Ik vond haar er al zo onnatuurlijk uitzien..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
Nadya Suleman aka Octomum
[ afbeelding ]
Die hoort in Madame Toussauds thuisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Wayne Newton, the Pope of Las Vegas.
Da's nou eens écht een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
Creep.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
das gewoon eng!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Before: Multi-talented businesswoman Jordan made her breakthrough into glamour modelling at the tender age of 17 after sending a batch of pictures to a London agency. Despite appearing on Page 3 within weeks, Jordan felt insecure about her figure. "I always felt like I looked flat-chested when I stood next to other girls on the glamour circuit," she reveals.
After: Now 30, Jordan has gone under the surgeon's knife many times throughout her career - with procedures including three breast enlargements, two breast reductions, a nose job, liposuction and collagen injections. Time to stop? Possibly. "I don't want to look 18 when I'm 60," Jordan said recently.
T'is net een kwakend eendje als ze praatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
quote:
Jezus, ik zou geneigd zijn om een blokje om te lopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Een van de ergste vind ik Sydne Rome... spaghettiwestern filmspeelster, vriendin van een jonge David Bowie en aerobics koningin (naast Jane Fonda)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en nu verworden tot:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Net als octomum een eendje met die verbouwde bekquote:
Ooohh, eeuwig zonde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Een van de ergste vind ik Sydne Rome... spaghettiwestern filmspeelster, vriendin van een jonge David Bowie en aerobics koningin (naast Jane Fonda)
en nu verworden tot:
Maar die dingen zijn ook knoerthard als ze er net ingepropt zijn. Dat moet echt inzakken nogquote:
pics?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn vergelijkbare doch natuurlijke cupmaat ziet er veel beter uit
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
jezus zeg, wat kijkt ze scheel op die foto met david bowiequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
Al die plastiche chirurgie en dan niks aan die oren doen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Had ze bij haar verbouwing wel ff d'r oren mogen doen!! wat een flappers! Dumbo is er nix bij vergeleken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Daar krijg ik dus gewoon nachtmerries vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
Ervaring?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar die dingen zijn ook knoerthard als ze er net ingepropt zijn. Dat moet echt inzakken nog.
Joan van Arkquote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Joan van Ark
[ afbeelding ]
Gary Busey
Ik kan ze niet zienquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Joan van ArkEn wat kijkt Gary Busey verbaasd
Al je plaatjes doen het nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef TUFKAL het volgende:
Meg Ryan ziet er ook lekker uit
[ afbeelding ]
Janet Jackson met haar borstimplantaten:
[ afbeelding ]
Kruisjes!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef TUFKAL het volgende:
Meg Ryan ziet er ook lekker uit
[ afbeelding ]
Janet Jackson met haar borstimplantaten:
[ afbeelding ]
Kom jij ook weer met een kruisjequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Kruisjes!
En om er ook maar even een plaatje bij te doen; nog een keer Stephanie Pratt, vergelijkend naast elkaar.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zat zij niet ooit in Saved by the bell?
Ah, leuk, weer eentje uit de oude doosquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:45 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]'
Madonna: Well, someone is losing the fight against the fug. The plastic surgery is not working.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, leuk, weer eentje uit de oude doos
En van een verkeerd dieetquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Maraca het volgende:
Het is inderdaad ook een combinatie van hele verkeerde make-up![]()
[ afbeelding ]
Op de tweede foto net het bekende Jackson neusjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef k_i_m het volgende:
Lil Kim is aziatische geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ze haar "kuil" laten bewerken? Of toevallig een goeie foto?quote:
Ieuw ieuw ieuwquote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef MargrietjeO het volgende:
[ afbeelding ]
Lyn May, en ze heeft een beauty care lijn..... Noooooooooooo
Dus hij bestaat dus echt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Nu
' t Is net zo''n gemummificeerd lijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
quote:
Echt heel lelijk, die grote "opening" tussen haar borsten.quote:
Je vergeet nog iets. Check die kin eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:32 schreef Poeke het volgende:
Ff zien, lippen: check, tanden: check; wenkbrauwlift: check, wallen onder ogen weggespoten; check
Wangimplantaten: maybe...
Borstimplantaten: definitely no
Dat zat ik me ook af te vragen of daar wat mee gedaan is. Maar kan ook zijn dat al het vet dat er ooit zat weg is. Kan me niet voorstellen dat iemand zo een puntkin mooi vindt (maar ja met dit soort tiepjes weet je het maar nooit).quote:Op maandag 4 januari 2010 07:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets. Check die kin eens.
Ze lijkt wel eind 30.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef SEMTEX het volgende:
Chloe Latanzi, dochter van Olivia Newton John:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeftijd: 23
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef rena het volgende:
Dat verspookte valt toch nog wel mee bij haar? In ieder geval wel op deze foto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |