Ik vond haar er al zo onnatuurlijk uitzien..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
Nadya Suleman aka Octomum
[ afbeelding ]
Die hoort in Madame Toussauds thuisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Wayne Newton, the Pope of Las Vegas.
Da's nou eens écht een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
Creep.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
das gewoon eng!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Before: Multi-talented businesswoman Jordan made her breakthrough into glamour modelling at the tender age of 17 after sending a batch of pictures to a London agency. Despite appearing on Page 3 within weeks, Jordan felt insecure about her figure. "I always felt like I looked flat-chested when I stood next to other girls on the glamour circuit," she reveals.
After: Now 30, Jordan has gone under the surgeon's knife many times throughout her career - with procedures including three breast enlargements, two breast reductions, a nose job, liposuction and collagen injections. Time to stop? Possibly. "I don't want to look 18 when I'm 60," Jordan said recently.
T'is net een kwakend eendje als ze praatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
quote:
Jezus, ik zou geneigd zijn om een blokje om te lopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Een van de ergste vind ik Sydne Rome... spaghettiwestern filmspeelster, vriendin van een jonge David Bowie en aerobics koningin (naast Jane Fonda)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en nu verworden tot:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Net als octomum een eendje met die verbouwde bekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |