Ik vond haar er al zo onnatuurlijk uitzien..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
Nadya Suleman aka Octomum
[ afbeelding ]
Die hoort in Madame Toussauds thuisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Wayne Newton, the Pope of Las Vegas.
Da's nou eens écht een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
Creep.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
das gewoon eng!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Before: Multi-talented businesswoman Jordan made her breakthrough into glamour modelling at the tender age of 17 after sending a batch of pictures to a London agency. Despite appearing on Page 3 within weeks, Jordan felt insecure about her figure. "I always felt like I looked flat-chested when I stood next to other girls on the glamour circuit," she reveals.
After: Now 30, Jordan has gone under the surgeon's knife many times throughout her career - with procedures including three breast enlargements, two breast reductions, a nose job, liposuction and collagen injections. Time to stop? Possibly. "I don't want to look 18 when I'm 60," Jordan said recently.
T'is net een kwakend eendje als ze praatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:51 schreef kvd het volgende:
Zal zelf beginnen.
[ afbeelding ]
quote:
Jezus, ik zou geneigd zijn om een blokje om te lopen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Een van de ergste vind ik Sydne Rome... spaghettiwestern filmspeelster, vriendin van een jonge David Bowie en aerobics koningin (naast Jane Fonda)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en nu verworden tot:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Net als octomum een eendje met die verbouwde bekquote:
Ooohh, eeuwig zonde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Een van de ergste vind ik Sydne Rome... spaghettiwestern filmspeelster, vriendin van een jonge David Bowie en aerobics koningin (naast Jane Fonda)
en nu verworden tot:
Maar die dingen zijn ook knoerthard als ze er net ingepropt zijn. Dat moet echt inzakken nogquote:
pics?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn vergelijkbare doch natuurlijke cupmaat ziet er veel beter uit
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
jezus zeg, wat kijkt ze scheel op die foto met david bowiequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
Al die plastiche chirurgie en dan niks aan die oren doen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
en nu verworden tot:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Had ze bij haar verbouwing wel ff d'r oren mogen doen!! wat een flappers! Dumbo is er nix bij vergeleken!quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef RM-rf het volgende:
Daar krijg ik dus gewoon nachtmerries vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind David Gest (ex van Liza Minelli) toch ook best wel erg slecht uit de verf gekomen. Niet dat het eerst een vreselijke knapperd was, maar hij was wel menselijk. Nu nauwelijks meer...
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
Ervaring?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar die dingen zijn ook knoerthard als ze er net ingepropt zijn. Dat moet echt inzakken nog.
Joan van Arkquote:Op donderdag 19 november 2009 18:19 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Joan van Ark
[ afbeelding ]
Gary Busey
Ik kan ze niet zienquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Joan van ArkEn wat kijkt Gary Busey verbaasd
Al je plaatjes doen het nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef TUFKAL het volgende:
Meg Ryan ziet er ook lekker uit
[ afbeelding ]
Janet Jackson met haar borstimplantaten:
[ afbeelding ]
Kruisjes!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef TUFKAL het volgende:
Meg Ryan ziet er ook lekker uit
[ afbeelding ]
Janet Jackson met haar borstimplantaten:
[ afbeelding ]
Kom jij ook weer met een kruisjequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Kruisjes!
En om er ook maar even een plaatje bij te doen; nog een keer Stephanie Pratt, vergelijkend naast elkaar.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zat zij niet ooit in Saved by the bell?
Ah, leuk, weer eentje uit de oude doosquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:45 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]'
Madonna: Well, someone is losing the fight against the fug. The plastic surgery is not working.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, leuk, weer eentje uit de oude doos
En van een verkeerd dieetquote:Op maandag 14 december 2009 17:42 schreef Maraca het volgende:
Het is inderdaad ook een combinatie van hele verkeerde make-up![]()
[ afbeelding ]
Op de tweede foto net het bekende Jackson neusjequote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef k_i_m het volgende:
Lil Kim is aziatische geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ze haar "kuil" laten bewerken? Of toevallig een goeie foto?quote:
Ieuw ieuw ieuwquote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef MargrietjeO het volgende:
[ afbeelding ]
Lyn May, en ze heeft een beauty care lijn..... Noooooooooooo
Dus hij bestaat dus echt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Nu
' t Is net zo''n gemummificeerd lijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
quote:
Echt heel lelijk, die grote "opening" tussen haar borsten.quote:
Je vergeet nog iets. Check die kin eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:32 schreef Poeke het volgende:
Ff zien, lippen: check, tanden: check; wenkbrauwlift: check, wallen onder ogen weggespoten; check
Wangimplantaten: maybe...
Borstimplantaten: definitely no
Dat zat ik me ook af te vragen of daar wat mee gedaan is. Maar kan ook zijn dat al het vet dat er ooit zat weg is. Kan me niet voorstellen dat iemand zo een puntkin mooi vindt (maar ja met dit soort tiepjes weet je het maar nooit).quote:Op maandag 4 januari 2010 07:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets. Check die kin eens.
Ze lijkt wel eind 30.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef SEMTEX het volgende:
Chloe Latanzi, dochter van Olivia Newton John:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeftijd: 23
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:58 schreef rena het volgende:
Dat verspookte valt toch nog wel mee bij haar? In ieder geval wel op deze foto..
Op die vislippen na vind ik haar erg mooi op die foto uit 2009.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
Brittany Murphy in 2006:
[ afbeelding ]
En in 2009:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
Brittany Murphy in 2006:
[ afbeelding ]
En in 2009:
[ afbeelding ]
En verder door de jaren heen:
[ afbeelding ]
Ai wat een smerige foto, trailertrash.quote:
erg mooi zelfsquote:Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op die vislippen na vind ik haar erg mooi op die foto uit 2009.
het resultaat?quote:At just 23 years old, The Hills star Heidi Montag decided to go under the knife for a second time and have a staggering 10 plastic-surgery procedures in one day.
"For the past three years, I've thought about what to have done," the reality star tells PEOPLE. "I'm beyond obsessed."
And so, on Nov. 20, Montag's total transformation began. Keeping even her family in the dark, the starlet chronicled every painful moment of recovery and her journey to become "the best me."
To find out what surgeries Heidi underwent and what husband Spencer Pratt thinks of her new look, pick up the latest issue of PEOPLE, on newsstands now.
zo te zien neus, jukbeenderen en in het bijschrift staat dat haar kin is ingenomen. Zo te zien is er ook nog wel iets met haar ogen gebeurd (volgens mij krijgt ze zo'n hangoogje), die lijken wel groter. En met die lippen is ook wel wat gebeurd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef K.Weenie het volgende:
Iets van jukbeen-implantaten en nog iets aan haar neus?![]()
Erg jammer, daar voor zag ze er beter uit, zelfs met neptieten en verbouwde neus.. die operaties waren ook niet nodig maar hadden haar er ook niet lelijker op gemaakt.
Dewi idd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:59 schreef kvd het volgende:
[..]
zo te zien neus, jukbeenderen en in het bijschrift staat dat haar kin is ingenomen. Zo te zien is er ook nog wel iets met haar ogen gebeurd (volgens mij krijgt ze zo'n hangoogje), die lijken wel groter. En met die lippen is ook wel wat gebeurd.
Op de een of andere manier doet ze me nu aan Dewi denken, kan alleen nog niet helemaal verklaren waarom
quote:Here’s the 10 procedures Heidi underwent (and her husband Spencer Pratt allowed): nose job revision, chin reduction, mini brow lift, botox in forehead and frown area, fat injections in cheeks, nasolabial folds and lips, neck liposuction, ears pinned back, liposuction on waist, hips and inner and outer thighs, buttock augmentation and breast augmentation revision
Read more: http://justjared.buzznet.com/#ixzz0cWHMPxZD
niet dat ik er veel verstand van heb, maar als ik me niet vergis speelt dat meisje toch in the hills? dat programma is geen reality, het is gewoon een serie net als grey's anatomy, house, friends etc. alleen filmen ze het op een bepaalde manier waarop het een beetje op reality lijkt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Dat van die Heidi begrijp ik echt niet hoor. Ze is maar reality ster! Ze hoeft er niet eens echt goed uit te zien zeg maar. Zelfs van actrices begrijp ik het nog wel (als ze ouder worden dus) maar dit vrouwke is 23 :s
Wtf! Wat zou die Spencer daar nu van vinden?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Dat van die Heidi begrijp ik echt niet hoor. Ze is maar reality ster! Ze hoeft er niet eens echt goed uit te zien zeg maar. Zelfs van actrices begrijp ik het nog wel (als ze ouder worden dus) maar dit vrouwke is 23 :s
Wtf! Wat zou die Spencer daar nu van vinden?
Euhm, dat begrijp ik ook nog wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef leFUCK het volgende:
[..]
niet dat ik er veel verstand van heb, maar als ik me niet vergis speelt dat meisje toch in the hills? dat programma is geen reality, het is gewoon een serie net als grey's anatomy, house, friends etc. alleen filmen ze het op een bepaalde manier waarop het een beetje op reality lijkt.
dat mensen dat niet doorhebben
ja maar feit blijft dat het geacteerd is en dat maakt dat meisje dus een actrice. dus jouw opmerking dat het er bij haar allemaal niet toe zou doen hoe ze eruit zou zien omdat ze maar meespeelt in een zogenaamde ''reality show'' (ahumquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, dat begrijp ik ook nog wel.Dat je dat niet doorhebt.
Het staat bekend als realityserie. Hoe echt het is, is geen discussie voor hier lijkt me(daarbij, het interesseert me niet).
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef ivetje het volgende:
Waarom laat ze in godsnaam liposuctie doen?? Er zat al geen gram vet aan d'r lijf...wat viel er nog weg te zuigen dan? En dan ook nog je nek laten leegzuigenIk denk dat die Spencer hier nog wel een handje in heeft gehad en haar een beetje opjut om dit allemaal te laten doen. Is goed voor har carriëre enzo, zal ie wel gezegt hebben. Ik vind hem nl. wel zo'n typje die z'n vrouw wat bij laat spijkeren als er iets begint te zakken. Trouwens...heb je op je 23e al een fronsrimpel? Waar is de mijne dan...ik ben bijna 26 en heb er nog geen. Ik wil em ook!!
Daar zeg je idd wat, die artsen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het echt schokkend dat zulke jonge meiden zich zo laten verbouwen/verminken. Ik weet dat het naief gedacht is, maar de artsen die deze operaties uitvoeren zouden zich ook eens achter hun (gecorrigeerde, geliposuckte) oren moeten krabben...![]()
Het vriendinnetje van haar ex-vriendje van lang geledenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef Vivi het volgende:
Vorig seizoen was ze uit eten met iemand die haar van vroeger kende en dat mens zei dat ze haar niet eens herkend had...Heidi ging er maar niet op in....
Die bedoel ik ja. Daar kan ik normaal naar kijken, ok, het is verschrikkelijk voor die vrouwen natuurlijk. Maar hier staan echt monsters tussen. De imperfectie van het lichaam maakt je mooi, niet allerlei plastic opvulrotzooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef 11_Dreams het volgende:
Je bedoelt die fotoserie over eerwraak met die Pakistaanse vrouwen? Die was erg indrukwekkend ja.
HAHAHAHAH.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Turbomuis het volgende:
Vroegah
[ afbeelding ]
Nu
Ik vond haar zo'n leuk meisje om te zien! Maar het lijkt echt serieus alsof ze een nieuw gezicht over haar hoofd hebben genaaid. En die borstenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.
Heidi is helemaal gestoord.
[ afbeelding ]
Ze was zo leuk
[ afbeelding ]
dat is echt een afterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef vencodark het volgende:
Is die 'after' ook echt een 'after' of is dat gewoon een gok dat ze zo gaat worden?
Haar eerste boobjob vond ik nog wel ok. Ze kon het hebben maar het kan ook teveel worden natuurlijk.
Als je het vergelijkt is ze echt heel erg veranderd.
'after' is veel mooier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef Smash-it het volgende:
Oh. Mijn. God.
Heidi is helemaal gestoord.
[ afbeelding ]
Ze was zo leuk
[ afbeelding ]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijnquote:
En sommige mensen vinden het oprecht lelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
Daar zit het hm ook in. De verandering in een paar jaar, juist omdat ze zo jong is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
Nah, weet je: het kan soms wel echt mooi zijn (oogleden liften bij wat oudere dames, bijvoorbeeld, is vaak best een verbetering), maar mensen slaan snel door en laten allerlei onderdelen die perfectly OK zijn ook helemaal veranderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:27 schreef leFUCK het volgende:
[..]
vind ik ook. sommige mensen zeggen gewoon per defenitie dat before beter was, bij iedereen die plastische chirurgie heeft gehad, omdat ze tegen plastische chirurgie zijn
ik weet niet zoveel over haar want ik kijk dat schijtprogramma waar ze in speelt nooit. dus ik ben eens gaan kijken op google voor de before en after. en de reacties die op dit forum staan zoals ''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind het niet perse lelijk, maar gewoon schokkend dat ze een heel ander persoon is geworden qua uiterlijk. En dat terwijl ik haar eerst al echt heel mooi om te zien vond, ze was een natural beauty.
Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Zodra er gesleuteld wordt aan jukbeenderen en/of kaak, wordt het snel zo ontzettend karakterloos, vind ik! Zeker als er verder niets mis is met de vorm van het gezicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:44 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dat. Waarom een volslagen normaal en mooi meisje van 23 zich zo laat verknippen is me een raadsel. Daarnaast vind ik die 2 meloenen op dat tengere lijfje ook buiten proportie, is ze zichzelf niet meer en heeft haar gezicht veel minder karakter zo.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef leFUCK het volgende:
''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.
ik zei toch dat ik er plaatjes van heb opgezocht van hoe ze ervoor én van hoe ze erna uitzag. en aan de hand van die plaatjes trek ik de conclusie dat ik het verschil niet zo groot vindquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk![]()
Je hebt het over Heidi neem ik aan? Ik vind haar ' voor' zo'n lelijke griet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent haar niet van vóór de plastische chirurgie kennelijk![]()
Dat ziet er dus echt niet uit,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:55 schreef Xlarge het volgende:
Micky Rourke
Vroeger
[ afbeelding ]
heden
[ afbeelding ]
Nouja dat is dan een verschil van mening, want ik vind dit:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:42 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik weet niet zoveel over haar want ik kijk dat schijtprogramma waar ze in speelt nooit. dus ik ben eens gaan kijken op google voor de before en after. en de reacties die op dit forum staan zoals ''ze heeft een totaal ander gezicht'' vind ik echt zwaar overdreven. ik zie alleen een iets andere neus en grotere tieten, verder valt me niks op dat veranderd is.
het meisje had toch ook gewoon helemaal niks op de plank. voor veel vrouwen voelt dat toch als een grote onzekerheid, dus ik vind er niks mis mee om er dan wat silicone in te stoppen. en die neus ziet er gewoon iets mooier uit nu. als je haar voorheen mooi vond zou je haar nu ook mooi moeten vinden, want de basis is toch echt hetzelfde
op dat onderste plaatje, rechts, lijkt ze er idd anders uit te zien. maar volgens mij heeft dat meer met die foto te maken dan met dat zij er nu zo anders uit is gaan zien. ik heb andere foto's van haar huidige staat gezien, en daarop lijkt ze toch overduidelijk nog altijd op hoe ze er voorheen uitzagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nouja dat is dan een verschil van mening, want ik vind dit:
[ afbeelding ]
toch echt niet meer lijken op dit rechtse plaatje:
[ afbeelding ]
Gewoon echt zonde, maargoed zij zal idd vast wel onzeker zijn geweest ofzo, en als je dan het geld hebt...
Ik denk dat het voor haar carrière beter was geweest als ze niks had gedaan. Voorheen was het echt "oh ja, dat is Heidi" en nu is het meer "erm.. waar ken ik haar (ook alweer) van?"..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:24 schreef ripley1 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hier niet vindt dat haar gezicht compleet veranderd is, snap ik dat niet zo goed. Kijk even naar de lippen, kin, neus en wenkbrauwen.
Welk meisje van begin 20 laat nou haar wenkbrauwen liften
Ja, net als jennifer grey, die direct na haar grote succes in Dirty Dancing haar neus liet verbouwen en toen niet meer herkend werdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar carrière beter was geweest als ze niks had gedaan. Voorheen was het echt "oh ja, dat is Heidi" en nu is het meer "erm.. waar ken ik haar (ook alweer) van?"..
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, net als jennifer grey, die direct na haar grote succes in Dirty Dancing haar neus liet verbouwen en toen niet meer herkend werd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef 11_Dreams het volgende:
Blijft wel apart, geen wenkbrouwen, een heel deel van je expressie mist.
ik vond er al iets vreemd aan die foto'squote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:30 schreef Maraca het volgende:
edit: die andere foto is een soep volgens mij
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[..]
ik vond er al iets vreemd aan die foto
ja nu je het verschil ziet zeker xDquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookVond haar best eng eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja nu je het verschil ziet zeker xD
Hij kan het haar moeilijk verbieden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:08 schreef Saphia het volgende:
Oh mijn God wat heeft Heidi nu gedaan?!!wat bezielt je als 23 jarige,knappe vrouw om je zo om te laten ombouwen!!!.In het artikel zei ze dat ze obsessed is,als dat zo is dan wil ze op haar 30ste zich weer laten verbouwen en op haar 40ste weer. En wat een loser van een man heeft ze dat hij gewoon dit toelaat
![]()
Dat dus. Ze is 23 en mag het zelf bepalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hij kan het haar moeilijk verbieden?
Voor was ze mooier hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je hebt het over Heidi neem ik aan? Ik vind haar ' voor' zo'n lelijke griet.
En kijk nu wat een mooie wijf het is geworden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef ivetje het volgende:
Die borsten van heidi zijn echt uit proportie. En dat iemand hier riep dat ze voorheen niks had slaat nergens op. Op die before-pic zie ik toch duidelijk borsten. En er zijn genoeg meiden die heel blij zouden zijn met die before-borsten hoor. Ik vind het zo zonde van haar, het was echt een leuke meid om te ien. Nu ziet ze er TE perfect uit en daardoor komt ze gewoon fake over. En je ziet duidelijk dat er iets verbouwt is...zo'n "perfect" hoofd heeft niemand van zichzelf. En Spencer kan het haar niet verbieden nee, maar mijn vriend zou toch echt wel roepen dat ie bij me weg gaat als ik er zo uit kwam te zien en daarna nog meer aan mezelf liet verbouwen.
wat zonde, het staat zo mooi en chique bij haar die kleine tietjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kunt me nu toch niet gaan vertellen dat je vond dat ze voorheen ook al een volle cup had.
ehhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan fox is naar mijn mening veel perfecter, en die is bijna puur natuur, op 2 hele kleine aanpassingen na.
Net als Lolo Ferrari...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:40 schreef Ericr het volgende:
Die Heidi Montag gaat nog verder, haar DDD-borsten moet nog wat groter worden. Totaal gestoord, die eindigt als bouwpakket dat uit elkaar dondert.
Yup, die heeft ook d'r lippen op laten spuiten en daar zal het vast niet bij gebleven zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:03 schreef emss het volgende:
ik zapte gisteren weer langs de Hills... en toen viel me ook op dat Stephanie er opeens heel anders uitziet... Ook plastics?
Eigenlijk zijn het er drie, boobjob, neuscorrectie en lipopvul shitquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ehhwelke 2 ''hele kleine aanpassingen'' dan?
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg opquote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
lul niet, megan heeft helemaal geen boobjob gehad. haar borsten zijn puur natuurquote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Siral het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het er drie, boobjob, neuscorrectie en lipopvul shitIk vind haar maar een neppe pop.
Iig d'r neus. Die andere weet ik niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vollere lippen komen volgens mij gewoon door de andere manier van opmaken (meer gloss, bijvoorbeeld). Ik heb zelf ook een gloss die ervoor zorgt dat mijn lippen groter worden...iets met een prikkelend stofje wat erin zit waardoor je lippen opzwellen.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg op
[ afbeelding ]
nosejob
Er is wel meer gedaan dan alleen die neus lijkt mij...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan heeft dat bultje wat veel mensen op de neus hebben, en wat alleen zichtbaar is van de zijkant, kleiner laten maken. en daarnaast heeft ze haar lippen iets voller laten maken. het verschil is niet zo groot, en valt ook niet heel erg op
[ afbeelding ]
nosejob
Daar ziet ze er heel mooi uitquote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef Siral het volgende:
Vond haar zo veel mooier...:
[ afbeelding ]
die foto gaat alleen om de nosejob, niet om de lippen. die lippen zijn op before en after hetzelfde, en waren toen al opgespoten.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die vollere lippen komen volgens mij gewoon door de andere manier van opmaken (meer gloss, bijvoorbeeld). Ik heb zelf ook een gloss die ervoor zorgt dat mijn lippen groter worden...iets met een prikkelend stofje wat erin zit waardoor je lippen opzwellen.
dat vind ik ook niet te gelovenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Felixa het volgende:
Ongelooflijk dat dat een en dezelfde persoon is...
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Felixa het volgende:
Ongelooflijk dat dat een en dezelfde persoon is...
Jij zal er wel verstand van hebben maar het zou haar zus kunnen zijn zoveel verschil zit er tussenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.
nee, geen idee wie dat is. daarbij ben ik niet geobsedeerd door megan fox. sterker nog: ik ben homoquote:Op maandag 18 januari 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
leFUCK, was jij eerst onder een andere naam hier zo geobsedeerd door Megan Fox? CelebSweeper of zoiets?
Ja oke, bij die andere foto's zie ik idd ook verschilquote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef leFUCK het volgende:
[..]
die foto gaat alleen om de nosejob, niet om de lippen. die lippen zijn op before en after hetzelfde, en waren toen al opgespoten.
het verschil valt niet direct op, maar als je nader kijkt zie je dat haar mond wel degelijk is veranderd ten opzichte van een tijdje terug. neem het maar van me aan, want ik ken haar gezicht inmiddels nog beter dan dat ik mijn eigen gezicht ken, bewijze van spreken. hoe triest dat ook klinkt. je komt ook zoveel foto's van haar tegen op het internet.
Ah we hebben de plastische chirurg van Megan Fox in ons middenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
[..]
jezus, wat kunnen sommige van jullie overdrijven zeg. de manier waarop iemand opgemaakt is, en de manier waarop iemand in de camera kijkt, kunnen vaak al een hele andere indruk geven. er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.
Dat zegt niks, ik ben echt ultra-hetero, vrouw, en zelfs IK zou d'r doenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef leFUCK het volgende:
[..]
nee, geen idee wie dat is. daarbij ben ik niet geobsedeerd door megan fox. sterker nog: ik ben homo
oke, hahaquote:Op maandag 18 januari 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
Dat tweede zegt natuurlijk niks.
Je deed me aan hem denken met al je Fox/plastic surgery kennis, vandaar.
Fan met obsessiequote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah we hebben de plastische chirurg van Megan Fox in ons midden![]()
't is maar hoe je het bekijkt. Ik vind haar uitstraling absoluut niet mooi en dat maakt haar -in mijn ogen- geen mooie vrouw.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja oke, bij die andere foto's zie ik idd ook verschil. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat sommige mensen haar niet mooi vinden
.
nee ik ook niet. ik vind haar geweldig. voor en naquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja oke, bij die andere foto's zie ik idd ook verschil. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat sommige mensen haar niet mooi vinden
.
En jij hebt haar zelf gesproken om dit te weten? Je bent wel een tikkie fanatiek hequote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef leFUCK het volgende:
er is echt niet meer veranderd aan haar dan wat ik vertelde.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is maar hoe je het bekijkt. Ik vind haar uitstraling absoluut niet mooi en dat maakt haar -in mijn ogen- geen mooie vrouw.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige vrouw maar god wat een uitstraling, ik weet niet of het de drank was, maar ik had haar nog nooit gezien en zag haar op die MTV awards, wat een vreselijke domme ordinaire bimbo om te zien. Die grappen en die tong 20 keer langs haar bek, Kelly was er niks bij![]()
Dat is nou echt het type vrouw die zo'n stom cliche 'mooie vrouwen zijn dom' bevestigd
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, die gevoelens koppel ik aan haar uiterlijk en dan kan ik geen mooie vrouw meer zien. Heb het ook andersom, vind bepaalde mannen die 'volgens de normen' niet knap/aantrekkelijk zouden zijn ook een stuk knapper als ze een geweldige uitstraling hebben
Ik vind Megan Fox niet mooi nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
.
nee hoor, maar ze fascineerde me gewoon een beetjequote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En jij hebt haar zelf gesproken om dit te weten? Je bent wel een tikkie fanatiek he
megan fox is volgens helemaal niet dom. ze komt juist intelligent op me over. ze is vrij nuchter, en niet zo fake als veel van die amerikaanse sterren. zoals sam in transformers zei: ''it's more then meets the eye with her''quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtige vrouw maar god wat een uitstraling, ik weet niet of het de drank was, maar ik had haar nog nooit gezien en zag haar op die MTV awards, wat een vreselijke domme ordinaire bimbo om te zien. Die grappen en die tong 20 keer langs haar bek, Kelly was er niks bij![]()
Dat is nou echt het type vrouw die zo'n stom cliche 'mooie vrouwen zijn dom' bevestigd
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef emss het volgende:
Ah, ik zie nu ook dat BAG nog maar 26 is.... dacht altijd dat ie veeeeel ouder was..
haar borsten puur natuurquote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef leFUCK het volgende:
[..]
lul niet, megan heeft helemaal geen boobjob gehad. haar borsten zijn puur natuur
Tori Spelling, puur natuurquote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
haar borsten puur natuur
wat jij opnoemde is helemaal niet het enige wat zij heeft laten doen. sowieso de tieten erbij, en het zou me niks verbazen als ook zij het een en ander heeft laten liften of inspuiten.
Heb nog eens goed foto's bekeken van haar van een jaar of twee terug, toen zag ze er wel mooi uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
haar borsten puur natuur
wat jij opnoemde is helemaal niet het enige wat zij heeft laten doen. sowieso de tieten erbij, en het zou me niks verbazen als ook zij het een en ander heeft laten liften of inspuiten.
megan's tieten schudden nog altijd, terwijl silicone tieten niet bewegen. ze is voor haar 20e bekend geworden, dus die tieten kunnen nog wel degelijk gegroeid zijn van toen tot nu.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
haar borsten puur natuur
als dat dan al zo is, wat is het probleem dan? ik zie veel van die opmerkingen over haar gewoon als afgunstquote:Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Ook heel jammer van Megan, hoewel ik haar niet verspookt vind. Maar wel ordi inderdaad, en niet 'mooi'.
Enne, siliconentieten kunnen ook gewoon bewegen hoor, ligt er gewoon aan wat voor vulling erin zit en of je een goeie plastische chirurg hebt. Als je borsten neemt die bij je lichaam passen en dus genoeg vlees hebt, staan ze ook niet zo strak.
Niets hoor, maar ze wordt in dit topic gepost, ik kijk erin en wil mijn mening geven. Ik snap nooit al die opmerkingen over afgunst, je kunt haar toch gewoon niet knap vinden? Ik heb verder niks tegen haar, want ik ken haar niet. En ik zou ook niet op haar willen lijken ofzo. Ik vond haar alleen eerst een stuk knapper.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als dat dan al zo is, wat is het probleem dan? ik zie veel van die opmerkingen over haar gewoon als afgunst
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:38 schreef leFUCK het volgende:
[..]
megan's tieten schudden nog altijd, terwijl silicone tieten niet bewegen. ze is voor haar 20e bekend geworden, dus die tieten kunnen nog wel degelijk gegroeid zijn van toen tot nu.
prima, ieder zijn meningquote:Op maandag 18 januari 2010 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ze wordt in dit topic gepost, ik kijk erin en wil mijn mening geven. Ik snap nooit al die opmerkingen over afgunst, je kunt haar toch gewoon niet knap vinden? Ik heb verder niks tegen haar, want ik ken haar niet. En ik zou ook niet op haar willen lijken ofzo. Ik vond haar alleen eerst een stuk knapper.
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef leFUCK het volgende:
[..]
als dat dan al zo is, wat is het probleem dan? ik zie veel van die opmerkingen over haar gewoon als afgunst
dan stel ik voor dat we de hele discussie rondom megan maar laten rusten. we komen er duidelijk niet uitquote:Op maandag 18 januari 2010 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets over de TT*
Wij noemen het op en jij gaat er tegen in, en nu hebben wij een probleem?
We zeggen gewoon dat er dingen veranderd zijn, meer niet
Fox heeft geen kind, die is van d'r lover.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Vivi het volgende:
Srsly!? Onherkenbaar!
En Megan Fox een kind!? Ik heb blijkbaar iets gemist. En dat zwarte haar in combi met d'r ogen vind ik dreamy.
ik heb net een aflevering gekeken van the hills uit season 1, en daarna heb ik een aflevering gekeken van the hills uit season 5. die heidi ziet er echt veel beter uit nu, dan in het begin van de serie!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:25 schreef Kings het volgende:
Over Heidi hieronder een link van het hele artikel:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/42978036.html
Ik ben absoluut niet voor plastische chirurgie op je 23e, ze was vroeger zo'n mooie natural beauty, nu
is ze er een van 'zovelen'. Echt zo'n typisch plastische chirurgie hoofd. Bah!
Janice had ik niet herkend, wat heeft zij voor buitenlandse roots?quote:
Deze is beterquote:
quote:
Of minder crystal meth gebruiken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:29 schreef Manono het volgende:
[..]
dit is nauwelijks voor en na.. voor en na de kapper ja
die hierboven is het echte werk, fergie was beeldschoon (of is dat een ouderwets woord)
scary, dat mooie mensen zo vroeg met liften hijsen en fillen beginnen
wat moet daar nog van worden straks
om niet te spreken van wat ze moeten blijven verdienen om het allemaal te onderhouden
anders ziet het er niet fijn uit
zouden er door de crisis nu veel mensen ondergedoken zitten?
Ja! En een groot drugs- en drankprobleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef emss het volgende:
Wat zag Janice er onschuldig uit zeg... zou ze toen ook al zo'n attitude hebben gehad?
Dit is ook een aanrader als je ff wil lachenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En een groot drugs- en drankprobleem.
Geïnteresseerden in haar bizarre levensverhaal moeten haar memoires No Lifeguard on duty lezen. Aanrader!
quote:Under fire for the staggering number of cosmetic procedures she's recently undergone, Heidi Montag now says she isn't addicted to plastic surgery – she just wants to be as beautiful as she can be, inside and out.
Asked on Tuesday's Good Morning America for a response to those who say she is addicted, Montag, 23, replied: "I would say that none of those people know me at all, and that's just a judgment. I'm not addicted. If I were addicted, I would have had 10 plastic surgeries."
What she had, actually, was 10 procedures on the same day, back in November. This followed a previous surgery three years ago. In a recent interview with PEOPLE, Montag admitted she was "beyond obsessed" with having work done.
She is now backing away from that notion.
Asked why she would want to look like a Barbie doll, Montag replied: "I think I look like myself. I think I just look like a different, improved version of myself."
Many observers are upset with the message that's sent to young girls when an already attractive 23-year-old chooses to undergo so many alterations. But Montag says it's her life – and in her line of work, alterations can be necessary.
"I'm in a different industry," she said, "and I have to do things that are going to make me happy at the end of the day."
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef K.Weenie het volgende:
Nu vind ik het meevallen vergeleken met de eerste foto's. Ja ze is enorm veranderd, en ja het was totaal niet nodig (vooral die tieten die nu uit verhouding zijn), maar 'verspookt' ziet ze er niet uit. Mooi, maar zonder uitstraling, nep.
Djiesus! Barbiepop! Echt hoor, ik begrijp niet dat mensen denken dat dit nou echt mooier is! Kijk je dan 's ochtends in de spiegel en denk je: 'Jep, helemaal top, geen emotie te zien!' Zo jammer...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef kvd het volgende:
Ik heb er nog 5 van Heidi...ze ziet er zo zielig uit...zo'n trieste blik in haar ogen...en zo plastic (voral de 4de foto)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auditie voor 'Stepford wives' hoeft ze niet meer te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto's zijn ook wel aardig gesoept volgens mij, die huid dat is 1 egale plastic laag... dat maakt het ook plastic. Ben benieuwd hoe het op bewegend beeld is
jezusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ok, erger nog dan op de foto's dus.
Vergeet maar wat ik heb gezegd, op de film is het net zo erg als op de foto'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze foto's zijn ook wel aardig gesoept volgens mij, die huid dat is 1 egale plastic laag... dat maakt het ook plastic. Ben benieuwd hoe het op bewegend beeld is
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef DrDentz het volgende:
The Hills is een realityshow?Gaat ze echt met die vent? Ik dacht dat het acteurs waren.
Ze wil ze nog groter...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet maar wat ik heb gezegd, op de film is het net zo erg als op de foto'sMijn hemel, die hele kop is strak getrokken, die neus is half weggezogen, lijkt wel Michael Jackson.
![]()
En die opgeblazen lippen.![]()
En wat dacht ze, een DD-cup staat mooi bij superslank lijf![]()
En eindelijk eens iets verstandigs uit de mond van Spencer....hij had alleen voet bij stuk moeten houden....quote:She must be crazy!
Heidi Montag revealed that she wants to go even bigger than her current triple D sized breasts saying, "I like the F. I actually want H for Heidi."
Heidi revealed that she opted for plastic surgery after being teased as a kid and being insecure about her looks. "It always kinda held be back from a certain inner light and an inner happiness."
As for the effect her story will have on young girls, Heidi doesn't seem to think she has much of an impact.
"Young girls who want to get it would get it regardless," she explains. "They need to know how severe it is and how serious and real it is. And that's why I wanted to share my story with it. It's not that you just got in and come out and it's great a week later."
Her husband Spencer Pratt was apparently against the surgeries calling his wife "crazy" and suggesting she see a therapist first!
That's probably the smartest thing Spencer's ever said!
Celebrity Juice, Not from Concentrate
Waarom kijkt ze op elke foto alsof ze net gehoord heeft dat ze nog 1 dag te leven heeft?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef kvd het volgende:
Ik heb er nog 5 van Heidi...ze ziet er zo zielig uit...zo'n trieste blik in haar ogen...en zo plastic (voral de 4de foto)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze d'r blik op geen andere emotie (meer) kan zettenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom kijkt ze op elke foto alsof ze net gehoord heeft dat ze nog 1 dag te leven heeft?
Lijkt me niet, botox en alle ingrepen worden steeds normaler.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef DrDentz het volgende:
Misschien dat mensen in de toekomst hierop terugkijken en denken 'wat takelden de mensen in die tijd zich toe, met hun primitieve plastische chirurgie'. Als heksen op de brandstapel.
Vind ze een beetje ordinaire pornolook hebben eigenlijk. Grote borsten, té blond haar en rare lippen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft ook echt zo'n coke-blik in d'r ogen nuDie blik staat ook maar op die ene blijvende stand
Allemaal plastic, leukquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef DrDentz het volgende:
Nja als iedereen er dan zo uitziet is het ook niet raar meer.
Ik vond dat stuk waar ze in gingen zoomen, om te laten zien dat het nog nog opgezwollen is, maar engquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ze een beetje ordinaire pornolook hebben eigenlijk. Grote borsten, té blond haar en rare lippen.
Ja, hopelijk is het echt opgezwollen en trekt het nog fatsoenlijk terug.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk waar ze in gingen zoomen, om te laten zien dat het nog nog opgezwollen is, maar eng
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
Die plastic surgeon van haar is ook a not so fine piece of artwork, zeg!
Wie doet dat dan? Een collega?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft een erg lekker bekkie hè
quote:
Wie verbouwt de kop van een plastisch chirurg? Dat moet je dan maar overlaten aan je concurrent. Kans op een kleine verminking!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie verbouwt de kop van een plastisch chirurg? Dat moet je dan maar overlaten aan je concurrent. Kans op een kleine verminking!
Ja manquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Butterfly91 het volgende:
Na het zien van het filmpje kon ik eenniet onderdrukken, mèn..
En nek-liposuctie, ik wist niet eens dat dat bestond?
lolquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja manIk heb even je fobo gecheckt, en het zou voor jou ook wel wat zijn
Okéquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja manIk heb even je fobo gecheckt, en het zou voor jou ook wel wat zijn
Hoe die mond van haar beweegt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ok, erger nog dan op de foto's dus.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef Miam het volgende:
En Heidi was een heel mooi meisje.. tenminste, in de begin afleveringen van The Hills..
Hetzelfde als schoonzuster Stephanie Pratt..
Dezelfde chirurg mischien?
Haar voorhoofd staat stil, zoals bij dames van 40+ die hun rimpels laten opspuiten met botox. En ze is pas 23.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe die mond van haar beweegt...
Of eigenlijk, hoe haar bovenlip bijna niet beweegt
Op die before foto was ze echt wel 'n lekker wijf, maar ze is nu echt een barbiepop zonder uitstraling...
Ja, zoiets dacht ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
Vond eigenlijk ook wel typisch dat ze in dat interview absoluut niet wilde zingen. Ik gok erop dat ze gewoon niet kán zingen maar dat men dit nog niet mag weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |