abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76641059
Brittany Murphy in 2006:

En in 2009:

En verder door de jaren heen:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2010 17:29:07 ]
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 17:29:26 #102
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76641182
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
Brittany Murphy in 2006:

[ afbeelding ]

En in 2009:
[ afbeelding ]
Op die vislippen na vind ik haar erg mooi op die foto uit 2009.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 10 januari 2010 @ 17:41:18 #103
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_76641657
quote:
Brittany Murphy in 2006:

[ afbeelding ]

En in 2009:
[ afbeelding ]

En verder door de jaren heen:

[ afbeelding ]

Ze was zo leuk in Clueless.

“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_76642049
quote:

En in 2009:
[ afbeelding ]
Ai wat een smerige foto, trailertrash. Dat oranje haar, die laag plamuur en die lippen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76643414
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Op die vislippen na vind ik haar erg mooi op die foto uit 2009.
erg mooi zelfs Nou ik niet.
pi_76769902
Heidi Pratt Montag is ook weer bezig geweest...10 ingrepen op 1 dag
quote:
At just 23 years old, The Hills star Heidi Montag decided to go under the knife for a second time and have a staggering 10 plastic-surgery procedures in one day.

"For the past three years, I've thought about what to have done," the reality star tells PEOPLE. "I'm beyond obsessed."

And so, on Nov. 20, Montag's total transformation began. Keeping even her family in the dark, the starlet chronicled every painful moment of recovery and her journey to become "the best me."

To find out what surgeries Heidi underwent and what husband Spencer Pratt thinks of her new look, pick up the latest issue of PEOPLE, on newsstands now.
het resultaat?
Ze begon ooit zo

Veranderde haar neus en borsten al eens
neus

borsten

en nu?
pi_76770593
Omg, ze heeft gewoon een hele andere gezichtsvorm gekregen
pi_76770656
Iets van jukbeen-implantaten en nog iets aan haar neus?
Erg jammer, daar voor zag ze er beter uit, zelfs met neptieten en verbouwde neus.. die operaties waren ook niet nodig maar hadden haar er ook niet lelijker op gemaakt.
pi_76771086
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef K.Weenie het volgende:
Iets van jukbeen-implantaten en nog iets aan haar neus?
Erg jammer, daar voor zag ze er beter uit, zelfs met neptieten en verbouwde neus.. die operaties waren ook niet nodig maar hadden haar er ook niet lelijker op gemaakt.
zo te zien neus, jukbeenderen en in het bijschrift staat dat haar kin is ingenomen. Zo te zien is er ook nog wel iets met haar ogen gebeurd (volgens mij krijgt ze zo'n hangoogje), die lijken wel groter. En met die lippen is ook wel wat gebeurd.

Op de een of andere manier doet ze me nu aan Dewi denken, kan alleen nog niet helemaal verklaren waarom
pi_76771542
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:59 schreef kvd het volgende:

[..]

zo te zien neus, jukbeenderen en in het bijschrift staat dat haar kin is ingenomen. Zo te zien is er ook nog wel iets met haar ogen gebeurd (volgens mij krijgt ze zo'n hangoogje), die lijken wel groter. En met die lippen is ook wel wat gebeurd.

Op de een of andere manier doet ze me nu aan Dewi denken, kan alleen nog niet helemaal verklaren waarom
Dewi idd! door de mond, wenkbrauwen denk ik
ik vind het echt niks die neus gaat richting Micheal Jackson
Al kan ik die kin nog wel enigzins begrijpen.. maar de rest.. bleh.
pi_76771988
En d'r schoonzus, Stephanie, is ook al een wandelend eendenbekkie geworden, wie is de volgende uit de serie?

Dat ze die neus heeft laten doen, ja begrijp ik, maar verder... plastic fantastic
En als je al 100 ingerepen hebt gehad, dan gooi je er zo weer 30 tegenaan.
pi_76775368
we weten nu wat ze heeft gedaan:
quote:
Here’s the 10 procedures Heidi underwent (and her husband Spencer Pratt allowed): nose job revision, chin reduction, mini brow lift, botox in forehead and frown area, fat injections in cheeks, nasolabial folds and lips, neck liposuction, ears pinned back, liposuction on waist, hips and inner and outer thighs, buttock augmentation and breast augmentation revision

Read more: http://justjared.buzznet.com/#ixzz0cWHMPxZD
pi_76775661
mijn god waarom doen mensen dit hun aan
pi_76781838

nikki cox

hoe zonde
pi_76783996
Dat van die Heidi begrijp ik echt niet hoor. Ze is maar reality ster! Ze hoeft er niet eens echt goed uit te zien zeg maar. Zelfs van actrices begrijp ik het nog wel (als ze ouder worden dus) maar dit vrouwke is 23 :s
Wtf! Wat zou die Spencer daar nu van vinden?
pi_76784837
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
Dat van die Heidi begrijp ik echt niet hoor. Ze is maar reality ster! Ze hoeft er niet eens echt goed uit te zien zeg maar. Zelfs van actrices begrijp ik het nog wel (als ze ouder worden dus) maar dit vrouwke is 23 :s
niet dat ik er veel verstand van heb, maar als ik me niet vergis speelt dat meisje toch in the hills? dat programma is geen reality, het is gewoon een serie net als grey's anatomy, house, friends etc. alleen filmen ze het op een bepaalde manier waarop het een beetje op reality lijkt.

dat mensen dat niet doorhebben
pi_76785442
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:

Ze is idd enorm jong nog, daarom is het zo idioot.

Maar alles draait wel om uiterlijk, ze is bezig met een zangcarriere dacht ik en zonder dat, alleen een reality-soap, dan draait ook alles om uiterlijk, want inhoud heeft ze niet echt
Maar dan blijft het idioot want ze ziet er prima uit
pi_76785661
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef leFUCK het volgende:

[..]

niet dat ik er veel verstand van heb, maar als ik me niet vergis speelt dat meisje toch in the hills? dat programma is geen reality, het is gewoon een serie net als grey's anatomy, house, friends etc. alleen filmen ze het op een bepaalde manier waarop het een beetje op reality lijkt.

dat mensen dat niet doorhebben
Euhm, dat begrijp ik ook nog wel. Dat je dat niet doorhebt.
Het staat bekend als realityserie. Hoe echt het is, is geen discussie voor hier lijkt me (daarbij, het interesseert me niet).
pi_76786540
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Euhm, dat begrijp ik ook nog wel. Dat je dat niet doorhebt.
Het staat bekend als realityserie. Hoe echt het is, is geen discussie voor hier lijkt me (daarbij, het interesseert me niet).
ja maar feit blijft dat het geacteerd is en dat maakt dat meisje dus een actrice. dus jouw opmerking dat het er bij haar allemaal niet toe zou doen hoe ze eruit zou zien omdat ze maar meespeelt in een zogenaamde ''reality show'' (ahum ) gaat dus niet op. als haar carrière op rolletjes verloopt is ze uiteindelijk wel te zien op het witte doek
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:53:41 #120
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76799040
Waarom laat ze in godsnaam liposuctie doen?? Er zat al geen gram vet aan d'r lijf...wat viel er nog weg te zuigen dan? En dan ook nog je nek laten leegzuigen Ik denk dat die Spencer hier nog wel een handje in heeft gehad en haar een beetje opjut om dit allemaal te laten doen. Is goed voor har carriëre enzo, zal ie wel gezegt hebben. Ik vind hem nl. wel zo'n typje die z'n vrouw wat bij laat spijkeren als er iets begint te zakken. Trouwens...heb je op je 23e al een fronsrimpel? Waar is de mijne dan...ik ben bijna 26 en heb er nog geen. Ik wil em ook!!
To infinity…and beyond!
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:07:46 #121
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76799468
Ik vind het echt schokkend dat zulke jonge meiden zich zo laten verbouwen/verminken. Ik weet dat het naief gedacht is, maar de artsen die deze operaties uitvoeren zouden zich ook eens achter hun (gecorrigeerde, geliposuckte) oren moeten krabben...

En damn wat zijn die neptieten lelijk...
pi_76799575
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef ivetje het volgende:
Waarom laat ze in godsnaam liposuctie doen?? Er zat al geen gram vet aan d'r lijf...wat viel er nog weg te zuigen dan? En dan ook nog je nek laten leegzuigen Ik denk dat die Spencer hier nog wel een handje in heeft gehad en haar een beetje opjut om dit allemaal te laten doen. Is goed voor har carriëre enzo, zal ie wel gezegt hebben. Ik vind hem nl. wel zo'n typje die z'n vrouw wat bij laat spijkeren als er iets begint te zakken. Trouwens...heb je op je 23e al een fronsrimpel? Waar is de mijne dan...ik ben bijna 26 en heb er nog geen. Ik wil em ook!!

Ws die 5 gram vet op d'r bovenbenen ofzo Lekker voorbeeld ook voor de tieners die kijken, in Amerika zitten ze ook allemaal op hun 18e aan een borstvergroting en andere ingrepen.
En ik denk niet eens dat het Spencer is, dat kind is toch zelf zo gigantisch bezig met uiterlijk, al ver voordat Spencer in beeld kwam.
Als ze ooit een kind krijgt jast ze er ook meteen een tummytuck door na de bevalling ipv gewoon te gaan sporten. Lekker makkelijk
pi_76799595
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het echt schokkend dat zulke jonge meiden zich zo laten verbouwen/verminken. Ik weet dat het naief gedacht is, maar de artsen die deze operaties uitvoeren zouden zich ook eens achter hun (gecorrigeerde, geliposuckte) oren moeten krabben...
Daar zeg je idd wat, die artsen... Maar ja Amerika hè. Treurig maar waar.
  donderdag 14 januari 2010 @ 11:19:59 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76799872
Vorig seizoen was ze uit eten met iemand die haar van vroeger kende en dat mens zei dat ze haar niet eens herkend had...Heidi ging er maar niet op in... .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76800132
Sommige mensen moeten toch de helft van hun tijd bezig zijn met het herstellen van al die operaties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')