En gaat Tim daar in spelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kabouter Wesley op Nederlandse televisie
![]()
Ik zat met wat vrienden en m'n vriend te WoWenquote:Op zondag 17 januari 2010 05:46 schreef Neleos het volgende:
En waarom zit jij zo laat nog achter de computer?
Hoi PSquote:Op zondag 17 januari 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hola
Hé, leven in de brouwerij.quote:
Die van Freddy.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke? Die van InBev liggen nog steeds stil
Als ik het maar kan kopen maakt het mij geen reet uit waar de brouwerij staat.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die in Amsterdam is ook al jaren dicht
Dan liever deze:quote:
Je weet het nooit, zulke dingen kunnen ineens omslaan. Paar weken geleden ook, hele dag was superleuk, gezellig en lief, maar om 7 was het ineens een dramaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er een betere papadag is dan morgen
Pak er maar één hoor.quote:
Ik heb de mazzel dat ik nog wat flesjes Bitburger heb staan. Die ga ik straks na het werk maar eens soldaat maken.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet direct mijn favoriete bier, maar ja, na een paar biertjes proef je het toch niet meer
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
OMFG
En dat antwoord ook![]()
IARL (of anderen): heb je nog leuke tips voor Sevilla? Ik ga er pas in april heen, maar toch he, voorpret enzo
Doe mij nog maar een sterke bak... heb het hard nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaa koffie dat is een goed idee!
Mogge allemaalPS al weer een beetje opgeknapt?
Wat MM zegtquote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
OMFG
En dat antwoord ook![]()
IARL (of anderen): heb je nog leuke tips voor Sevilla? Ik ga er pas in april heen, maar toch he, voorpret enzo
Slecht geslapen of heb je nu al een zware dag?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een sterke bak... heb het hard nodig
De kathedraal heb ik bewust niet genoemd, had geen zin om in de wachtrij aan te sluiten toen ik er was...quote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat MM zegtvooral de tapasbarretjes net buiten het centrum zijn bijzonder goed
![]()
En natuurlijk de grote kathedraal, met de "Giralda" toren (ooit een minaret)
Oh ja, die kathedraal doet me nu al kwijlenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat MM zegtvooral de tapasbarretjes net buiten het centrum zijn bijzonder goed
![]()
En natuurlijk de grote kathedraal, met de "Giralda" toren (ooit een minaret)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |