je nu al een zware dag?
Het heeft 2 dagen geduurd maar het was heel gezelligquote:Op maandag 18 januari 2010 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, hoe was je nieuwjaarsfeestje? Net wakker?
Yupquote:Op maandag 18 januari 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vind ik toch altijd zo leuk klinken; plaatjes draaienHeb je het echt met 2 platenspelers en een mengpaneel gedaan? Een vriend van mij had zoiets te leen en heeft toen op mn 25e verjaardagsfeest plaatjes gedraaid, vet leuk
Alleen punt 1. Papadagen zijn van zichzelf erg leuk, ook als het even tegenzit zoals vandaag. Dan put ik kracht uit de dingen die wel goed gaan: heel goed z'n flesje leeggedronken, bij de apotheek langsgeweest, bij de Halfords om een verloopstukje te kopen, ook de banden van de kinderwagen opgepompt, en nu ligt meneer alweer in bedquote:Op maandag 18 januari 2010 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik gok iets met tanden en papadag
Dan nog, lijkt me wel dat je met enig logisch nadenken wel snapt dat jequote:
Of taps faptquote:Op maandag 18 januari 2010 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan nog, lijkt me wel dat je met enig logisch nadenken wel snapt dat je
- flappen tapt
en niet taps flapt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Wauw ik heb vooruitgang geboekt met m'n AS opdracht
mijn advies ophaal periode is tussen 22 en 31 januariquote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Heb je ook opgezocht op die site wanneer je 'm kunt opwaarderen?
Scary shit hoorquote:
Dan moet je gewoon wachten tot de 22stequote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn advies ophaal periode is tussen 22 en 31 januari
Dat kan wel. Je moet alleen 5 minuten wachten. Misschien 6.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Soempie het volgende:
Wat ik wel al ontdekt hebt: je kunt niet inloggen op het station en 5 minuten later op hetzelfde station uitloggen. Dus ik vraag me af wat ik moet doen als ik op het laatste moment besluit niet met de trein te gaan (vanwege vertraging ofzo).
Vind het nu al een rotsysteem.
Oke, langer wachten dus.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan wel. Je moet alleen 5 minuten wachten. Misschien 6.
Yup. Ik heb het ook wel eens een paar keer aan de hand gehadquote:
1. ALS JE REIST MET DE STUDENTEN OV-CHIPKAART ALS JE GRATIS MAG REIZEN, VERGEET DAN NIET OM IN TE CHECKEN. Het vergeten uitchecken kost je toch geen geld. Maar, wanneer je niet ingecheckt staat en je kaart wordt gecontroleerd, dan kun je een boete krijgen! Dit is met name van belang op plekken waar men al een tijdje bezig is met de OV-chipkaart (Rotterdam, Amsterdam). Daar hebben controleurs inmiddels de apparaten om de OV-chipkaarten uit te lezen. In andere regio's (bijvoorbeeld Arnhem - Nijmegen) zijn deze apparaatjes nog niet uitgeleverd aan de (twee) controleurs.quote:
Yup. ENORM fijn voor toeristen ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Dat hele systeem is een probleem op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |