Ik vind het ook wel meevallen, vergeet niet dat er een hele periode Crystal Meth tussen zit ook....quote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben hier geloof ik de uitzondering,maar ik vind Fergie er wél goed uitzien zo.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, vergeet niet dat er een hele periode Crystal Meth tussen zit ook....
Je zou denken dat zij inmiddels wel aan huidkanker zou lijden. Allemachtig, 20 jaar te lang in de braadpan gelegen.quote:
Ik denk dat ze huidkanker heeft. Iemand moet het nog aan haar vertellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 02:37 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
Je zou denken dat zij inmiddels wel aan huidkanker zou lijden. Allemachtig, 20 jaar te lang in de braadpan gelegen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben hier geloof ik de uitzondering,maar ik vind Fergie er wél goed uitzien zo.
Ik vind dat wel mooi eigenlijk? Ze heeft eindelijk een leuk hoofd! Alleen haar bil is ze vergeten te trainenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Erger nog, ze ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tieten, buik en billen zijn niet mijn ding. Verder vind ik haar prachtig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Erger nog, ze ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze had best een goede kont!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
[..]
De tieten, buik en billen zijn niet mijn ding. Verder vind ik haar prachtig.
Wow, ik wist niet dat ze ooit mooi was geweestquote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef agentstarling het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie van black eyed peas gewoon echt de wenkbrauwen helemaal op laten trekken lippen vergroot helemaal strak getrokken!
en lelijk dat ze is geworden...
Nee, er ontbreekt iets heel belangrijks: volume.quote:
wat zonde...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef agentstarling het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie van black eyed peas gewoon echt de wenkbrauwen helemaal op laten trekken lippen vergroot helemaal strak getrokken!
en lelijk dat ze is geworden...
Zonde!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef MaLo het volgende:
Ray Liotta was al in het klein te zien op de vorige pagina. Omdat ik het zo zonde vind nog een voor en na foto:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef MaLo het volgende:
Ray Liotta was al in het klein te zien op de vorige pagina. Omdat ik het zo zonde vind nog een voor en na foto:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |