Kijk eens een paar posts boven jequote:Op zondag 10 mei 2009 14:45 schreef Dandilion het volgende:
ik las ergens dat mickey rourke naar brazilie gaat en daar zijn implantaten uit zijn gezicht laat halen en alles weer overgaat doen en zodoende er beter uit gaat zien.
of dat gaat lukken ..
ok, dat is gewoon freaky deaky...;-(quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:13 schreef Magalie het volgende:
Jocelyn Wildenstein (eng hè). Ze heeft al 4 miljoen dollar aan plastisch chirurgie uitgegeven.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet niet of ik dit een verbetering vind...
[ afbeelding ]
Dit is Shane "A Smile Only A Dealer Could Love" McGowan van The Pogues. Ik hoef geloof ik niet uit te leggen waarom hij geen tanden meer heeft.![]()
Het komt door overmatig gebruik van heroine, meth en ongetwijfeld zo'n beetje elke andere harddrug in zijn jongere jaren. Momenteel kampt hij alweer jaren met een zware alcoholverslaving.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef Julie. het volgende:
Door de Drugs? Lijkt me sterk.
Door de Dealer eruitgeslagen? Kan.
Zonde, zeker omdat haar decolletee en schouders voor een veertigplusser er zo goed uit zien. Hele plaatje is meteen verpest..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef rena het volgende:
Niet echt een celeb, maar Hayden Panettiere heeft haar moeder volgens mij een abonnementje op de chirurg gegeven![]()
[ afbeelding ]
Bij dr bovenarmen houd dat "er goed uit zien" ook al snel op zo te zienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zonde, zeker omdat haar decolletee en schouders voor een veertigplusser er zo goed uit zien. Hele plaatje is meteen verpest..
Slecht excuus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
'T is de schuld van die screwdriver van net
Wat een vreselijk enge neus!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef rena het volgende:
Niet echt een celeb, maar Hayden Panettiere heeft haar moeder volgens mij een abonnementje op de chirurg gegeven![]()
[ afbeelding ]
En dan nog een kleine fronsrimpel hebben. Wat een prutser!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Lesley Vogel, ma van Hayden 'Heroes' Pannettiere heeft e.e.a. laten doen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |