wie is datquote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Even in de herhaling omdat het zo zonde is
ter verduidelijking:quote:
met een klein beetje spek zag ze er ook beter uitquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef Ole het volgende:
[..]
met een klein beetje spek zag ze er ook beter uit
[ afbeelding ]
ja inderdaad! Nu zie je alleen die paardebek meteen ( sorry paardjes).quote:Op zondag 19 april 2009 15:18 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe kan ze zichzelf zo verpesten
? Ze was hartstikke mooi voor...
Het lijkt me ook zo pijnlijk, ik bedoel: letterlijk. Je kunt de huid van je lippen toch niet ongestraft zo ver oprekken? Haar mond is in omvang verdubbeld. Is er een liptransplantatie aan te pas gekomen of hoe werkt zoiets? Ik ben echt wel benieuwd. En ik denk dat deze vrouw verrekt van de pijnquote:Op zondag 19 april 2009 15:18 schreef rena het volgende:
Hoe kan ze zichzelf zo verpesten
? Ze was hartstikke mooi voor...
Hm laat die lipcorrectie nu dan maar zitten....quote:
Kathy Griffin.quote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Fratz het volgende:
Vicky Lewis volgens mij. Een beetje raar.
[ afbeelding ]
en ze is nog ver onder de 40 dacht ik... echt nergens voor nodigquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef samara het volgende:
[..]
ja inderdaad! Nu zie je alleen die paardebek meteen ( sorry paardjes).
ze had juist zoveel karakterquote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Fratz het volgende:
Vicky Lewis Kathy Griffin. Een beetje raar.
[ afbeelding ]
voor mij
Ze is 30quote:Op zondag 26 april 2009 10:46 schreef Ole het volgende:
[..]
en ze is nog ver onder de 40 dacht ik... echt nergens voor nodig
]iemand die niet normaal begraven kan worden omdat het gezien gaat worden als chemisch afval.quote:
Tsja, eeuwig zonde.quote:Op zondag 26 april 2009 12:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
Waarom laat ze zich dan verbouwen zodat ze er uit ziet alsof ze 50 is?
Da's gewoon eng.quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef Fratz het volgende:
vast al eerder gepost maar hij blijft mooi. hij lijkt wel een wassen beeld!
[ afbeelding ]
Dat is echt een verschil van dag en nacht! Dacht dat ze altijd zo'n rare kop had.quote:
Rechtse foto lijkt van een omgebouwde vent.quote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Fratz het volgende:
Vicky Lewis Kathy Griffin. Een beetje raar.
[ afbeelding ]
voor mij
quote:Gezichtsrenovatie voor Mickey Rourke
Uitgegeven: 1 mei 2009 18:09
Laatst gewijzigd: 1 mei 2009 19:33
AMSTERDAM - Acteur Mickey Rourke gaat weer naar de cosmetisch chirurg. Hij laat de slechte siliconen in zijn gezicht eruit halen en alles er weer opnieuw inzetten.
Dat meldt De Telegraaf op zijn website.
Het gezicht van de acteur was behoorlijk 'mislukt' na een eerdere operatie waarin hij siliconen liet aanbrengen om jonger te lijken.
Siliconen
Arts Cristian Pérez Latorre zou telefonisch contact gehad hebben met Rourke. ''Zijn hele gezicht wordt gereconstrueerd, we doen alles opnieuw”, aldus de arts in de krant.
De neus van de acteur, onder meer bekend van de films Sin City en The Wrestler, wordt ook geopereerd.
Dertig dagen na de operatie kan Mickey zich met zijn nieuwe siliconen weer vertonen aan de buitenwereld.
© NU.nl
Zo zie je wat een overdosis zon met je gezicht en lijf doetquote:
omg.. hij lijkt op nu op een andere beroemde acteur.. gut hoe heet die ook al weerquote:
quote:
Die rechtsonder.. Die lippenquote:
Haha ben niet helemaal op de hoogte van de plaatjes die al langs zijn gekomenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die kennen we nu wel. Blijft desondanks fascinerend. Dat mens is gewoon ziek in d'r hoofd.
zondeee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Magalie het volgende:
Jocelyn Wildenstein (eng hè). Ze heeft al 4 miljoen dollar aan plastisch chirurgie uitgegeven.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |