wie is datquote:Op zondag 19 april 2009 10:21 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Even in de herhaling omdat het zo zonde is
ter verduidelijking:quote:
met een klein beetje spek zag ze er ook beter uitquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef Ole het volgende:
[..]
met een klein beetje spek zag ze er ook beter uit
[ afbeelding ]
ja inderdaad! Nu zie je alleen die paardebek meteen ( sorry paardjes).quote:Op zondag 19 april 2009 15:18 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe kan ze zichzelf zo verpesten
? Ze was hartstikke mooi voor...
Het lijkt me ook zo pijnlijk, ik bedoel: letterlijk. Je kunt de huid van je lippen toch niet ongestraft zo ver oprekken? Haar mond is in omvang verdubbeld. Is er een liptransplantatie aan te pas gekomen of hoe werkt zoiets? Ik ben echt wel benieuwd. En ik denk dat deze vrouw verrekt van de pijnquote:Op zondag 19 april 2009 15:18 schreef rena het volgende:
Hoe kan ze zichzelf zo verpesten
? Ze was hartstikke mooi voor...
Hm laat die lipcorrectie nu dan maar zitten....quote:
Kathy Griffin.quote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Fratz het volgende:
Vicky Lewis volgens mij. Een beetje raar.
[ afbeelding ]
en ze is nog ver onder de 40 dacht ik... echt nergens voor nodigquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef samara het volgende:
[..]
ja inderdaad! Nu zie je alleen die paardebek meteen ( sorry paardjes).
ze had juist zoveel karakterquote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Fratz het volgende:
Vicky Lewis Kathy Griffin. Een beetje raar.
[ afbeelding ]
voor mij
Ze is 30quote:Op zondag 26 april 2009 10:46 schreef Ole het volgende:
[..]
en ze is nog ver onder de 40 dacht ik... echt nergens voor nodig
]iemand die niet normaal begraven kan worden omdat het gezien gaat worden als chemisch afval.quote:
Tsja, eeuwig zonde.quote:Op zondag 26 april 2009 12:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
Waarom laat ze zich dan verbouwen zodat ze er uit ziet alsof ze 50 is?
Da's gewoon eng.quote:Op zondag 26 april 2009 00:41 schreef Fratz het volgende:
vast al eerder gepost maar hij blijft mooi. hij lijkt wel een wassen beeld!
[ afbeelding ]
Dat is echt een verschil van dag en nacht! Dacht dat ze altijd zo'n rare kop had.quote:
Rechtse foto lijkt van een omgebouwde vent.quote:Op zondag 26 april 2009 00:50 schreef Fratz het volgende:
Vicky Lewis Kathy Griffin. Een beetje raar.
[ afbeelding ]
voor mij
quote:Gezichtsrenovatie voor Mickey Rourke
Uitgegeven: 1 mei 2009 18:09
Laatst gewijzigd: 1 mei 2009 19:33
AMSTERDAM - Acteur Mickey Rourke gaat weer naar de cosmetisch chirurg. Hij laat de slechte siliconen in zijn gezicht eruit halen en alles er weer opnieuw inzetten.
Dat meldt De Telegraaf op zijn website.
Het gezicht van de acteur was behoorlijk 'mislukt' na een eerdere operatie waarin hij siliconen liet aanbrengen om jonger te lijken.
Siliconen
Arts Cristian Pérez Latorre zou telefonisch contact gehad hebben met Rourke. ''Zijn hele gezicht wordt gereconstrueerd, we doen alles opnieuw”, aldus de arts in de krant.
De neus van de acteur, onder meer bekend van de films Sin City en The Wrestler, wordt ook geopereerd.
Dertig dagen na de operatie kan Mickey zich met zijn nieuwe siliconen weer vertonen aan de buitenwereld.
© NU.nl
Zo zie je wat een overdosis zon met je gezicht en lijf doetquote:
omg.. hij lijkt op nu op een andere beroemde acteur.. gut hoe heet die ook al weerquote:
quote:
Die rechtsonder.. Die lippenquote:
Haha ben niet helemaal op de hoogte van de plaatjes die al langs zijn gekomenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die kennen we nu wel. Blijft desondanks fascinerend. Dat mens is gewoon ziek in d'r hoofd.
zondeee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Magalie het volgende:
Jocelyn Wildenstein (eng hè). Ze heeft al 4 miljoen dollar aan plastisch chirurgie uitgegeven.
[ afbeelding ]
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op zondag 10 mei 2009 14:45 schreef Dandilion het volgende:
ik las ergens dat mickey rourke naar brazilie gaat en daar zijn implantaten uit zijn gezicht laat halen en alles weer overgaat doen en zodoende er beter uit gaat zien.
of dat gaat lukken ..
ok, dat is gewoon freaky deaky...;-(quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Magalie het volgende:
Jocelyn Wildenstein (eng hè). Ze heeft al 4 miljoen dollar aan plastisch chirurgie uitgegeven.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet niet of ik dit een verbetering vind...
[ afbeelding ]
Dit is Shane "A Smile Only A Dealer Could Love" McGowan van The Pogues. Ik hoef geloof ik niet uit te leggen waarom hij geen tanden meer heeft.![]()
Het komt door overmatig gebruik van heroine, meth en ongetwijfeld zo'n beetje elke andere harddrug in zijn jongere jaren. Momenteel kampt hij alweer jaren met een zware alcoholverslaving.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef Julie. het volgende:
Door de Drugs? Lijkt me sterk.
Door de Dealer eruitgeslagen? Kan.
Zonde, zeker omdat haar decolletee en schouders voor een veertigplusser er zo goed uit zien. Hele plaatje is meteen verpest..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef rena het volgende:
Niet echt een celeb, maar Hayden Panettiere heeft haar moeder volgens mij een abonnementje op de chirurg gegeven![]()
[ afbeelding ]
Bij dr bovenarmen houd dat "er goed uit zien" ook al snel op zo te zienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zonde, zeker omdat haar decolletee en schouders voor een veertigplusser er zo goed uit zien. Hele plaatje is meteen verpest..
Slecht excuus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
'T is de schuld van die screwdriver van net
Wat een vreselijk enge neus!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef rena het volgende:
Niet echt een celeb, maar Hayden Panettiere heeft haar moeder volgens mij een abonnementje op de chirurg gegeven![]()
[ afbeelding ]
En dan nog een kleine fronsrimpel hebben. Wat een prutser!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Lesley Vogel, ma van Hayden 'Heroes' Pannettiere heeft e.e.a. laten doen:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel meevallen, vergeet niet dat er een hele periode Crystal Meth tussen zit ook....quote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben hier geloof ik de uitzondering,maar ik vind Fergie er wél goed uitzien zo.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, vergeet niet dat er een hele periode Crystal Meth tussen zit ook....
Je zou denken dat zij inmiddels wel aan huidkanker zou lijden. Allemachtig, 20 jaar te lang in de braadpan gelegen.quote:
Ik denk dat ze huidkanker heeft. Iemand moet het nog aan haar vertellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:37 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Je zou denken dat zij inmiddels wel aan huidkanker zou lijden. Allemachtig, 20 jaar te lang in de braadpan gelegen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben hier geloof ik de uitzondering,maar ik vind Fergie er wél goed uitzien zo.
Ik vind dat wel mooi eigenlijk? Ze heeft eindelijk een leuk hoofd! Alleen haar bil is ze vergeten te trainenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Erger nog, ze ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tieten, buik en billen zijn niet mijn ding. Verder vind ik haar prachtig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Erger nog, ze ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze had best een goede kont!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
De tieten, buik en billen zijn niet mijn ding. Verder vind ik haar prachtig.
Wow, ik wist niet dat ze ooit mooi was geweestquote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef agentstarling het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie van black eyed peas gewoon echt de wenkbrauwen helemaal op laten trekken lippen vergroot helemaal strak getrokken!
en lelijk dat ze is geworden...
Nee, er ontbreekt iets heel belangrijks: volume.quote:
wat zonde...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef agentstarling het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie van black eyed peas gewoon echt de wenkbrauwen helemaal op laten trekken lippen vergroot helemaal strak getrokken!
en lelijk dat ze is geworden...
Zonde!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef MaLo het volgende:
Ray Liotta was al in het klein te zien op de vorige pagina. Omdat ik het zo zonde vind nog een voor en na foto:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef MaLo het volgende:
Ray Liotta was al in het klein te zien op de vorige pagina. Omdat ik het zo zonde vind nog een voor en na foto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |